повдигачи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Мар 2007, 18:48

нали не очакваш той да каже, че маслото му не става...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 11 Мар 2007, 18:54

ама за да го слага на неговата и да ходи да я тормози яко значи разчита на нещо .пък и не съм го чувал много това масло та затова питам дали някой има наблюдения за него .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Мар 2007, 20:54

Предното ми масло беше Valvoline 10W40 Durablend и не мога да се оплача, сега сипах БМВ наливно оригинално но не усещам особена разлика. А за много студено време определено си трябва 5W40 няма значение колко е стара колата ако е добър двигателя. Не че тая зима видяхме голям студ :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 11 Мар 2007, 21:29

vitamincpp написа:Предното ми масло беше Valvoline 10W40 Durablend и не мога да се оплача, сега сипах БМВ наливно оригинално но не усещам особена разлика. А за много студено време определено си трябва 5W40 няма значение колко е стара колата ако е добър двигателя. Не че тая зима видяхме голям студ :)


Аз съм със Valvoline Maxlife 10W40 и съм доволен от него. В сравнение с предното ми Aral 15W40, което излезе черно и колата ми тракаше като дизел на 3000 км с такова масло и го хвърлих и като сложих това работата утихна :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 11 Мар 2007, 21:32

на БГ пазара от всяко едно масло може да намериш ултра-менте - по-скоро това е проблема.

а и за нашите зими, изобщо не е вярно че ти трябва 5w40 - 15w40 беше нещо от сорта че ще имап проблеми, ако цяла нощ е под -30 градуса и колата ти е навън. 5w40 към -40 - да не сме в Аляска? да не говориме че като загрее 50-то е по-добро от 40-то в горната граница!

а ако някой знае ТОЧНО как се смята да каже, но са пълни митове за долната граница ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 11 Мар 2007, 22:12

t0sh написа:на БГ пазара от всяко едно масло може да намериш ултра-менте - по-скоро това е проблема.

а и за нашите зими, изобщо не е вярно че ти трябва 5w40 - 15w40 беше нещо от сорта че ще имап проблеми, ако цяла нощ е под -30 градуса и колата ти е навън. 5w40 към -40 - да не сме в Аляска? да не говориме че като загрее 50-то е по-добро от 40-то в горната граница!

а ако някой знае ТОЧНО как се смята да каже, но са пълни митове за долната граница ;)


В книжката на БМВ пише 10 и 40 до колко минус и плюс градуса издържа. Според мен оптималното е 10W40 за всички сезони, а за лятото 15W50, а за зимата 5W40, ако колата е нова иначе и 10W40 пак върши работа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Мар 2007, 23:35

Ами t0sh ето да не се повтарям :)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=45241&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E2%E8%F1%EA%EE%E7%E8%F2%E5%F2&start=15

Идеята е че масло 5W40 е два пъти по-редичко при минусови температури от 10W40 а при загрял двигател е едно и също. Така че аз другата зима смятам такова да си сложа :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 12 Мар 2007, 11:28

Не знам кой ви каза, че Valvoline Durablend е гадно масло. Може и да си внушавам, но ми се струва, че сега (с БМВ наливно 10W40) се чуват повдигачите за 1-2 секунди при старт на студено, а преди с Valvoline не ми е направило впечатление дори и при некаране на колата цяла седмица. :shock:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 12 Мар 2007, 11:49

за 'рядкостта' е доста невярно според мен, разликата в 'издържането' на минимални е не повече от 10 градуса надолу, вероятно 5. по-скоро има значение дали е пълна синтетика или полусинтетика и в какво отношение.

абе всеки кара с каквото си е харесал и са му наговорили или е чел, само не разправяйте че за нашите зими дето са макс до -25 градуса, а напоследък като гледам и до -5 (:)) ще има някакъв проблем примерно с 15w50 масло, че почвам да падам :)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 13.03.2007

Мнение от elexir » 14 Мар 2007, 12:07

като не са наред повдигачите вдигали се разхода

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 14 Мар 2007, 18:15

днеска гледах за моето го дават 10w60 но ще слагам 15w50 на ЯКО и ще ви кажа какъв е резултата излиза 100лв. 4 литра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 15 Мар 2007, 20:48

п.с. и не писа в крайна сметка колко повдигача си сменил, и откъде си ги взел. оригинали са по 15-тина лева бройката доколкото знам

п.с. драйвър, не се заяждам, чудя се хора как се навиват да им сипват масло без да имат идея какво е като качество.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 16 Мар 2007, 7:59

t0sh написа:п.с. и не писа в крайна сметка колко повдигача си сменил, и откъде си ги взел. оригинали са по 15-тина лева бройката доколкото знам

п.с. драйвър, не се заяждам, чудя се хора как се навиват да им сипват масло без да имат идея какво е като качество.

Баце сменил съм всичките повдигачи .АКО ми ги вземеш по 15 лева ще ги смена пак .С отстъпки съм ги взел за 216лв . Не помня точно но цена на Камор е към 35лв. бройката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 20 Мар 2007, 23:16

аре са да видим дайте съвети смених и маслото пак този път сложих ЯКО 15в50. трябва да покарам малко за да може да избута това старото от повдигачите но все ми се струва че няма да се оправи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 20 Мар 2007, 23:46

До колкото съм чувал има и добавки, с които вероятността тракането на повдигачите да се оправи хич не е малка. Някой знае ли как се казват тези добавки и колко струват ориентировъчно?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook