m50b20>m50b30 stroker/строук

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от M10 » 24 Авг 2016, 21:59

Не е карал, той има 16ка на метан май.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от host » 24 Авг 2016, 22:03

Аха с пазарна оценка 1000лв, крива, с различни панели цялата... Изясни се вече в една друга тема моята кола вече каква е...

Ма нека има фенщина, манящина... Велика работа е сток 28ца, мега кола, мега яко завива, мега яко вози... Всичко е супер, ултра гига... За тва се равнява по Голф от маняците... Щото един вид Голфа в някав недостижим пиедестал.

Колегата с проекта няма да е лошо са се ориентира и към някав сервиз или помощ от такъв... Иначе части изпадат, само търпение, ако си го намислил и бюджета стига всичко се прави.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от bum_bum » 24 Авг 2016, 22:21

Тя и не сток пак не е велика работа ама какво повече да искаме от двигател измислен преди има-няма 20 години?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от host » 24 Авг 2016, 22:32

Нищо, даже добър разход има, частите са евтини... Общо взето супер е като бюджетна весела кола 28цата и аз тва казвам...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.10.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 320i
Мечтае да кара: M series

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Emo MM BS » 25 Авг 2016, 15:24

M10 написа:
Emo MM BS написа:този с единичния е с никасилово покритие от вътре спрямо по-новия с алусилово и това първото не е много добре

Porsche started using this on the 1970 917 race car, and later on the 1973 911 RS. Porsche also used it on production cars, but for a short time switched to Alusil due to cost savings for their base 911. Nikasil cylinders were always used for the 911 Turbo and RS models. Nikasil coated aluminium cylinders allowed Porsche to build air-cooled engines that had the highest specific output of any engine of their time. Nikasil is still used in today's 911s.

Дали е толкова лошо :dunno: Основен проблем на алуминиевите блокове според мен са резбите и че не могат да се стържат.


Да попринцип ,мисля че няма нищо лошо , но е по-чувствителен към лоши горива и най-вече газ ,която най-вероятно ще присъства в моята кнофигурация за жалост или не , а е възможно просто и да се филмирам повече от колкто трябва :D .

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.10.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 320i
Мечтае да кара: M series

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Emo MM BS » 25 Авг 2016, 15:44

Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове, но ако има ефект от портване и ревизия на главата и може би едни всмукател от 25-ца , колкото да живне малко ида си я карам още време бих го направил . Някой знае ли колко пари е тази игра с главата ?

Vanqu1sh да ти кажа тва ТДИ го направиха много добре и найстина бая бмв-та опляска . Даже с тва ,което ще кажа сега може тука да се разгорещи ама наказало и едно е30 3.5 , което ме шокира много !!!

За сервиз съм ориентиран имам си хора и място където ходя , но там повечето пъти толкова работа кипи ,че рядко хващам пичовете да стоим и да си лафим ей така и затова ,каквото може във форума да се научи е добре дошло :) . Горе долу си го наредих в главата ,така че 3 варианта има ,които бих направил : 1-стоя си кротко на д-то с най-много малко пипване по главата 2- строук на 2.5 или друг двигател ,който ще е м54б30(строука малк вероятност по-скоро 1 или 3 :lol: ) ! Така че спрямо раазличните обстоятелства ще стане ясно кое ще се случи :)

Иначе 328-та е чудна кола и ако не бях такава шматка като купувах тва 320 щях да си купя направо 328 оригинално точно ,където му е чара . То и каto е присадено 2.8 си супер ама винаги съм мислел ,че стоково е36 328 купе е много яко :yes: :yes: :yes: !

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Lenco » 25 Авг 2016, 19:14

Строука се прави ако чоплиш сам, да си начешеш мерака и интереса на околните, доста скъпо начинание.
Втория вариант, още по-скъп, да имаш идея, как майсторите да ти изкарат 250 коня от м52б28.
Третия, най-надежден, събираш пари за строук, и като си готов продаваш всичко +твоя мотор, и пазариш по-силен. Така може да стигнеш до С54.
М54б30, все едно е излязъл от е36, но как ще намериш екземпляр, който не гори масло, зор работа.
И последно, но не и по важност, не само конете карат колата, а и килограмите. Някой писа, че м52б28 не е особено вървящ, така е, но не го е карал в 1 тон кола.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.10.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 320i
Мечтае да кара: M series

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Emo MM BS » 25 Авг 2016, 19:27

Lenco написа:Строука се прави ако чоплиш сам, да си начешеш мерака и интереса на околните, доста скъпо начинание.
Втория вариант, още по-скъп, да имаш идея, как майсторите да ти изкарат 250 коня от м52б28.
Третия, най-надежден, събираш пари за строук, и като си готов продаваш всичко +твоя мотор, и пазариш по-силен. Така може да стигнеш до С54.
М54б30, все едно е излязъл от е36, но как ще намериш екземпляр, който не гори масло, зор работа.
И последно, но не и по важност, не само конете карат колата, а и килограмите. Някой писа, че м52б28 не е особено вървящ, така е, но не го е карал в 1 тон кола.


Тоз м54 с тва масло се наслушах на какво ли не за него . Един ми казва ти луд ли си 1л масло на 1000 км , друг ми каза при мен няма проблем не ми гори , трети ми казва слагаш 10в60 и няма никви проблеми , а истината всъщност е ,че той си е изчислен да гори повечко маслко и може би повечето като поостареят горят и допълнително.Попринцип не е ли така при двигатели с по-голям работен обем относно разхода на масло? Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а ама има не малко такива е36 и си става , и може би не е кой знае какво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Vanqu1sh » 25 Авг 2016, 22:28

Emo MM BS написа:Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а

ЕВС-а и електронната газ са толкова елементарни неща, че няма на къде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от bum_bum » 25 Авг 2016, 22:31

Emo MM BS написа:Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове


Ти си знаеш. За мен е много по-интересно да изкарам максималните коне от една кубатура, отколкото да я увеличавам самоцелно.

Идеята да портваш и ревизираш главата след което да сложиш газ не я разбирам. Ще изгубиш същите коне, които си спечелил. По-добре не прави нищо и си карай на бензин със спестените пари. Ще си спестиш едни ядове и ще си на нула в крайна сметка след 1-2 години каране.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от M10 » 25 Авг 2016, 22:53

Emo MM BS написа:Тоз м54 с тва масло се наслушах на какво ли не за него . Един ми казва ти луд ли си 1л масло на 1000 км , друг ми каза при мен няма проблем не ми гори , трети ми казва слагаш 10в60 и няма никви проблеми , а истината всъщност е ,че той си е изчислен да гори повечко маслко и може би повечето като поостареят горят и допълнително.Попринцип не е ли така при двигатели с по-голям работен обем относно разхода на масло? Иначе за слагането си е така,има си някой неща там с тая електронна газ и ЕВС -а ама има не малко такива е36 и си става , и може би не е кой знае какво.


Не е от обема, а от поколението, с което идват конструктивни особености с цел по-ниско триене, по-ниски емисии, по-висока ефективност... хубави неща, докато е нов мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.10.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 320i
Мечтае да кара: M series

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Emo MM BS » 25 Авг 2016, 23:19

bum_bum написа:
Emo MM BS написа:Bum_bum , ако трябва да съм честен не бих се хвърлил в това с 2 бона и тея валове


Идеята да портваш и ревизираш главата след което да сложиш газ не я разбирам. Ще изгубиш същите коне, които си спечелил. По-добре не прави нищо и си карай на бензин със спестените пари. Ще си спестиш едни ядове и ще си на нула в крайна сметка след 1-2 години каране.


Не се изразих правилно , защото газта я има ,колата е с газ. инж.(мислех ,че е толкова умряла заради газта ,но като сложихме новите датчици и си промених малко мнението) и най-вероятно , ако се прави нещо ще си я има и газта,но с газ без газ след игра с главата при всяко положение ще е по-добре.

Така е съгласен съм ,че е много интересно да имаш дадена кубатура и тя да е отпимизирана и изтискана възможно най-много не ме разбирай погрешно.С това са ми интересни още много други неща в сферата ,но просто финансово още не съм узрял и търся най-добрия резултат за най-добрите пари ,а то че все ще има нещо друго следващо ,за което няма да стигат парите е ясно попринцип :dunno: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от host » 26 Авг 2016, 1:06

да те подстрекаем малко :driving:
https://www.youtube.com/watch?v=HH3Vs4hTyho

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от Vanqu1sh » 26 Авг 2016, 10:33

host написа:да те подстрекаем малко :driving:
https://www.youtube.com/watch?v=HH3Vs4hTyho

Аз от това се надъхвам :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m50b20>m50b30 stroker/строук

Мнение от bum_bum » 26 Авг 2016, 12:12

Най-добрия вариант за най-добрите пари е трудна работа. Най-евтиния вариант за старт е да свалиш главата и да я ревизираш. Тъкмо ще видиш състоянието на блока за да си прецениш има ли смисъл или не да продължаваш по тоя път.

После идва генерацията. С търсене и чакане в Ибей примерно можеш да се сдобиеш с прилични дебелостенни изпускатели, че тия станиоли дето ги продават тук.. :banghead: Тръбите назад и крайното гърне ако си оставаш с тоя мотор без увеличаване на обема можеш да си вземеш и от 28-ца.

После идва всмукателя, по-голям дросел, валове и ремап.

Ако решиш да увеличаваш обема пак същите неща + това.

В общи линии до едно ниво е лесно и сравнително евтино. След това едни 20-тина коня примерно вече може да струват и 7-8к.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook