Ново купе в семейството
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Ай честито бе ренде
Много да те радва и да си купиш кастофон дет свети кехлибарено
И да ма черпиш бира че много ти се насъбраха





И да ма черпиш бира че много ти се насъбраха



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
Re:
Честито! ВиаИнтеркар Плевен работи с абсолютно същите цени като ДаруКар, като на кашоните на доставка пише Камор Ауто ЕООД
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Честито за бегачката! Много е убава. Дай повече снимки и с кой мотор е, че май не видех. За Еърбега е много вероятно да ти излезе, че датчика в пасажерската седалка, който следи дали има там човек, си е заминал. Лошото е цената му е към 150-160 кинта и го има само в Дару и Камор, защото е ОЕМ част само. Ремонтът е също скъп, защото представлява една голяма платка с малки врътки по нея и е в самата седалка. Хубавото е, че има начин да се шунтира, при което пасажерския Еърбег ще задейства без значение дали има човек на седалката или няма. При диагностика компа на Еърбега би трябвало конкретно да каже, ако му е там болката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- 4a4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: лагерница
- Детайли за колата: touring
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
turbo написа:Честито за бегачката! Много е убава. Дай повече снимки и с кой мотор е, че май не видех. За Еърбега е много вероятно да ти излезе, че датчика в пасажерската седалка, който следи дали има там човек, си е заминал. Лошото е цената му е към 150-160 кинта и го има само в Дару и Камор, защото е ОЕМ част само. Ремонтът е също скъп, защото представлява една голяма платка с малки врътки по нея и е в самата седалка. Хубавото е, че има начин да се шунтира, при което пасажерския Еърбег ще задейства без значение дали има човек на седалката или няма. При диагностика компа на Еърбега би трябвало конкретно да каже, ако му е там болката.
Здравей,
Благодаря за изчерпателния отговор. Според човека от сервиза алармата, която се вижда от компютъра, е че пиропатрона на пасажерската седлака е гръмнал. След проверка се оказа здрав, както се оказа здрав и този датчик за човек на седалката, който се наричал мрежичка. Според тях имам прекъснат кабел или някакъв друг проблем. Аз намерих наръфани от мишка или друг гризач кабели около таблото с бушоните

Дайте съвет къде мога да отида да ми постегнат корите на вратите и самите врати, че са леко увиснали.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Alexi написа:честитокоя перка е 450 лв ? много ми се вижда дори и за ел. перката а другата е много по евтина
Яз сум секретарка: за виското става въпрос


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

деам
Е човек и добре да живее отива в сервиз ....
2,500 лева за ремонти !!!
За смяна :
хидравлична рейка рециклиране и работа (400-500)
семеринги 2 броя по скоростен лост и изходящ вал 70 лева
гумено каре на карданен вал 140 лева
ляв и десен носач 620 лв
тампони за носач 71 лв
2 х тампона за стаб. щанга 18 лева
2 х вертикална щанга 152 лева
2 х тампон на заден мост 57
накладки предни задни и датчици .... 400 лева
работа за смяна на тези части ... около 500 лева
Никога не ходете на преглед във ВИА Интеркар Плевен !!!
ДА .....е...а и Плевенските измекиари ...
След основен преглед там ми казаха, че имам за смяна само някакви тампони 4 броя който със работата стрували 300 лева ....
А то какво излезе след това ...



2,500 лева за ремонти !!!
За смяна :
хидравлична рейка рециклиране и работа (400-500)
семеринги 2 броя по скоростен лост и изходящ вал 70 лева
гумено каре на карданен вал 140 лева
ляв и десен носач 620 лв
тампони за носач 71 лв
2 х тампона за стаб. щанга 18 лева
2 х вертикална щанга 152 лева
2 х тампон на заден мост 57
накладки предни задни и датчици .... 400 лева
работа за смяна на тези части ... около 500 лева
Никога не ходете на преглед във ВИА Интеркар Плевен !!!



След основен преглед там ми казаха, че имам за смяна само някакви тампони 4 броя който със работата стрували 300 лева ....
А то какво излезе след това ...
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Сега ще ти напиша реалните цени на тези части:
1.Хидравлична рейка втора употреба 150-200 лв.Ако я рециклираш е 120 лв.
2.Семернигите са съответно 3 и 4 лв. Смяната е по-скъпа обаче.
3.Гуменото каре е около 65-70 лв по спомен
4.Носачите не се сменят освен ако не са криви.Сменят се 4-те шарнира
(около 140 лв) + 2-та тампона(30 лв)
5.Вертикална щанга сигурно е биелетката.Май не бяха повече от 30 лв/бр (моите са дългите и не съм ги сменял)
6.Накладките са около 200 лв 4-те + датчиците и то от най-скъпите (Textar)
За работа-мисля,че около 250-300 лв. за всичките операции е добре.
Сметни сега каква е разликата.Всички цени са за немски части,а не за някакви боклуци.
Но както са казали: Имал-дал
1.Хидравлична рейка втора употреба 150-200 лв.Ако я рециклираш е 120 лв.
2.Семернигите са съответно 3 и 4 лв. Смяната е по-скъпа обаче.
3.Гуменото каре е около 65-70 лв по спомен
4.Носачите не се сменят освен ако не са криви.Сменят се 4-те шарнира
(около 140 лв) + 2-та тампона(30 лв)
5.Вертикална щанга сигурно е биелетката.Май не бяха повече от 30 лв/бр (моите са дългите и не съм ги сменял)
6.Накладките са около 200 лв 4-те + датчиците и то от най-скъпите (Textar)
За работа-мисля,че около 250-300 лв. за всичките операции е добре.
Сметни сега каква е разликата.Всички цени са за немски части,а не за някакви боклуци.
Но както са казали: Имал-дал

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ножа наистина ,но пък е купе от 97ма и е нов внос
гледайте какво купувате бе хора .. дори на външен вид не е добре ...

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bmwdriver написа:6.Накладките са около 200 лв 4-те + датчиците и то от най-скъпите (Textar)
Ще си позволя да те поправя, че имам идея за новите цени.... предните са 60лв, задните са има-няма 50лв.... с датчиците идват на около 130лв... Textar от V&D

37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани