HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Pin2 написа:don_mimo написа:tosh аз сам 4увал 4е маслото на двигателя се мери на топъл двигателспира6 колата на равно 4ек6 4-5мин и мери6..така мслото е нагрято и бързо се сти4а
така поне го мерят хамериканите в сервиза на audi,vw
Бате, грешиш !
Ще ти го обясним просто. Когато колата е поне 2 часа в покой и не е палена, маслото се е оттекло в картера и е на максимум от това което има. Когато премериш ще видиш 99% от маслото което ти е в двигателя. На теб ти трябва именно това.
Ако колата е работила до преди 1 мин, и премериш ще ти покаже около 60-70 %, което е супер не сигурно. В този случай, примерно може да ти е на минимум и ти съответно ще долееш и после колата ще се чуди от къде да го изхвърли.
Така че мериш сутрин, когато колата е спинкала цяла нощ
И аз така го меря, за да съм 100% сигурен винаги на студен мотор, но може и след 10-тина 15 мин. пак да е точно

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

п.с преди известно време си бях изгубил тел. ,каде ли него търсих а тои под предния капак

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Пушело е или от облято масло върху двигателя или от нагрятото масло в него ,тъй като не се е използвала системата за вентилация на картера.
А по въпроса за проверка на нивото,моето мнение е че по-добре да се проверява на изстинал мотор,освен че маслото е по-добре стечено в картера,съгласете се така проверяваш нивото преди тръгване на път,а не да я опъна до София да се видим на Еко-то
и там след 5-10 минути престой да видя че е 5мм. под чертата...разбира се някой може да контрира ,че за 300км.може да ти падне нивото,но мисля че ако си познаваш колата това ще е предположение.... 
А по въпроса за проверка на нивото,моето мнение е че по-добре да се проверява на изстинал мотор,освен че маслото е по-добре стечено в картера,съгласете се така проверяваш нивото преди тръгване на път,а не да я опъна до София да се видим на Еко-то


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Не спорете, нивото може да си го мерите и на студен мотор и на топъл след като изчакате 5 мин и вярвайте ми всичкото се стича и показва абсолютно едно и също.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани