нулиране сървиса при смяна на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 18 Май 2007, 10:07

Е при мен не стана - чаках 3-4; 13-14; 20-30сек; свързвах на контакт; без контакт; как ли не...
Накрая разбрах, че в сервиза на 200м от къщи имат уреда за нулиране... И го направиха ... за 2 (два) лв :roll: и уговорка за другия път, ако го сменя при тях да е безплатно (нулирането) :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Май 2007, 11:00

колега, даваш на контакт и тогава даваш на късо с кламер, жичка, пинцети и т.н. чакаш няколко секунди махаш жицата или кламера и требе си готов.
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 18 Май 2007, 18:25

си4ко опитах без контакт с контакт 7 на маса на 19 е няма нулиране то4но следвах ва6ите инструкции оба4е не става ;(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 19 Май 2007, 1:57

BMWm5 написа:си4ко опитах без контакт с контакт 7 на маса на 19 е няма нулиране то4но следвах ва6ите инструкции оба4е не става ;(


Махаш жичката ПРЕДИ да върнеш контакта... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 19 Май 2007, 9:18

аааааааааааааааааааааааааа
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Май 2007, 11:21

и гледайте хубаво кой е 19-ти пин, да не го бъркате с 18-ти ;)
пада се през 1 пин от 9-ти.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 19 Май 2007, 13:11

колеги аз изгасих oil но немога inspekshan.как да го из4истя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 19 Май 2007, 13:26

maksim_uk написа:колеги аз изгасих oil но немога inspekshan.как да го из4истя

Начина е същия ,просто секундите са 12 най-малко... ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 19 Май 2007, 14:12

колеги аз карам 525 тдс как става нолирането че нестав.всички видове както сте писали и нестава


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 19 Май 2007, 15:35

При мен не става и не става :( зна4и отклу4вам колата отварям капака
отвивам капа4ката слагам мост на 7 и 19 пин влисам в колата давам контакт из4аквам 15 20 сек даже и пове4е изклу4вам контакта слизам кахам кабела затварям капа4ката и ни6то не става каде бъркам? маслото е на около 500 800 км мах... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Май 2007, 17:32

BMWm5 написа:При мен не става и не става :( зна4и отклу4вам колата отварям капака
отвивам капа4ката слагам мост на 7 и 19 пин влисам в колата давам контакт из4аквам 15 20 сек даже и пове4е изклу4вам контакта слизам кахам кабела затварям капа4ката и ни6то не става каде бъркам? маслото е на около 500 800 км мах... :(

баце, са на прост български ти го обяснявам :mhihi:
1. отключваш колата
2. отваряш вратата
3. вдигаш капака
4. отвиваш капачката на диагностичната букса
5. отиваш в колата и даваш контакт
6. мушкаш кламера на 7 и 19 и чакаш 20 сек
7. в момента в който махнеш кламера требе си занулил инспекшъна (ако ти свети)
8. ако си имал светнал инспекшън и си го занулил слагаш пак кламера и чакаш 10 сек за оил сървиса.
9. вадиш кламера и чак тогава махаш контакта
10. затваряш диагностичната букса
11. затваряш капака
12. влизаш в колата, палиш даваш около 6000 оборота като същевременно държиш леко спирачката с десния крак, включваш на първа и пускаш рязко съединителя :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 19 Май 2007, 17:40

Много е гадна тая подробност с махането на жицата преди махането на контакта. И аз се опитвах към 150 пъти безуспешно и на края май БМВдрайвъра ме светна за тая далавера:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 19 Май 2007, 18:09

Ми четете по внимателно :)

На колегата на който са му го ресетнали с уред, описах какво точно прави уреда.. дали ще пуснеш уред и ще бройш мигания, или вкараш жичка и ще бройш е все едно.. вкарвай по внимателно :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook