някой който разбира от дизел!! спешно!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Фев 2007, 22:13

Колега гледай сега риск губи риск печели.
Ще ти напиша няколко неща които да ти помогнат при огледа на колата които важат за всички дизели!
Отиваш при неги и му казваш я дай да се повозиме.Той ти кава ОК.
Качваш се да караш ,караш я леко докато загрее до средата.
После почваш да и набиваш яко жега ма яко разбери като на служебна до 4900об. на 1,2,3.
Караш я така поне 10 минути ,слизаш без да я гасиш отваряш капака и хващаш маркуча от радиатора и гледаш колко е твърд.
Трябва да подава поне 1см. на стискане ,ако е на камък значи надува и категорично не го взимай.Прилагаш и протоклните за дизел подаваш му рязко газ на място трябва да изкарва сажди и като задържиш на 2-3 секунда да изчисти.Гасиш проверяваш как и маслото.Влизаш и пак палиш ма бързо докато е топла и така няколко пъти докато е все топла през 5 - 10 мин. на интервали,за да видиш как и е топлия старт.
Колата трябва да пали и топла и студена по един и същи начин.
Ако не пали от 1-2 оборота изобщо значи нещо не е добре може да е някоя дреболия ма може и да е дреболия за 1к.
Ако издържи подобен тест значи мотора е ОК взимай и другото са бели кахъри.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Фев 2007, 22:21

Баце, ония щом толкова бърза.... едва ли ще има 2-3 часа да го чака да тества... :roll: пък и явно го е видял, че не разбира и ше се опита да го смота набързо-набързо.... вярвай ми.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 7.12.2006

Мнение от БМВ3 » 14 Фев 2007, 22:24

колега карай на сервиз и то най добре на бмв според мен там ти тестват всичко защото примерно ако тие разпьната веригата значи колата е на доста километри а те проверявят центровката а тя играе ли значи е доста карана а като земеш да сменяш започва да те боли глава

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 14 Фев 2007, 22:26

там е работата че пали и топла и студена от половин оборот

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 14 Фев 2007, 22:30

VLD, ако мислиш че можеш да помогнеш и имаш 2 часа свободни утре сутринта драсни едно лс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2007, 22:55

-Всеки яко акъл дава ама никой не иска да помогне на човека. Тел ми е 0888-72-65-63 звънни ако искаш утре, само дано мога да стана, че днес нали празник. Ако не мога ти продам мойта :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Фев 2007, 23:07

Колко пари е твойта? :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Фев 2007, 11:32

nandrolon написа:VLD, ако мислиш че можеш да помогнеш и имаш 2 часа свободни утре сутринта драсни едно лс

Съжелявам че не съм писал ,че жената даде жор да излизаме снощи ма все пак се надявам да съм ти бил полезен.

И искам да кажа още нещо свързано с това че всички казват иди на серви та иди на сервиз.
Момчета лошо няма да се иде на сервиз НО там само гледат електрониката на колата за грешки.Много малко хора продаващи дизели се навиват да им мерят компресията.Защото са убедени че после не могат да спрат течовете.Това разирасе не е вярно но можеби е останало като суеверие от по старите дизели.А повярвайте при мерене на компресия си излиза всичко.
Освен това теста описан по горе е много задължителен защото ако е сваляна главата и е била лепена нещо (правят го доста хора преди продажба)при един такъв тест ще излезне на яве няма да издържи. :mhihi:
Щом пали от половин оборот и топла и студена знчи помпата и веригата са добре.
Ще чакам да споделиш резултата :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 15 Фев 2007, 14:56

свърши вече, колата няма турбо / газ първа, газ втора , газ трета и съм около 50 км/h / даже и не се чува :D :D :D

айде търсиме друга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 15 Фев 2007, 15:05

Турбото не трябва се чува, трябва да го усещаш след 2200об, може да го чуеш но трябва много внимателно да се заслушаш. Колата не дърпа ли повече след 2200об??????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2007, 15:05

Пич, сори ако ти си звънял сутринта от някакъв стационарен ама си махнах главата лошо нощес и изобщо не съм чул :drinking:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 15 Фев 2007, 15:17

колата беше не повече от 30 коня

bub_bum nqma problem :)

благодаря на всички ви за съдействието !!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от djorkata » 15 Фев 2007, 18:25

4е тя тая и 2 хилки не струва :mhihi: разглеждаи пове4е и не зимаи парвата която ти хареса.по добре касно от колкото ко6ница :D

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook