318ти компакт загрява

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 08 Мар 2007, 20:17

Не вади хладен въздух през бъбреците, а вкарва навътре хладен отвън. Провери пак малко по-обстойно и виж, че смуче.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 08 Мар 2007, 20:26

Дам, не се изразих правилно.... идеята беше, че въздуха, който циркулира покрай радиатора и бъбреците, когато перката върти е хладен.... а според мен не би трябвало, щото радиатора трябва да е бая топъл и въздуха около него трябва да се е нагрял...

Както и да е... с нощи погледнах нивото на антифриза и беше бая под "KALT", та одеве налях почти 1 литър антифриз докато да стигне до резката на "KALT".... не знам дали е било от това, както и не ми е правило впечатление да има течове. ше видим какво ще стане. ..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook