Проблем с климатроник на BMW 318 TD
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
За тези които ти са се преебали!!!!!!!!!!!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Всъщност от къде ти тече , пишеш от няколко места!!!!!!!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Всъщност от къде ти тече , пишеш от няколко места!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Ами значи предполагам от капачката на казанчето за антифриз, щото по па казанчето има капчици, също и от тънкото маркуче което излиза от него! Но като погледна и другите маркучи към вътрешноста на мотора има и по тях капчици! Явно става някакво голямо налягане!
Не мога за момента да определя от къде изпуска, но според мен надува!
Не мога за момента да определя от къде изпуска, но според мен надува!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Това което казваш че надува изобщо не е хубаво, по-принцип охладителната с-ма работи с "работно" налягане около 0,5 - 0,8 атмосфери и на капачката на антифриза има клапанче което отваря на около 1-1,3 за да не се скъса някое съединение. По- принцип стрелката на температурата не трябва да мърда от средата , стои като закована!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Първо провери от къде ти тече, оправи го като оправиш и парното и обезвъздушиш мисля че няма да имаш проблеми. Все си мисля че заради клапанчетата на парното не може да се обезвъздуши хубаво и от това ти надува !!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Когато се обезвъздушава с-та трябва да си включил парното/ в нашия случай 32г/ да отвори термостата и си готов да затвориш капчката на антифриза, при бензиновите се отвива и едно пласмасово винтче, но при тях е малко поразлично!
Ако всичко е наред не трябва да имаш проблеми!!!!!!!
Ако всичко е наред не трябва да имаш проблеми!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Ако термостата не те отваря стрелката ще отива към червената зона , а като вдигнеш капака и погледднеш радиатора от твое ляво, маркуча който влиза в радиатора идва от термостата!!!!
Ето ти го и нагледно:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35
Ето ти го и нагледно:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
При сравнително истинал двигател, като отвъртам капачката на казанчето за антифриз излиза известно количество въздух! А и има следи "капчици" от него по казанчето и по другите маркучи, предимно по снадките от тях!
Оказва се обаче, че май тези клапани от никъде не мога да ги намеря!
Имам един приятел в магазин за авточасти, та той ми каза така!
Оказва се обаче, че май тези клапани от никъде не мога да ги намеря!
Имам един приятел в магазин за авточасти, та той ми каза така!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Нормално е като отвиеш капачката да излезе малко въздух, виж ги откъде ти овлажнява стегни или смени скоби иначе само ще доливаш, а относно клапанчетата от Дару Кар с заявка или на старо 40-50лв.!!!!!!!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Колега ходи в сервиз да я замерят дали надува или не,
вместо да се чудиш, да хабиш нерви излишно и да набиваш кинти за евентуално ненужни неща.
Ако не надува, обезвъздушаваш я много добре и следиш от къде пуска антифриз.
Сменяш всичко наред, което пуска и така.
Ако пък надува, в сервиза ще ти кажат какво следва...
вместо да се чудиш, да хабиш нерви излишно и да набиваш кинти за евентуално ненужни неща.
Ако не надува, обезвъздушаваш я много добре и следиш от къде пуска антифриз.
Сменяш всичко наред, което пуска и така.
Ако пък надува, в сервиза ще ти кажат какво следва...
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани