m50b20>m50b30 stroker/строук
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Не е карал, той има 16ка на метан май.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Аха с пазарна оценка 1000лв, крива, с различни панели цялата... Изясни се вече в една друга тема моята кола вече каква е...
Ма нека има фенщина, манящина... Велика работа е сток 28ца, мега кола, мега яко завива, мега яко вози... Всичко е супер, ултра гига... За тва се равнява по Голф от маняците... Щото един вид Голфа в някав недостижим пиедестал.
Колегата с проекта няма да е лошо са се ориентира и към някав сервиз или помощ от такъв... Иначе части изпадат, само търпение, ако си го намислил и бюджета стига всичко се прави.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ма нека има фенщина, манящина... Велика работа е сток 28ца, мега кола, мега яко завива, мега яко вози... Всичко е супер, ултра гига... За тва се равнява по Голф от маняците... Щото един вид Голфа в някав недостижим пиедестал.
Колегата с проекта няма да е лошо са се ориентира и към някав сервиз или помощ от такъв... Иначе части изпадат, само търпение, ако си го намислил и бюджета стига всичко се прави.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Тя и не сток пак не е велика работа ама какво повече да искаме от двигател измислен преди има-няма 20 години?
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Нищо, даже добър разход има, частите са евтини... Общо взето супер е като бюджетна весела кола 28цата и аз тва казвам...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
M10 написа:Emo MM BS написа:този с единичния е с никасилово покритие от вътре спрямо по-новия с алусилово и това първото не е много добреPorsche started using this on the 1970 917 race car, and later on the 1973 911 RS. Porsche also used it on production cars, but for a short time switched to Alusil due to cost savings for their base 911. Nikasil cylinders were always used for the 911 Turbo and RS models. Nikasil coated aluminium cylinders allowed Porsche to build air-cooled engines that had the highest specific output of any engine of their time. Nikasil is still used in today's 911s.
Дали е толкова лошоОсновен проблем на алуминиевите блокове според мен са резбите и че не могат да се стържат.
Да попринцип ,мисля че няма нищо лошо , но е по-чувствителен към лоши горива и най-вече газ ,която най-вероятно ще присъства в моята кнофигурация за жалост или не , а е възможно просто и да се филмирам повече от колкто трябва

- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове, но ако има ефект от портване и ревизия на главата и може би едни всмукател от 25-ца , колкото да живне малко ида си я карам още време бих го направил . Някой знае ли колко пари е тази игра с главата ?
Vanqu1sh да ти кажа тва ТДИ го направиха много добре и найстина бая бмв-та опляска . Даже с тва ,което ще кажа сега може тука да се разгорещи ама наказало и едно е30 3.5 , което ме шокира много !!!
За сервиз съм ориентиран имам си хора и място където ходя , но там повечето пъти толкова работа кипи ,че рядко хващам пичовете да стоим и да си лафим ей така и затова ,каквото може във форума да се научи е добре дошло
. Горе долу си го наредих в главата ,така че 3 варианта има ,които бих направил : 1-стоя си кротко на д-то с най-много малко пипване по главата 2- строук на 2.5 или друг двигател ,който ще е м54б30(строука малк вероятност по-скоро 1 или 3
) ! Така че спрямо раазличните обстоятелства ще стане ясно кое ще се случи
Иначе 328-та е чудна кола и ако не бях такава шматка като купувах тва 320 щях да си купя направо 328 оригинално точно ,където му е чара . То и каto е присадено 2.8 си супер ама винаги съм мислел ,че стоково е36 328 купе е много яко
!
Vanqu1sh да ти кажа тва ТДИ го направиха много добре и найстина бая бмв-та опляска . Даже с тва ,което ще кажа сега може тука да се разгорещи ама наказало и едно е30 3.5 , което ме шокира много !!!
За сервиз съм ориентиран имам си хора и място където ходя , но там повечето пъти толкова работа кипи ,че рядко хващам пичовете да стоим и да си лафим ей така и затова ,каквото може във форума да се научи е добре дошло



Иначе 328-та е чудна кола и ако не бях такава шматка като купувах тва 320 щях да си купя направо 328 оригинално точно ,където му е чара . То и каto е присадено 2.8 си супер ама винаги съм мислел ,че стоково е36 328 купе е много яко



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Строука се прави ако чоплиш сам, да си начешеш мерака и интереса на околните, доста скъпо начинание.
Втория вариант, още по-скъп, да имаш идея, как майсторите да ти изкарат 250 коня от м52б28.
Третия, най-надежден, събираш пари за строук, и като си готов продаваш всичко +твоя мотор, и пазариш по-силен. Така може да стигнеш до С54.
М54б30, все едно е излязъл от е36, но как ще намериш екземпляр, който не гори масло, зор работа.
И последно, но не и по важност, не само конете карат колата, а и килограмите. Някой писа, че м52б28 не е особено вървящ, така е, но не го е карал в 1 тон кола.
Втория вариант, още по-скъп, да имаш идея, как майсторите да ти изкарат 250 коня от м52б28.
Третия, най-надежден, събираш пари за строук, и като си готов продаваш всичко +твоя мотор, и пазариш по-силен. Така може да стигнеш до С54.
М54б30, все едно е излязъл от е36, но как ще намериш екземпляр, който не гори масло, зор работа.
И последно, но не и по важност, не само конете карат колата, а и килограмите. Някой писа, че м52б28 не е особено вървящ, така е, но не го е карал в 1 тон кола.
- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Lenco написа:Строука се прави ако чоплиш сам, да си начешеш мерака и интереса на околните, доста скъпо начинание.
Втория вариант, още по-скъп, да имаш идея, как майсторите да ти изкарат 250 коня от м52б28.
Третия, най-надежден, събираш пари за строук, и като си готов продаваш всичко +твоя мотор, и пазариш по-силен. Така може да стигнеш до С54.
М54б30, все едно е излязъл от е36, но как ще намериш екземпляр, който не гори масло, зор работа.
И последно, но не и по важност, не само конете карат колата, а и килограмите. Някой писа, че м52б28 не е особено вървящ, така е, но не го е карал в 1 тон кола.
Тоз м54 с тва масло се наслушах на какво ли не за него . Един ми казва ти луд ли си 1л масло на 1000 км , друг ми каза при мен няма проблем не ми гори , трети ми казва слагаш 10в60 и няма никви проблеми , а истината всъщност е ,че той си е изчислен да гори повечко маслко и може би повечето като поостареят горят и допълнително.Попринцип не е ли така при двигатели с по-голям работен обем относно разхода на масло? Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а ама има не малко такива е36 и си става , и може би не е кой знае какво.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Emo MM BS написа:Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а
ЕВС-а и електронната газ са толкова елементарни неща, че няма на къде.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Emo MM BS написа:Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове
Ти си знаеш. За мен е много по-интересно да изкарам максималните коне от една кубатура, отколкото да я увеличавам самоцелно.
Идеята да портваш и ревизираш главата след което да сложиш газ не я разбирам. Ще изгубиш същите коне, които си спечелил. По-добре не прави нищо и си карай на бензин със спестените пари. Ще си спестиш едни ядове и ще си на нула в крайна сметка след 1-2 години каране.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Emo MM BS написа:Тоз м54 с тва масло се наслушах на какво ли не за него . Един ми казва ти луд ли си 1л масло на 1000 км , друг ми каза при мен няма проблем не ми гори , трети ми казва слагаш 10в60 и няма никви проблеми , а истината всъщност е ,че той си е изчислен да гори повечко маслко и може би повечето като поостареят горят и допълнително.Попринцип не е ли така при двигатели с по-голям работен обем относно разхода на масло? Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а ама има не малко такива е36 и си става , и може би не е кой знае какво.
Не е от обема, а от поколението, с което идват конструктивни особености с цел по-ниско триене, по-ниски емисии, по-висока ефективност... хубави неща, докато е нов мотора.
- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
bum_bum написа:Emo MM BS написа:Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове
Идеята да портваш и ревизираш главата след което да сложиш газ не я разбирам. Ще изгубиш същите коне, които си спечелил. По-добре не прави нищо и си карай на бензин със спестените пари. Ще си спестиш едни ядове и ще си на нула в крайна сметка след 1-2 години каране.
Не се изразих правилно , защото газта я има ,колата е с газ. инж.(мислех ,че е толкова умряла заради газта ,но като сложихме новите датчици и си промених малко мнението) и най-вероятно , ако се прави нещо ще си я има и газта,но с газ без газ след игра с главата при всяко положение ще е по-добре.
Така е съгласен съм ,че е много интересно да имаш дадена кубатура и тя да е отпимизирана и изтискана възможно най-много не ме разбирай погрешно.С това са ми интересни още много други неща в сферата ,но просто финансово още не съм узрял и търся най-добрия резултат за най-добрите пари ,а то че все ще има нещо друго следващо ,за което няма да стигат парите е ясно попринцип

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Аз от това се надъхвам

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Най-добрия вариант за най-добрите пари е трудна работа. Най-евтиния вариант за старт е да свалиш главата и да я ревизираш. Тъкмо ще видиш състоянието на блока за да си прецениш има ли смисъл или не да продължаваш по тоя път.
После идва генерацията. С търсене и чакане в Ибей примерно можеш да се сдобиеш с прилични дебелостенни изпускатели, че тия станиоли дето ги продават тук..
Тръбите назад и крайното гърне ако си оставаш с тоя мотор без увеличаване на обема можеш да си вземеш и от 28-ца.
После идва всмукателя, по-голям дросел, валове и ремап.
Ако решиш да увеличаваш обема пак същите неща + това.
В общи линии до едно ниво е лесно и сравнително евтино. След това едни 20-тина коня примерно вече може да струват и 7-8к.
После идва генерацията. С търсене и чакане в Ибей примерно можеш да се сдобиеш с прилични дебелостенни изпускатели, че тия станиоли дето ги продават тук..

После идва всмукателя, по-голям дросел, валове и ремап.
Ако решиш да увеличаваш обема пак същите неща + това.
В общи линии до едно ниво е лесно и сравнително евтино. След това едни 20-тина коня примерно вече може да струват и 7-8к.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани