някой който разбира от дизел!! спешно!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега гледай сега риск губи риск печели.
Ще ти напиша няколко неща които да ти помогнат при огледа на колата които важат за всички дизели!
Отиваш при неги и му казваш я дай да се повозиме.Той ти кава ОК.
Качваш се да караш ,караш я леко докато загрее до средата.
После почваш да и набиваш яко жега ма яко разбери като на служебна до 4900об. на 1,2,3.
Караш я така поне 10 минути ,слизаш без да я гасиш отваряш капака и хващаш маркуча от радиатора и гледаш колко е твърд.
Трябва да подава поне 1см. на стискане ,ако е на камък значи надува и категорично не го взимай.Прилагаш и протоклните за дизел подаваш му рязко газ на място трябва да изкарва сажди и като задържиш на 2-3 секунда да изчисти.Гасиш проверяваш как и маслото.Влизаш и пак палиш ма бързо докато е топла и така няколко пъти докато е все топла през 5 - 10 мин. на интервали,за да видиш как и е топлия старт.
Колата трябва да пали и топла и студена по един и същи начин.
Ако не пали от 1-2 оборота изобщо значи нещо не е добре може да е някоя дреболия ма може и да е дреболия за 1к.
Ако издържи подобен тест значи мотора е ОК взимай и другото са бели кахъри.
Ще ти напиша няколко неща които да ти помогнат при огледа на колата които важат за всички дизели!
Отиваш при неги и му казваш я дай да се повозиме.Той ти кава ОК.
Качваш се да караш ,караш я леко докато загрее до средата.
После почваш да и набиваш яко жега ма яко разбери като на служебна до 4900об. на 1,2,3.
Караш я така поне 10 минути ,слизаш без да я гасиш отваряш капака и хващаш маркуча от радиатора и гледаш колко е твърд.
Трябва да подава поне 1см. на стискане ,ако е на камък значи надува и категорично не го взимай.Прилагаш и протоклните за дизел подаваш му рязко газ на място трябва да изкарва сажди и като задържиш на 2-3 секунда да изчисти.Гасиш проверяваш как и маслото.Влизаш и пак палиш ма бързо докато е топла и така няколко пъти докато е все топла през 5 - 10 мин. на интервали,за да видиш как и е топлия старт.
Колата трябва да пали и топла и студена по един и същи начин.
Ако не пали от 1-2 оборота изобщо значи нещо не е добре може да е някоя дреболия ма може и да е дреболия за 1к.
Ако издържи подобен тест значи мотора е ОК взимай и другото са бели кахъри.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Баце, ония щом толкова бърза.... едва ли ще има 2-3 часа да го чака да тества...
пък и явно го е видял, че не разбира и ше се опита да го смота набързо-набързо.... вярвай ми.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
-Всеки яко акъл дава ама никой не иска да помогне на човека. Тел ми е 0888-72-65-63 звънни ако искаш утре, само дано мога да стана, че днес нали празник. Ако не мога ти продам мойта 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
nandrolon написа:VLD, ако мислиш че можеш да помогнеш и имаш 2 часа свободни утре сутринта драсни едно лс
Съжелявам че не съм писал ,че жената даде жор да излизаме снощи ма все пак се надявам да съм ти бил полезен.
И искам да кажа още нещо свързано с това че всички казват иди на серви та иди на сервиз.
Момчета лошо няма да се иде на сервиз НО там само гледат електрониката на колата за грешки.Много малко хора продаващи дизели се навиват да им мерят компресията.Защото са убедени че после не могат да спрат течовете.Това разирасе не е вярно но можеби е останало като суеверие от по старите дизели.А повярвайте при мерене на компресия си излиза всичко.
Освен това теста описан по горе е много задължителен защото ако е сваляна главата и е била лепена нещо (правят го доста хора преди продажба)при един такъв тест ще излезне на яве няма да издържи.

Щом пали от половин оборот и топла и студена знчи помпата и веригата са добре.
Ще чакам да споделиш резултата


- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Турбото не трябва се чува, трябва да го усещаш след 2200об, може да го чуеш но трябва много внимателно да се заслушаш. Колата не дърпа ли повече след 2200об??????
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Пич, сори ако ти си звънял сутринта от някакъв стационарен ама си махнах главата лошо нощес и изобщо не съм чул 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани