Покупка на 325 TD
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Оххх и ел седалки и темпомат тва пълно с екстри бе
Лично аз чувам за втори път е36 с ел седалки.Както си решиш.Закарай я на диагностика,слушай там кво ще ти кажат и ако всичко е наред зимай я и дано да нямаш никви дертове освен тея дет си изброил
Сега забелязвам и "новия бъбрек" на колата значи и предната решетка е сменяна


Сега забелязвам и "новия бъбрек" на колата значи и предната решетка е сменяна

Сега пък взех да си мисля че е изкъртена от асфалта
, мотора не се знае, бъбреци сменени, изпаднах в мистерия.
То вече и без туй я капарирах ще се прижаля и за една диагностика пък ще видим.
Ако всичко е ОК ще има да ви черпя, ако не пак
(заради мигновенната помощ).
И още един тъп въпрос(може би). В диагностиката преглеждат ли да ли има усукване в каросерията(ако евентуално е имал сблъсък)


То вече и без туй я капарирах ще се прижаля и за една диагностика пък ще видим.
Ако всичко е ОК ще има да ви черпя, ако не пак

И още един тъп въпрос(може би). В диагностиката преглеждат ли да ли има усукване в каросерията(ако евентуално е имал сблъсък)
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
750 000 - спокойно може. аз бих заложил че е над 400 000 _гаранция_. проблема не е в километрите само, а предимно в поддръжката - и след като климатика се е сдухал, не говори особено добре за загрижеността на собственика. а 'ако само трябва да се пълни', понеже струва 60 лева, му кажи че поради занимавки и загубено време, като го оправи му даваш спокойно 100 отгоре за работещ климатик! иначе може да видиш яките филми с него
п.с. диагностика задължително
п.п.с. най-елемтарно поне провери върти ли се перката на климата, тя е първата като бръкнеш през бъбреците. не се ли върти е блокирала и както казах има да я търсиш месеци, или як късмет. след това пробит радиатор, тръби, компресор... който компресор не включва ако няма налягане... което е 20-25 атмосфери, така че ремонта на радиатор изобщо не е сигурен!
п.с. диагностика задължително
п.п.с. най-елемтарно поне провери върти ли се перката на климата, тя е първата като бръкнеш през бъбреците. не се ли върти е блокирала и както казах има да я търсиш месеци, или як късмет. след това пробит радиатор, тръби, компресор... който компресор не включва ако няма налягане... което е 20-25 атмосфери, така че ремонта на радиатор изобщо не е сигурен!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае адаш.... са не всеки дизеляк прави 50к километра годишно... това е толкова вярно, колкото да кажеш, че всеки човек яде три пъти дневно.... много вероятно, но не винаги точно така... Пък и колата ако е на 500к ще й личи по интериор-а... освен ако не е "сменян", което не ми се вярва...
Според мен трябва да се отиде на сериозна диагностика - двигател, ходова, купе.... и не се хващай на изрази от рода на "ае просто е изтекъл фреона, иначе е перфектна..." или пък "ае просто някоя спойка е, зат'ва така гаснат и се палят лампите..." - източника може да е доста по-сериозен...
Според мен трябва да се отиде на сериозна диагностика - двигател, ходова, купе.... и не се хващай на изрази от рода на "ае просто е изтекъл фреона, иначе е перфектна..." или пък "ае просто някоя спойка е, зат'ва така гаснат и се палят лампите..." - източника може да е доста по-сериозен...
по принцип за тези пари и тези екстри климатика бих го оставил на второ място(въпреки че си е голяма екстра) ако всичко по мотора и ходовата част си е наред. Но както каза утре ще му кажа да вземе да го оправи и ще се разберем допълнително.
То има, но за тези пари мисля че почти всички ще си имат кусури.
Пък ако всичко си е наред годинките и км не ме безпокоят много.
Пък и ако всичко мине по вода(да е заради лош контакт на куплунга на таблото, да се е изпарил фреона на климатика и двигателя успешно да е направен с кулер) тогава мисля че ще си заслужава колицата тези пари.
Напълно съм съгласен но както казах всяка проверка струва парички. Абе пълна дилема, наистина си е до голям късмет(който се надявам да имам).
колега свьршиха ли бмв тата че да зимаш тая ти доста дефекти каза това всичко е пари да не ти излезе 12 лева пьк и годинката е много стара тьрси друга тази е много сьмнителна
То има, но за тези пари мисля че почти всички ще си имат кусури.
Пък ако всичко си е наред годинките и км не ме безпокоят много.
Пък и ако всичко мине по вода(да е заради лош контакт на куплунга на таблото, да се е изпарил фреона на климатика и двигателя успешно да е направен с кулер) тогава мисля че ще си заслужава колицата тези пари.
Според мен трябва да се отиде на сериозна диагностика - двигател, ходова, купе.... и не се хващай на изрази от рода на "ае просто е изтекъл фреона, иначе е перфектна..." или пък "ае просто някоя спойка е, зат'ва така гаснат и се палят лампите..." - източника може да е доста по-сериозен...
Напълно съм съгласен но както казах всяка проверка струва парички. Абе пълна дилема, наистина си е до голям късмет(който се надявам да имам).
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
koleга
моята кола е 92г но като я видях и ме грабна ..направих едно краг4е,после вземах 4овех и той я покара и броих парите
като я купих отидох на диагностика
и се опказа 4е един амортисиор има за смяна и една семеринка на дифа ....
сега като я покарах из наще улици смених и предни и задни амортисьори,сега рейката те4е,1 6арнир за смяна имам....карам я от 1г близо ...
каквато и кола да вземеш тя не е нова и тръгваш да я правиш рано или късно
сега конкретно твоите проблеми не са големи - показанията на термометра може просто да е отка4ена жицата и да не дава добър контакт,за таблото ще даде6 100лв и ще стане, климатика .... там е по сложно,предполагам вси4ко е от компресора и моя компресор маи е заминал ама допалвам на 2 месеца 1пат и то лятото свършило
така 4е ако двигателя е наред и ти харесва на теб,интериора е запазен ,ока4ването също вземаи и бягаи
пак после да 4ерпи6
една кола не се плаши от километри а от поддръжка




сега като я покарах из наще улици смених и предни и задни амортисьори,сега рейката те4е,1 6арнир за смяна имам....карам я от 1г близо ...
каквато и кола да вземеш тя не е нова и тръгваш да я правиш рано или късно

сега конкретно твоите проблеми не са големи - показанията на термометра може просто да е отка4ена жицата и да не дава добър контакт,за таблото ще даде6 100лв и ще стане, климатика .... там е по сложно,предполагам вси4ко е от компресора и моя компресор маи е заминал ама допалвам на 2 месеца 1пат и то лятото свършило

така 4е ако двигателя е наред и ти харесва на теб,интериора е запазен ,ока4ването също вземаи и бягаи


една кола не се плаши от километри а от поддръжка

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае ти си се нагласил да я купуваш, капарирал си я и нямаш 100лв още за пълна проверка? Айде стига.... искаш после да разбереш допълнителните проблеми или сега???
Интересно ми е що си решил да я капарираш... хем й виждаш кусурите, хем..... верно, за 6 бона нямаш голям шанс за нещо по-хубаво, но.... все пак.... после като тръгнеш да я правиш ще стане така, че накрая ще ти стъпи към 8 бона.... и какво? Няма да е готино чувството, че всъщност май сам си се прецакал, щото за 8 бона има къде-къде по-читави...
Мен ми е странно как може хора да купуват коли с откровенни проблеми.... бъзици по електрониката не е хич хубаво... ти май доста лесно го приемаш и преглътваш.... също и за климата... сега ти дреме.... ма ше дойде лятото, ше ти се прииска да ти стане по-хладно.... и като ти обадят 6-700лв с труда и ще ти стане криво, ще псуваш и ще пуснеш нова тема....
По-добре дай пари да ти я видят както трябва, поне дори и да я купиш да знаеш кво трябва да й правиш... и кое колко е важно да се прави...
Интересно ми е що си решил да я капарираш... хем й виждаш кусурите, хем..... верно, за 6 бона нямаш голям шанс за нещо по-хубаво, но.... все пак.... после като тръгнеш да я правиш ще стане така, че накрая ще ти стъпи към 8 бона.... и какво? Няма да е готино чувството, че всъщност май сам си се прецакал, щото за 8 бона има къде-къде по-читави...
Мен ми е странно как може хора да купуват коли с откровенни проблеми.... бъзици по електрониката не е хич хубаво... ти май доста лесно го приемаш и преглътваш.... също и за климата... сега ти дреме.... ма ше дойде лятото, ше ти се прииска да ти стане по-хладно.... и като ти обадят 6-700лв с труда и ще ти стане криво, ще псуваш и ще пуснеш нова тема....
По-добре дай пари да ти я видят както трябва, поне дори и да я купиш да знаеш кво трябва да й правиш... и кое колко е важно да се прави...
Ае ти си се нагласил да я купуваш, капарирал си я и нямаш 100лв още за пълна проверка?
То не ме притесняват 100 лв. Важното е както казваш да не стъпя накрая на 8к(а пък не искам да чакам без колица докато събера още 2к). Питам защото може би има други колеги с подобни проблеми(или им се случило нещо подобно с таблото,или са си добавили кулер на TD'то), и да ли в диагностиката ще разберат за проблемите(не съм карал кола на диагностика ако изключим Corsa'та за проверка на мотора и ходовата част на малък сервиз)
koleга моята кола е 92г но като я видях и ме грабна ..направих едно краг4е,после вземах 4овех и той я покара и броих парите като я купих отидох на диагностика и се опказа 4е един амортисиор има за смяна и една семеринка на дифа ....
сега като я покарах из наще улици смених и предни и задни амортисьори,сега рейката те4е,1 6арнир за смяна имам....карам я от 1г близо ...
каквато и кола да вземеш тя не е нова и тръгваш да я правиш рано или късно
сега конкретно твоите проблеми не са големи - показанията на термометра може просто да е отка4ена жицата и да не дава добър контакт,за таблото ще даде6 100лв и ще стане, климатика .... там е по сложно,предполагам вси4ко е от компресора и моя компресор маи е заминал ама допалвам на 2 месеца 1пат и то лятото свършило
така 4е ако двигателя е наред и ти харесва на теб,интериора е запазен ,ока4ването също вземаи и бягаи пак после да 4ерпи6
една кола не се плаши от километри а от поддръжка
То и мен ме грабна още като се качих, пък ще видим към средата на седмицата какво ще кажат в дару, ако всичко е ОК ще има да събирам пари и за черпене

niki_sot написа:Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля маслоКакво ще ми кажете за това
Благодаря
Не е ли нормално това?Все пак в двг има налягане на маслото и според мене не е нищо необичайно

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
niki_sot написа:Извинявам се че се меся ама да не пускам друга тема....Днеска гледах точно същата кола,при работещ мотор развих капачката на маслото - от там започна да хвърля маслоКакво ще ми кажете за това
Благодаря
Е ти какво искаше - кьополоу ли да хвърчи???? Ми естествено, че ще хвърля масло.... нали вътре има едни такива механични движещи се елементи, дето се смазват... все едно да завъртиш волана и да очакваш гумите да си останат на място...

P.S. От диагностиката се разбират много неща.... компа ще си каже за доста проблеми, ако ги има... единствено примерно компресия няма как да ти каже, там трябва ръчно да се замери... това е пример само... но важни елементи около двигателя ще си каже веднага.... ламда сонда, дебитомер, проблеми със сместа и т.н....
Никога не купувай кола без да е минала диагностика.... единствено чисто новата няма сми

Последна промяна Mollov на 25 Мар 2007, 0:15, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Едва ли става дума за същата кола, а и да е тя - едва ли са излезнали повече от 100-200мл... не се стряскай... освен ако още 10 умника не са отвили капачката в работещо състояние на двигателя на същата кола и не е излезнало общо 2л. масло....
(последното е майтап...)

(последното е майтап...)
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани