Въпрос за стъпково моторче...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 21 Май 2007, 14:38

не мисля че е късмет защото е прилагано на много коли е не само на бмв и караиния резилтзт е жсе един и същ сполочлив :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 21 Май 2007, 17:31

От един сервиз ми казаха 4е се чисти наи-добре с WD40.Само напръскваш хубаво и оставяш да поседи кам 1ч и светва.Лошото оба4е е че става много мазно после и полепват много лесно пак мръсотии.За това е добре след WD-то да се изплакне хубаво с Бензин или Коресилин и после подсушаваш с един парцал.Целта е да не го оставиш мазно.Също така ми казаха че не е много добре да се чисти постоянно щото пък се "разваляло" :!: Аз моето го чистих и стана перфектно,макар че като му извадя буксата колата работи малко по добре ама и на по високи обороти ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 21 Май 2007, 19:01

:ok: така ми казаха и намен да си ткача буксата но все пак предпочетох да си го почистя.не мисля че е много сложно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Май 2007, 10:32

А от къде може да си купя ново и колко струва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 22 Май 2007, 10:54

новото е около 350 лв,а по моргите е около 100лв/втора употреба/.Аз ти предлагам да направиш тест-отиваш в моргата,взимаш 2-3 и още там на място ги тестваш,ако се промени работата значи е от него!Аз обаче си мисля че е от газовата уредба,на такава кола се слага газов инжекцион,а не обикновенна,но понеже е около 1000-1200лв повечето слагат обикновенна,но след това патят много,оправия няма и както каза колегата евтиното винаги е по-скъпо-първо гърнетата ще сменяваш често щото горят много от газта/а те не са евтини/,второ постоянно ще си имаш ядове с обороти и все ще си ходиш по майстори за диагностики и центровки...Да не говорим че все някой ще ти втълпи идеята да смениш свещи,кабели и кой знае още какво...и като сметнеш накрая е по-добре да си я караш на бензин,ама твоя работа...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Май 2007, 13:54

Аз съм си на бензин-нямам газова уредба. А иначе проблема със сигурност е от моторчето, защото карах колата на компютърна диагностика и от там ми казаха, че това е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Мнение от speedmaniac » 23 Май 2007, 10:57

Да не пускам нова тема, да питам някой компетентен. Все още си имам проблем с 316-ката, а той е:като карам колата на газ, върви екстра-без никакви проблеми, не прекъсва и т.н. Но на бензин колата на моменти губи мощност, даже не може да потегли, мисълта ми е кое най-вероятно не играе роля при газта и колата да е така зле на бензин.Съмнява ме дебитомера първо,незнам ламбда-сонда, датчици и т.н... :?: :?: :?:
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Мнение от speedmaniac » 23 Май 2007, 14:00

Странно е на газ да няма никакви проблеми и да си върви идеално, а на бензин да не иска и да потегли на моменти... :confused: Сменил съм бензиновата помпа, не е от нея, предполагам нещо друго, ако някой се сеща да казва... :confused: :confused: :confused:
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 23 Май 2007, 15:07

До скоро търкалях М40Б18 имаше си газово и мазово и всичко за година и половина никога не съм имал детонация и си работеше перфектно е толкова перфектно колкото на колегата дето е пуснал темата но НО голямото но е че просто по често трябва да караш на Бенз да речем поне два поедни дни от седмицата и то да караш а не да палиш само ! за да не се овеличат проблемчетата които имаш и не се опитвай да си чистиш това дето му викат стъпково моторче щото няма смисъл в момента който минеш 5 км на газ и обърнеш на бензин пак ще е същата работа :mhihi: извода е че не е стъпково моторче а трупане на грешки ,стъпковото моторче от своя страна ще почне да ти прави проблеми доста по късно а не на втория ден след слагането на газта абе темата е толкова обширна че може да си пиша цял ден но съвета е един карай си на газ така и така си я сложил ! Така наречения уикенд карай само на бензин ще видиш как след 15 мин шофиране проблемите ти ще изчезнат двигателя ще замърка отново и така ще бъде до като не чукнеш газта дори и за момент и така ще си караш до като си скапеш мотора от каране :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook