Покупка на 325 TD

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 24 Мар 2007, 22:53

Оххх и ел седалки и темпомат тва пълно с екстри бе :shock: Лично аз чувам за втори път е36 с ел седалки.Както си решиш.Закарай я на диагностика,слушай там кво ще ти кажат и ако всичко е наред зимай я и дано да нямаш никви дертове освен тея дет си изброил :D
Сега забелязвам и "новия бъбрек" на колата значи и предната решетка е сменяна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Мар 2007, 23:02

Сега пък взех да си мисля че е изкъртена от асфалта :confused: , мотора не се знае, бъбреци сменени, изпаднах в мистерия. :dunno:
То вече и без туй я капарирах ще се прижаля и за една диагностика пък ще видим.
Ако всичко е ОК ще има да ви черпя, ако не пак 8) (заради мигновенната помощ).
И още един тъп въпрос(може би). В диагностиката преглеждат ли да ли има усукване в каросерията(ако евентуално е имал сблъсък)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 24 Мар 2007, 23:04

750 000 - спокойно може. аз бих заложил че е над 400 000 _гаранция_. проблема не е в километрите само, а предимно в поддръжката - и след като климатика се е сдухал, не говори особено добре за загрижеността на собственика. а 'ако само трябва да се пълни', понеже струва 60 лева, му кажи че поради занимавки и загубено време, като го оправи му даваш спокойно 100 отгоре за работещ климатик! иначе може да видиш яките филми с него

п.с. диагностика задължително
п.п.с. най-елемтарно поне провери върти ли се перката на климата, тя е първата като бръкнеш през бъбреците. не се ли върти е блокирала и както казах има да я търсиш месеци, или як късмет. след това пробит радиатор, тръби, компресор... който компресор не включва ако няма налягане... което е 20-25 атмосфери, така че ремонта на радиатор изобщо не е сигурен!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 24 Мар 2007, 23:22

Ае адаш.... са не всеки дизеляк прави 50к километра годишно... това е толкова вярно, колкото да кажеш, че всеки човек яде три пъти дневно.... много вероятно, но не винаги точно така... Пък и колата ако е на 500к ще й личи по интериор-а... освен ако не е "сменян", което не ми се вярва...

Според мен трябва да се отиде на сериозна диагностика - двигател, ходова, купе.... и не се хващай на изрази от рода на "ае просто е изтекъл фреона, иначе е перфектна..." или пък "ае просто някоя спойка е, зат'ва така гаснат и се палят лампите..." - източника може да е доста по-сериозен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Мар 2007, 23:24

по принцип за тези пари и тези екстри климатика бих го оставил на второ място(въпреки че си е голяма екстра) ако всичко по мотора и ходовата част си е наред. Но както каза утре ще му кажа да вземе да го оправи и ще се разберем допълнително.

колега свьршиха ли бмв тата че да зимаш тая ти доста дефекти каза това всичко е пари да не ти излезе 12 лева пьк и годинката е много стара тьрси друга тази е много сьмнителна

То има, но за тези пари мисля че почти всички ще си имат кусури.
Пък ако всичко си е наред годинките и км не ме безпокоят много.
Пък и ако всичко мине по вода(да е заради лош контакт на куплунга на таблото, да се е изпарил фреона на климатика и двигателя успешно да е направен с кулер) тогава мисля че ще си заслужава колицата тези пари.

Според мен трябва да се отиде на сериозна диагностика - двигател, ходова, купе.... и не се хващай на изрази от рода на "ае просто е изтекъл фреона, иначе е перфектна..." или пък "ае просто някоя спойка е, зат'ва така гаснат и се палят лампите..." - източника може да е доста по-сериозен...

Напълно съм съгласен но както казах всяка проверка струва парички. Абе пълна дилема, наистина си е до голям късмет(който се надявам да имам).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 24 Мар 2007, 23:36

koleга :) моята кола е 92г но като я видях и ме грабна ..направих едно краг4е,после вземах 4овех и той я покара и броих парите :P като я купих отидох на диагностика :mhihi: :mhihi: и се опказа 4е един амортисиор има за смяна и една семеринка на дифа ....
сега като я покарах из наще улици смених и предни и задни амортисьори,сега рейката те4е,1 6арнир за смяна имам....карам я от 1г близо ...
каквато и кола да вземеш тя не е нова и тръгваш да я правиш рано или късно ;)
сега конкретно твоите проблеми не са големи - показанията на термометра може просто да е отка4ена жицата и да не дава добър контакт,за таблото ще даде6 100лв и ще стане, климатика .... там е по сложно,предполагам вси4ко е от компресора и моя компресор маи е заминал ама допалвам на 2 месеца 1пат и то лятото свършило :mhihi:
така 4е ако двигателя е наред и ти харесва на теб,интериора е запазен ,ока4ването също вземаи и бягаи :) пак после да 4ерпи6 :mhihi:
една кола не се плаши от километри а от поддръжка :)
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 24 Мар 2007, 23:36

Ае ти си се нагласил да я купуваш, капарирал си я и нямаш 100лв още за пълна проверка? Айде стига.... искаш после да разбереш допълнителните проблеми или сега???

Интересно ми е що си решил да я капарираш... хем й виждаш кусурите, хем..... верно, за 6 бона нямаш голям шанс за нещо по-хубаво, но.... все пак.... после като тръгнеш да я правиш ще стане така, че накрая ще ти стъпи към 8 бона.... и какво? Няма да е готино чувството, че всъщност май сам си се прецакал, щото за 8 бона има къде-къде по-читави...

Мен ми е странно как може хора да купуват коли с откровенни проблеми.... бъзици по електрониката не е хич хубаво... ти май доста лесно го приемаш и преглътваш.... също и за климата... сега ти дреме.... ма ше дойде лятото, ше ти се прииска да ти стане по-хладно.... и като ти обадят 6-700лв с труда и ще ти стане криво, ще псуваш и ще пуснеш нова тема....

По-добре дай пари да ти я видят както трябва, поне дори и да я купиш да знаеш кво трябва да й правиш... и кое колко е важно да се прави...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Мар 2007, 23:49

Ае ти си се нагласил да я купуваш, капарирал си я и нямаш 100лв още за пълна проверка?

То не ме притесняват 100 лв. Важното е както казваш да не стъпя накрая на 8к(а пък не искам да чакам без колица докато събера още 2к). Питам защото може би има други колеги с подобни проблеми(или им се случило нещо подобно с таблото,или са си добавили кулер на TD'то), и да ли в диагностиката ще разберат за проблемите(не съм карал кола на диагностика ако изключим Corsa'та за проверка на мотора и ходовата част на малък сервиз)

koleга моята кола е 92г но като я видях и ме грабна ..направих едно краг4е,после вземах 4овех и той я покара и броих парите като я купих отидох на диагностика и се опказа 4е един амортисиор има за смяна и една семеринка на дифа ....
сега като я покарах из наще улици смених и предни и задни амортисьори,сега рейката те4е,1 6арнир за смяна имам....карам я от 1г близо ...
каквато и кола да вземеш тя не е нова и тръгваш да я правиш рано или късно
сега конкретно твоите проблеми не са големи - показанията на термометра може просто да е отка4ена жицата и да не дава добър контакт,за таблото ще даде6 100лв и ще стане, климатика .... там е по сложно,предполагам вси4ко е от компресора и моя компресор маи е заминал ама допалвам на 2 месеца 1пат и то лятото свършило
така 4е ако двигателя е наред и ти харесва на теб,интериора е запазен ,ока4ването също вземаи и бягаи пак после да 4ерпи6
една кола не се плаши от километри а от поддръжка


То и мен ме грабна още като се качих, пък ще видим към средата на седмицата какво ще кажат в дару, ако всичко е ОК ще има да събирам пари и за черпене :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.03.2007

Мнение от niki_sot » 25 Мар 2007, 0:00

Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля масло :!: Какво ще ми кажете за това :?: Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Мар 2007, 0:03

Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля масло Какво ще ми кажете за това Благодаря

Наистина за същата колица ли става въпрос ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 25 Мар 2007, 0:09

niki_sot написа:Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля масло :!: Какво ще ми кажете за това :?: Благодаря

Не е ли нормално това?Все пак в двг има налягане на маслото и според мене не е нищо необичайно ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Мар 2007, 0:10

niki_sot написа:Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля масло :!: Какво ще ми кажете за това :?: Благодаря

Е ти какво искаше - кьополоу ли да хвърчи???? Ми естествено, че ще хвърля масло.... нали вътре има едни такива механични движещи се елементи, дето се смазват... все едно да завъртиш волана и да очакваш гумите да си останат на място... :roll:

P.S. От диагностиката се разбират много неща.... компа ще си каже за доста проблеми, ако ги има... единствено примерно компресия няма как да ти каже, там трябва ръчно да се замери... това е пример само... но важни елементи около двигателя ще си каже веднага.... ламда сонда, дебитомер, проблеми със сместа и т.н....

Никога не купувай кола без да е минала диагностика.... единствено чисто новата няма сми ;)
Последна промяна Mollov на 25 Мар 2007, 0:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Мар 2007, 0:13

Аз докато я закарам на диагностика то масло няма да остане 8)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Мар 2007, 0:17

Едва ли става дума за същата кола, а и да е тя - едва ли са излезнали повече от 100-200мл... не се стряскай... освен ако още 10 умника не са отвили капачката в работещо състояние на двигателя на същата кола и не е излезнало общо 2л. масло.... :roll:

(последното е майтап...)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Мар 2007, 0:26

Едва ли става дума за същата кола

Днеска гледах точно същата кола

точно от това изречение :D
Нали има все митове за капака и там ако духа че мотора е издухан, и аз изведнъж скочих. Но на ли си е мечта(поне за мен) и човек докато не си го паркира на паркинга ей такива неща ще пише ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook