е36 1.6 м43 надува маркучите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
michev написа:Не е задължително да се ползва инструмент за вала, стига да знаеш какво и как да направиш.
Да де

Александър89 написа:Инструмент на вала не е наложителен колега, просто някой ако има снимки или някакви картинки на белезите за зацепването на вала да ги качи да помогне на колегата
К'ви белези, без инструмента е едно към гьтере тая центровка...
п.п. Ето ти тема малко по-надолу

viewtopic.php?f=8&t=419880
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
В общи линии, ако колата се прави от човек, който няма нужните знания, и с инструмент могат да се объркат нещата. И в клипа са аматьори, и правят излишни манипулации. Колата категорично не тече от капака на ангренажа, теча е или от гумените гарнитури около кожуха на веригата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6049 номера 16 и 17 тук, или от уплътненията на маслената конзола http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0506 номера 9 и 8 ако е този тип филтър, или http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6110 номера 5 /2 броя/ и 6 ако е с пластмасовата капачка. Главата задължително се челосва при сваляне, желателно е и припасване клапани, смяна гумички, проверка водачи, че изпускателните почти винаги са за смяна. Фрезоването на главата винаги се прави заедно с капака номер 18 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6049. Задължително нови болтове и тъкмо всичко е разпиляно, сменяй всички ПВЦ фланци по главата и този на блока - номер 1 тук http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6012. За да не тече масло от капака на клапаните, освен гарнитурата му се сменят и гумичките под болтовете номер 6 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6053. Понеже не са евтини има и друго решение - същият диаметър шайби от 1 мм клингирит, слагат се между гумичката и шайбата. Внимава се със стягането - болтовете са на ограничител.
only rear wheel drive
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Това е колеги в събота започвам тази манипулация, толкова много ремонти съм направил по тая кола сам, че няма да я дам на някой селски гаражен майстор да човърка и пипа квото му скимне. Зъбното колело ще го застопоря на белег с веригата и ще захвана веригата за зъбното колело със свински опашки, за да не избяга от белег, може да е грешно, но дано стане, ето пример който видях от снимките. Свалям главата нося за ревизия и после слагам с нова гарнитура и нови болтове, ще сменя и пласмасовите съединения. Капака на ангренажа няма да го свалям.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Намерих схема на инструмента за зацепване и дадох на един стругар да ми го направи срещу 10 лв цена за по сигурно и така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Колеги да се похваля завърших ремонта,160 лв пълна ревизия на главата и сменяне на водачи. Всичко завърши добре без провишествия, сам си я зацепих и като чели колата има доста повече тяга от преди и не надува маркучите 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани