Направих си....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
FALKONETTI написа:Брато,
кажи първо лесно ли се сваля тавана, че и на мен започна да ми се разлепя плата и да провисва и тъкмо се чудех какво да предприема. Ако си го свалял ти - напиши една тема с инструкции специално за това, а също и какви платове (кожи) са подходящи за тази цел....
Лесно е ако си го правил и друг път.
Не съм го свалял аз ами само гледах ама мисля че ще се справя втория път---ама качването после е ад и не се наемам да качвам...
На мен отначало също тръгна да се разлепя малко и за около два месеца ми се подпре на тиквата и се изнервих

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
FALKONETTI написа:Брато,
кажи първо лесно ли се сваля тавана, че и на мен започна да ми се разлепя плата и да провисва и тъкмо се чудех какво да предприема. Ако си го свалял ти - напиши една тема с инструкции специално за това, а също и какви платове (кожи) са подходящи за тази цел....
Сваляш сенниците, плафоните, дръжките и 4-те колонки освобождаваш го от уплътненията и разкачаш средните колонки само от горната страна и тогава трябва да те удари по главата.

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Lacho_ написа:FALKONETTI написа:Брато,
кажи първо лесно ли се сваля тавана, че и на мен започна да ми се разлепя плата и да провисва и тъкмо се чудех какво да предприема. Ако си го свалял ти - напиши една тема с инструкции специално за това, а също и какви платове (кожи) са подходящи за тази цел....
Сваляш сенниците, плафоните, дръжките и 4-те колонки освобождаваш го от уплътненията и разкачаш средните колонки само от горната страна и тогава трябва да те удари по главата.
Его е компетенцията



НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Тук съм, тук съм.
Само забравих да напиша че за качването става по обратния ред и трябва да имаш малко повечко търпение и нерви.



Само забравих да напиша че за качването става по обратния ред и трябва да имаш малко повечко търпение и нерви.

Последна промяна Lacho на 18 Окт 2006, 15:50, променена общо 1 път
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
e28fen написа:Ако си сваля тавана и го пратя може ли да ми го направиш и после обратно.Поемам си транспорта споко
А и да питам как може евентуално да си избера плат нещо каталог има ли или по картинка
Как ше го пратиш ве баси






НЕВОЛЯТА УЧИ........




абе фурна супер е станало ама ти можеш ли да обяснищ как ти го направиха какволепило използваха и как лепят новя плат и как стават извивките покраи сениците и на другите места щото и на мен ми претстои такава операция и сега сабирам инфо 4етох на едно мясро 4е един пи4 го е направил с лепило хелметекс и обикновен плат ама не ми се вярва много да е так ако може даи малко по подробмо инфо мисля 4е на вси4ки ще им е интересно
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
asencho написа:абе фурна супер е станало ама ти можеш ли да обяснищ как ти го направиха какволепило използваха и как лепят новя плат и как стават извивките покраи сениците и на другите места щото и на мен ми претстои такава операция и сега сабирам инфо 4етох на едно мясро 4е един пи4 го е направил с лепило хелметекс и обикновен плат ама не ми се вярва много да е так ако може даи малко по подробмо инфо мисля 4е на вси4ки ще им е интересно
Доколкото видях лепилото беше некво немско(мирише яко на ацетон) във кутии като от блажна боя,маже се по три пъти тавана и плата и се лепи след известно време.На гънките се опъва много внимателно със задържане на място.После се изрязват дупките на плафоните и за сенниците с някво мноо странно ножле като сърп.Бе според мен не е проста работа сам не бих се захванал

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Аз сам си претапицирах тавана.Лепилото е "Хелмевект"-добро е защото съхне много бързо /съответно е добре и да си по-сръчен докато лепиш/. Става и с "Момент" на "Хенкел", но е много по-рядко и има опастност да избие през плата. Плата е за автотапицерии-с залепен дунапрен от едната страна. Доколкото зная аз-има две дебелини на този тип плат- по-добре става с по-дебелия плат ако тапицирате за пръв път. Свалянето не е много трудно-както по-горе беше написано-демонтират се ръкохватките над вратите, сенниците и гайките горе на коланите за да се отделят средните кори/аз така процедирах/...корите на колонките са на ламаринени и пластмасови щипки-дърпаш юнашки и се молиш да не е остаряла много пластмасата...изкарваш тавана от уплътненията покрай вратите и тва е.
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
venbo-много добър отговор по темата това е важно дасе знае първо за лепилото защото ако се използва не каквото трябва ще излезе върху плата и тои ако е светъл представете си какво мазало ще е и после самия плат предполагам 4е няма да може да стои опънат ако не се изпллзва плат спецялен и сега ако може да питам пак пове4е инфо за лепилото каде се продава колко струва и какво му е предназна4ението някакво спецялно текстилнолепило ли е благодаря за инфото
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
asencho написа:venbo-много добър отговор по темата това е важно дасе знае първо за лепилото защото ако се използва не каквото трябва ще излезе върху плата и тои ако е светъл представете си какво мазало ще е и после самия плат предполагам 4е няма да може да стои опънат ако не се изпллзва плат спецялен и сега ако може да питам пак пове4е инфо за лепилото каде се продава колко струва и какво му е предназна4ението някакво спецялно текстилнолепило ли е благодаря за инфото
Ми тука лепило се продава на много места (железарии,метро,бриколаж и др.) цената е от 6-20лв.зависи чие производство е (там кадето си трябва да има хубави лепила



НЕВОЛЯТА УЧИ........




31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани