HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 09 Мар 2007, 1:11

Pin2 написа:
don_mimo написа:tosh аз сам 4увал 4е маслото на двигателя се мери на топъл двигател :roll: спира6 колата на равно 4ек6 4-5мин и мери6..така мслото е нагрято и бързо се сти4а
така поне го мерят хамериканите в сервиза на audi,vw :)


Бате, грешиш !
Ще ти го обясним просто. Когато колата е поне 2 часа в покой и не е палена, маслото се е оттекло в картера и е на максимум от това което има. Когато премериш ще видиш 99% от маслото което ти е в двигателя. На теб ти трябва именно това.
Ако колата е работила до преди 1 мин, и премериш ще ти покаже около 60-70 %, което е супер не сигурно. В този случай, примерно може да ти е на минимум и ти съответно ще долееш и после колата ще се чуди от къде да го изхвърли.
Така че мериш сутрин, когато колата е спинкала цяла нощ :)

И аз така го меря, за да съм 100% сигурен винаги на студен мотор, но може и след 10-тина 15 мин. пак да е точно :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 09 Мар 2007, 2:24

:mhihi: да е**м тез БМВ кат отворят тая паст нищо невръщат
п.с преди известно време си бях изгубил тел. ,каде ли него търсих а тои под предния капак :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 09 Мар 2007, 2:30

Пушело е или от облято масло върху двигателя или от нагрятото масло в него ,тъй като не се е използвала системата за вентилация на картера.
А по въпроса за проверка на нивото,моето мнение е че по-добре да се проверява на изстинал мотор,освен че маслото е по-добре стечено в картера,съгласете се така проверяваш нивото преди тръгване на път,а не да я опъна до София да се видим на Еко-то :winky: и там след 5-10 минути престой да видя че е 5мм. под чертата...разбира се някой може да контрира ,че за 300км.може да ти падне нивото,но мисля че ако си познаваш колата това ще е предположение.... :arrow:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 09 Мар 2007, 10:53

Не спорете, нивото може да си го мерите и на студен мотор и на топъл след като изчакате 5 мин и вярвайте ми всичкото се стича и показва абсолютно едно и също.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook