Как да я тествам до 100?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
мм май нещо му куца като гледам, пипа се само предавателно на скоростите...
явно дифа е на 635CSi и не може да се променя, не става за смятане на е36 освен с яко преизчисление май

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Става, става! Ей тука http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html гледаш колко ти е Final drive ratio, попълваш и смяташ.
Предавателните числа за 316i-325i ръчка са: 1ва-4.23, 2ра-2.52, 3та-1.67, 4та- 1.22, 5та-1.0, задна-4.04.
Предавателните числа за 316i-325i ръчка са: 1ва-4.23, 2ра-2.52, 3та-1.67, 4та- 1.22, 5та-1.0, задна-4.04.
Последна промяна Loewe на 10 Дек 2006, 20:25, променена общо 1 път
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Нормално е към 40-50км/ч на първа и към 90км/ч на втора. Повечето нормални коли правят до към 85-95км/ч на втора и вече за 100км/ч си искат трета.
Ето и едно филмче с мойта колица
http://www.youtube.com/watch?v=yBtIgIhKtTU
На втора удрям почти 100км/ч на 6500об/мин като оригинално прекъсвача е на към 6200об/мин
Сега след центровка се развървя по-добре, ма климатичните условия не са подходящи за такива експерименти, така че по-внимателно като правиш тестовете.
Най-удобно да засечеш ускорението и точно е като с едната ръка подпираш волана и държиш камерата, а с другата сменяш скоростите, после като гледаш филмчето и разбираш за колко сек. става ускорението от 0-100км/ч.
Ето и едно филмче с мойта колица
http://www.youtube.com/watch?v=yBtIgIhKtTU
На втора удрям почти 100км/ч на 6500об/мин като оригинално прекъсвача е на към 6200об/мин
Сега след центровка се развървя по-добре, ма климатичните условия не са подходящи за такива експерименти, така че по-внимателно като правиш тестовете.
Най-удобно да засечеш ускорението и точно е като с едната ръка подпираш волана и държиш камерата, а с другата сменяш скоростите, после като гледаш филмчето и разбираш за колко сек. става ускорението от 0-100км/ч.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
дори да предположим че и 325 влиза в сметката, защо не го пробва?
ratio 1:1 (пета, нали) сайта показва:
за 6500 RPM --> 250.23 км/ч - което не е вярно
ratio 1:1 (пета, нали) сайта показва:
за 6500 RPM --> 250.23 км/ч - което не е вярно

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Сега го пробвах за 325и. С гуми 225/50/16 дава на 5та с 6500 обр./мин. 245 км/ч. Стойностите наистина се отлконяват. Но за 320ската мисля че са приблизително верни, като макс. скорост е малко по-висока с 4км. На 1,2,3 и 4та мисля, чеотговарят. То като я изрежеш, може ли да видиш точно колко показва стрелката
Стойности от порядъка на 2-3 км не се забелязват много. Аз съм я замервал със същите гуми, с ГПС и по километраж и показа и на двете 220 км/ч. Става дума за пълен М-пакет (спойлери и окачване), предполагам е малко по-аеродинамичен от стока.

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
само да ви питам ,сменяте ли общия диаметър???(смятате си го) или не го...е сменете го и пак вижте дали смята точно
пс:смята си точно калкулатора

пс:смята си точно калкулатора

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ок де кое не правя както трябва?
205/60/15 -> 627мм диаметър
не пипам предавателните, 6500 RPM на 4-та - която е сложена 1:1 -> 250.23 км/ч
ако само пипна диаметъра на гумите 12 (нереално нали, 205/60/12) тогава 1:1 излиза 6500 -> 219 км/ч което е приблизително вярно за 320.
та как точно излиза вярно без идиотски настройки ?
205/60/15 -> 627мм диаметър
не пипам предавателните, 6500 RPM на 4-та - която е сложена 1:1 -> 250.23 км/ч
ако само пипна диаметъра на гумите 12 (нереално нали, 205/60/12) тогава 1:1 излиза 6500 -> 219 км/ч което е приблизително вярно за 320.
та как точно излиза вярно без идиотски настройки ?
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Default values are my 635CSi euro.
Ами как ще излиза вярно, като смяташ с предавателни числа за 635CSi


ПП. Да, смятам и диаметъра на гумите с които съм.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bmwdriver написа:Абе t0sh,вземи смени поне предавателното число на дифа на 3,45.
Сложи на 5-та 1,00 и смятай.
ок аз виновен


25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани