Волана СТЪРЖЕ!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
А как се сваля волан с Airbag SRS? При мен като се върти волана се чува звук все ено има кабели вътре и се оплитат. Не ми работи клаксона, а лампата на Airbag-а свети постоянно, явно и той неработи. Някой ако е свалял волан с Airbag нека сподели как точно става!
B M W и всички останали!
Четох тук там из темите за скърцането на волана, но не разбрах освен лентовия кабел зад волана някакви пластинки има ли които да скърцат, защото при мен със сигурност звука е от някаква пластинка а не от кабел или пластмаса.
по същия начин скърцаше пластинката за клаксона на първата ми кола, тоест ладичката
.
Сигурен съм, че е пластина, но не знам дали има зад волана има някаква пластина.
Някой има ли снимка?
по същия начин скърцаше пластинката за клаксона на първата ми кола, тоест ладичката

Сигурен съм, че е пластина, но не знам дали има зад волана има някаква пластина.
Някой има ли снимка?
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Тези лагери колко пари ти излязоха с труда и частите?, защото и моята има едно по-трудно движение в определена област на въртене на волана и престъргва, а понякога и не се връща от завой
.

- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Волан
Значи, точно този проблем имах и аз. Скърцането и затягането на волана в случая е от лентовите проводници, които са отзад в една ролка. Неясно по какви причини, лентата се пречупва и по този начин запира, а проводниците вътре се чупят и ето - светва лампата на еърбега и нямаш клаксон.
Изходът е да сложиш нова ролка и си готов. Волан с еърбег се сваля, като си откачиш първо минуса от акумолатора. После отзад се бърка с шестограмче и се развива еърбега, страшно няма, няма да се отвори. Вадиш еърбега внимателно, след като откачиш клемите и развиваш централната гайка на волана. Ролката ще я видиш отзад. Тя ако не се лъжа се държи на три винтчета, махаш я и слагаш нова. После всичко по обратния ред. При качването на новата ролка трябва да се внимава лентата вътре да е наполовина развита, за да има ход и в двете посоки. Като я разгледаш, ще разбереш какво искам да кажа - в едната посока се развива, а в другата се навива, не трябва да става затягане, че може да се скъса или пак да се пречупи.
Аз ролката си я взех от Симеон, не се сещам точно за парите, но май беше около 120 кинти - втора употреба. И не слушай смешните продавачи, които твърдят, че трябва да смениш целия волан.
След всичко, ако не ти угасдне лампата, отиваш да ти изчистят грешките и си готов. Дано съм ти бил полезен. А от прочетеното ми хрумна, че можеш да капнеш 1-2 капки течен парафин в ролката или да й пръснеш течна смазка, но малко.
Изходът е да сложиш нова ролка и си готов. Волан с еърбег се сваля, като си откачиш първо минуса от акумолатора. После отзад се бърка с шестограмче и се развива еърбега, страшно няма, няма да се отвори. Вадиш еърбега внимателно, след като откачиш клемите и развиваш централната гайка на волана. Ролката ще я видиш отзад. Тя ако не се лъжа се държи на три винтчета, махаш я и слагаш нова. После всичко по обратния ред. При качването на новата ролка трябва да се внимава лентата вътре да е наполовина развита, за да има ход и в двете посоки. Като я разгледаш, ще разбереш какво искам да кажа - в едната посока се развива, а в другата се навива, не трябва да става затягане, че може да се скъса или пак да се пречупи.
Аз ролката си я взех от Симеон, не се сещам точно за парите, но май беше около 120 кинти - втора употреба. И не слушай смешните продавачи, които твърдят, че трябва да смениш целия волан.
След всичко, ако не ти угасдне лампата, отиваш да ти изчистят грешките и си готов. Дано съм ти бил полезен. А от прочетеното ми хрумна, че можеш да капнеш 1-2 капки течен парафин в ролката или да й пръснеш течна смазка, но малко.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани