Волана СТЪРЖЕ!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 11 Фев 2007, 16:35

и при мен бе6е така ,свалих волана и сложих грес на пластината за клаксона и се оправи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 11 Фев 2007, 23:49

А как се сваля волан с Airbag SRS? При мен като се върти волана се чува звук все ено има кабели вътре и се оплитат. Не ми работи клаксона, а лампата на Airbag-а свети постоянно, явно и той неработи. Някой ако е свалял волан с Airbag нека сподели как точно става!
B M W и всички останали!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 15 Апр 2007, 2:14

Четох тук там из темите за скърцането на волана, но не разбрах освен лентовия кабел зад волана някакви пластинки има ли които да скърцат, защото при мен със сигурност звука е от някаква пластинка а не от кабел или пластмаса.
по същия начин скърцаше пластинката за клаксона на първата ми кола, тоест ладичката :).
Сигурен съм, че е пластина, но не знам дали има зад волана има някаква пластина.
Някой има ли снимка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 15 Апр 2007, 2:57

Мен ми поприскърцваше но защото не я бях карал повече от месец сега го няма тоя елемент

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 16 Апр 2007, 3:16

Нищообщо хора, оказаха се 2 лагера на кормилния прът :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 16 Апр 2007, 8:40

Тези лагери колко пари ти излязоха с труда и частите?, защото и моята има едно по-трудно движение в определена област на въртене на волана и престъргва, а понякога и не се връща от завой :confused: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Волан

Мнение от BateValcho » 16 Апр 2007, 10:46

Значи, точно този проблем имах и аз. Скърцането и затягането на волана в случая е от лентовите проводници, които са отзад в една ролка. Неясно по какви причини, лентата се пречупва и по този начин запира, а проводниците вътре се чупят и ето - светва лампата на еърбега и нямаш клаксон.
Изходът е да сложиш нова ролка и си готов. Волан с еърбег се сваля, като си откачиш първо минуса от акумолатора. После отзад се бърка с шестограмче и се развива еърбега, страшно няма, няма да се отвори. Вадиш еърбега внимателно, след като откачиш клемите и развиваш централната гайка на волана. Ролката ще я видиш отзад. Тя ако не се лъжа се държи на три винтчета, махаш я и слагаш нова. После всичко по обратния ред. При качването на новата ролка трябва да се внимава лентата вътре да е наполовина развита, за да има ход и в двете посоки. Като я разгледаш, ще разбереш какво искам да кажа - в едната посока се развива, а в другата се навива, не трябва да става затягане, че може да се скъса или пак да се пречупи.
Аз ролката си я взех от Симеон, не се сещам точно за парите, но май беше около 120 кинти - втора употреба. И не слушай смешните продавачи, които твърдят, че трябва да смениш целия волан.
След всичко, ако не ти угасдне лампата, отиваш да ти изчистят грешките и си готов. Дано съм ти бил полезен. А от прочетеното ми хрумна, че можеш да капнеш 1-2 капки течен парафин в ролката или да й пръснеш течна смазка, но малко.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook