Научих интересно нещо за чистачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Сетих се още нещо
Парк светлини ... т.е. ако паркираш на пътя, например пред някое заведение и искаш да се маркираш някой да не те отнесе, след като изключиш колата и извадиш ключа и си почти готов да слезнеш, даваш мигач след което още една идея. Изисква малко по-силно от нормалното, но все пак не бъди груб. Така оставаш да светят габаритите на страната на която си дал мигач. Идеята е предполагам да пести ток на половина
Айде па ще почерпиш ...

Парк светлини ... т.е. ако паркираш на пътя, например пред някое заведение и искаш да се маркираш някой да не те отнесе, след като изключиш колата и извадиш ключа и си почти готов да слезнеш, даваш мигач след което още една идея. Изисква малко по-силно от нормалното, но все пак не бъди груб. Така оставаш да светят габаритите на страната на която си дал мигач. Идеята е предполагам да пести ток на половина

Айде па ще почерпиш ...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Това с мигача го знам, но интересно защо не става на мойта.... На всички други,които съм пробвал става 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
И на мойта не става споко.. или нещо е развалено или не натискам достатъчно.. ама по-добре да си имам здраво лостче за мигачи отколкото паркинг светлини.. като се налага оставям и 2-та габарита 

- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Пробвайте като пускате мигача една идея малко по надолу то се натиска и после пак се вру6та в позицията на пуснат мига4
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
mitak_o написа:друга хитринка е че дори и при отворена врата плафоните изсват , след доста повече време обаче изгасват , и ако оставиш колата с открехната врата някаде не ти убива кумулатора, дуго имаше нещо от сорта като извадиш контактния ключ след като си карал на фарове - плафона светва
Даже и без да се вади ключа ,само да изгася двигателя и плафона светва..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Дам, и в момента в който дадеш пак на контакт веднага изгасват, с цел да не те заслепява докато караш 

- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
Да се върнем на чистачките...
В ръководството пише, че режима, когато работят с прекъсване може да се програмира времето между всеки оборот. Демек, ако вали по-силно може да си го направиш примерно през една секунда, ако е по-слабо през три-четири и т.н. Обаче на моята не става, или поне аз не зная как
А колицата е 95-та година и даже има автопилот... Не че има връзка, но имам предвид, че ако тая екстра е истинска, би трябвало и моята да я има.
В ръководството пише, че лоста се бута на първото положение нагоре, след това се връща обратно и след това отново на първо положение нагоре. Записва се времето между двете включвания. Аз го бутах накъде ли не, обаче ефект никакъв. Все си кара с едно и също време.
Ако някой знае как става това програмиране, ще му бъда мноооого благодарен. Все пак да имаш екстри и да не можеш (не знаеш как) да ги ползваш е кофти.
В ръководството пише, че режима, когато работят с прекъсване може да се програмира времето между всеки оборот. Демек, ако вали по-силно може да си го направиш примерно през една секунда, ако е по-слабо през три-четири и т.н. Обаче на моята не става, или поне аз не зная как

В ръководството пише, че лоста се бута на първото положение нагоре, след това се връща обратно и след това отново на първо положение нагоре. Записва се времето между двете включвания. Аз го бутах накъде ли не, обаче ефект никакъв. Все си кара с едно и също време.

Ако някой знае как става това програмиране, ще му бъда мноооого благодарен. Все пак да имаш екстри и да не можеш (не знаеш как) да ги ползваш е кофти.

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
И при мене го има това с чистачките , ,супер яка мания е !
Това с мигачите го пробвах не стана , отивам пак да пробвам
Имам такъв шибан комфорт модул , само при отваряне на вратата на запален загасен двигател те се вдигат до горе !
Това с мигачите го пробвах не стана , отивам пак да пробвам
Имам такъв шибан комфорт модул , само при отваряне на вратата на запален загасен двигател те се вдигат до горе !



47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани