предложете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Тая вечер четох една тема , ама сега не ми се търси къде беше - човека в чужбина, харесал 325 за 5500 евро, а някой му напомни, че на тая кола акциза й е 5000 лева.. Замисли се
Ако парите не са ти проблем, давай смело, купи си 325, 328, М3...
Колкото по-голям двигател, толкова повече акциз, данъци и какви ли не още глупости ..

Ако парите не са ти проблем, давай смело, купи си 325, 328, М3...

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
М3 писах или поне така пише тук
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
това чудо не е за мен
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details

мале много съм прост да сипя бензин на дизел
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Andronoff написа:Тая вечер четох една тема , ама сега не ми се търси къде беше - човека в чужбина, харесал 325 за 5500 евро, а някой му напомни, че на тая кола акциза й е 5000 лева.. Замисли се
Ако парите не са ти проблем, давай смело, купи си 325, 328, М3...Колкото по-голям двигател, толкова повече акциз, данъци и какви ли не още глупости ..
ми тва е идеята да питам тук тва ме интересува колко струва кво трябва се плаща и подобни глупости а за парите като му доиде времето ще му мисля
дори ще ми свърши работа и некое сайтче кадето мога да прочета как се формира шибания акциз
мале много съм прост да сипя бензин на дизел
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Всички обичат наготово!
Ето:
от: http://forum.mitnica.com/
P.S.: И другия път се разтърси малко![/url]
Ето:
- Код: Избери целия код
акциза остава 100% дължим, тук промяна няма. Ставките са:
за употребяваните автомобили:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
за новите автомобили е:
1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
от: http://forum.mitnica.com/
P.S.: И другия път се разтърси малко![/url]
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, както е написано по-горе колите над 163 коня имат акциз и ако я вкарваш отвън ще се наложи да го платиш. Ако искаш кола, която да върви правиш следното:
Намираш си едно дизелче Е36 325tds 143 к.с. (може и комби - доста добре изглежда) ама си го намираш читаво и поддържано (сиреч да е по-скъпо навън). Докарваш го в БГ. Правиш му пълно обслужване там, каквото му се полага, като вместо обикновен въздушен филтър му слагаш спортен K&N филтър. Накрая му лепваш един чип и колата почва да клони към 170 конета и върви като откачена.
УСПЕХ!
Намираш си едно дизелче Е36 325tds 143 к.с. (може и комби - доста добре изглежда) ама си го намираш читаво и поддържано (сиреч да е по-скъпо навън). Докарваш го в БГ. Правиш му пълно обслужване там, каквото му се полага, като вместо обикновен въздушен филтър му слагаш спортен K&N филтър. Накрая му лепваш един чип и колата почва да клони към 170 конета и върви като откачена.
УСПЕХ!

turbo написа:Колега, както е написано по-горе колите над 163 коня имат акциз и ако я вкарваш отвън ще се наложи да го платиш. Ако искаш кола, която да върви правиш следното:
Намираш си едно дизелче Е36 325tds 143 к.с. (може и комби - доста добре изглежда) ама си го намираш читаво и поддържано (сиреч да е по-скъпо навън). Докарваш го в БГ. Правиш му пълно обслужване там, каквото му се полага, като вместо обикновен въздушен филтър му слагаш спортен K&N филтър. Накрая му лепваш един чип и колата почва да клони към 170 конета и върви като откачена.
УСПЕХ!
човек цяла нощт съм чел по форуми за внос и аз стигнах до тва че най-добре си вкарам под 160коня


мале много съм прост да сипя бензин на дизел
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Извинявай колега, ама много лошо подхождаш към закупуването на кола. Да разпитваш във форума каква да си вземеш без да имаш никаква идея какво искаш, е меко казано наивно. Не се прави като теб. Няколко съвета от мен, изясни си и въпросите които следват в тях:
1. Най-важното - колко пари можеш да дадеш за кола (вкл.акциз и докарване,номера и тн.). После колко пари можеш да отделяш за бензин, поддръжка, данъци, застраховка (каско почти задължително в БГ за БМВ). Винаги трябва да ти остават пари за евентуални непредвидени ремонти, а не като се счупи нещо да се чудиш какво да правиш. Да не става така, че да сипваш за под 20 лв на бензиностанцията, щото нямаш повече.
2. Какво те кефи теб? Кой модел? Явно си харесал някой модел на БМВ. Виждал си го някъде по улиците, интернет най-малко. Разбери кой модел е (Е36, Е46,...). Явно е Е36, щом пишеш в този под форум, но може и да си се объркал.
3. Проучване на моделите, които евентуално биха представлявали интерес за теб.
За какво ще се ползва колата? Имаш ли семейство, деца, колички? -> Седан, купе, туринг, кабрио.
Колко ще я караш? -> Бензин, дизел.
Кой двигател е за теб? Как искаш да я караш? Ще се режиш ли, ще се влачиш ли? -> 316, 318, 318is, 320, 325 ...
Разгледай плюсове, минуси на модела. РАЗХОД
Има достатъчно страници в интернет на тема БМВ и технически данни + снимки и тн. Стесни кръга до 2-3 модела (двигателя) и търси!
Може да идеш на някоя сбирка, да разгледаш от близо моделите на които си се спрял и дори да те повозят колегите срещу бира.
4. Яко търсене и оглеждане на колата с човек разбиращ от коли + преглед в сервиз на БМВ (или поне такъв в които са на ти с БМВта)! За България тази точка е задължителна, ако ти се свидят пари за последното, забрави за БМВ
И винаги очите на 4
ПП. Трябва да вземем и да направим една събирателна тема със съвети за покупката на коли. Напоследък зачестиха все едни и същи въпроси: "316 или 318 или 320"
Минимум 320, ще се сетиш!
1. Най-важното - колко пари можеш да дадеш за кола (вкл.акциз и докарване,номера и тн.). После колко пари можеш да отделяш за бензин, поддръжка, данъци, застраховка (каско почти задължително в БГ за БМВ). Винаги трябва да ти остават пари за евентуални непредвидени ремонти, а не като се счупи нещо да се чудиш какво да правиш. Да не става така, че да сипваш за под 20 лв на бензиностанцията, щото нямаш повече.
2. Какво те кефи теб? Кой модел? Явно си харесал някой модел на БМВ. Виждал си го някъде по улиците, интернет най-малко. Разбери кой модел е (Е36, Е46,...). Явно е Е36, щом пишеш в този под форум, но може и да си се объркал.
3. Проучване на моделите, които евентуално биха представлявали интерес за теб.
За какво ще се ползва колата? Имаш ли семейство, деца, колички? -> Седан, купе, туринг, кабрио.
Колко ще я караш? -> Бензин, дизел.
Кой двигател е за теб? Как искаш да я караш? Ще се режиш ли, ще се влачиш ли? -> 316, 318, 318is, 320, 325 ...
Разгледай плюсове, минуси на модела. РАЗХОД

Има достатъчно страници в интернет на тема БМВ и технически данни + снимки и тн. Стесни кръга до 2-3 модела (двигателя) и търси!
Може да идеш на някоя сбирка, да разгледаш от близо моделите на които си се спрял и дори да те повозят колегите срещу бира.
4. Яко търсене и оглеждане на колата с човек разбиращ от коли + преглед в сервиз на БМВ (или поне такъв в които са на ти с БМВта)! За България тази точка е задължителна, ако ти се свидят пари за последното, забрави за БМВ

И винаги очите на 4

ПП. Трябва да вземем и да направим една събирателна тема със съвети за покупката на коли. Напоследък зачестиха все едни и същи въпроси: "316 или 318 или 320"
Минимум 320, ще се сетиш!

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- compact_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 25.05.2006
gshopov,
това което написа Loewe е
100% вярно казано , виж първо какво ще се получи като теглиш чертата , щом толкова разпитваш сигурно нямаш много опит с вкарването ка коли (не искам да те обидя) , а то не е като да вземеш автобуса до Германия, да отидеш на първия пазар и айде карам БМВ .
Аз лично почнах да се замислям за едно 318тдс комби.
Прецени какво ти трябва разходи се из пазарите в софия ако щеш , просто за да прецениш какво търсиш.
БМВ е добър избор , но не е кола от класа на голф , опел , фиат. Иска си своето.
това което написа Loewe е
100% вярно казано , виж първо какво ще се получи като теглиш чертата , щом толкова разпитваш сигурно нямаш много опит с вкарването ка коли (не искам да те обидя) , а то не е като да вземеш автобуса до Германия, да отидеш на първия пазар и айде карам БМВ .
Аз лично почнах да се замислям за едно 318тдс комби.
Прецени какво ти трябва разходи се из пазарите в софия ако щеш , просто за да прецениш какво търсиш.
БМВ е добър избор , но не е кола от класа на голф , опел , фиат. Иска си своето.
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Re: предложете
gshopov написа:здравейтеискам да ви помоля да ми предложите кола над 150 кончета
да не гори много да не струва много да е евтина поддръжката абе всичко да е евтино
а сега наистина тва горе е за да се направя на итересен
деиствително съм се запалил да си взема бмв но тъикато не сам се сблъсквал с тази марка и не разбирам нищо от нея се надявам да ми препоръчате нещо приемливо пр, нещо над 150 коня колкото повече толкова подобре - явно ще се мре но поне да е качествено
не питам за последни модели и такива му работи.
ако е малко по подробно инфото от сорта на модел кобици коне тъйкато се предполага че някои от вас карат такива резачки и са запознати с тънкостите на даден автомобил
п.с. пак казвам нямам си и понятие от митът бмв
ти най-важното не каза? ЗА КОЛКО ПАРИ търсиш?

- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
малко допълнение към колегите BMW M3 3.0-286к.с. явно отпада като избор заради акциза-логично
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

значи идеята е следната разхода на горово за мен е нормално до 15/100 градско
за ремонт каско данаци и тем подобни следкато съм решил да карам бмв не е проблем
акциз ------- ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ
а за парите ми ако жената каже да
да се надявеме че на сватбата ще изкарам достатачно поне едно хубаво нещо да излезе от тая връзка 
за ремонт каско данаци и тем подобни следкато съм решил да карам бмв не е проблем
акциз ------- ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ
а за парите ми ако жената каже да


мале много съм прост да сипя бензин на дизел
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани