Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
dynalias написа:Доколкото разбрах от Методи80 когато ми прави диагностика с инпа се гледа дали ламбдите си менят стойностите. Трябва да мърдат от леко бедна до леко богата смес и то бързо. Моята даваха само една стойност без да мърдат. В последствие разбрах че и кабелите съм разменил но пак едната ламбда беше забила на бедна смес когато ги обърнах. Купих една на NGK и работата заспа.
По принцип само едната ли се сменя ?
Колко пари ти излезе тази на NGK ?
И къде са в градацията на марките... имам предвид, че ако не са оригинални чаркове, в повечето случаи има "препоръчителни, неоригинални" и "други", та мисълта ми е тази на NGK към кои спада.... ?

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
BMW Addiction написа:dynalias написа:Доколкото разбрах от Методи80 когато ми прави диагностика с инпа се гледа дали ламбдите си менят стойностите. Трябва да мърдат от леко бедна до леко богата смес и то бързо. Моята даваха само една стойност без да мърдат. В последствие разбрах че и кабелите съм разменил но пак едната ламбда беше забила на бедна смес когато ги обърнах. Купих една на NGK и работата заспа.
По принцип само едната ли се сменя ?
Колко пари ти излезе тази на NGK ?
И къде са в градацията на марките... имам предвид, че ако не са оригинални чаркове, в повечето случаи има "препоръчителни, неоригинални" и "други", та мисълта ми е тази на NGK към кои спада.... ?
Ако и двете са забили и двете трябва да смениш. NGK/NTK са оригиналните и ми излезна лично на мен 220 лева.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- tintoretto
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 11.08.2014
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 735i e38
- Мечтае да кара: не мечтае , кара!
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
При меен едната ми правеше проблем, купих си чешки заместители , 2 бр за 120 лева.
Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Да споделя какво се оказа... дано да е полезно на някой, ако се окаже със сходен проблем, че като знам как ме уплаши,
(дано не се окаже, че бъркам и да урочасам нещата, но изтествах колата и отново лети....
)
Запушено гърне....
Никога не съм си представял, че такова нещо може да "скопи" колата, но явно....
Така че засега, май се разминах само с уплахата, че както никой-нищо не можеше да й намери, почти бях тръгнал на "да започнем да сменяме подред"....
(дано не се окаже, че бъркам и да урочасам нещата, но изтествах колата и отново лети....

Запушено гърне....

Никога не съм си представял, че такова нещо може да "скопи" колата, но явно....
Така че засега, май се разминах само с уплахата, че както никой-нищо не можеше да й намери, почти бях тръгнал на "да започнем да сменяме подред"....
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Колега а крайното гърне ли беше запушено или предишното?
Sent from my E2105 using Tapatalk
Sent from my E2105 using Tapatalk
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
shlosera написа:Колега а крайното гърне ли беше запушено или предишното?
Sent from my E2105 using Tapatalk
Да ти кажа честно... не знам....
Оставих я на един пич и той се занимава цял ден с нея... (в началото май е свалял все пак въпросните датчици на коляновия и разпределителен вал и пробвал с други) и накрая само разбрах резултата с гърнето....
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
BMW Addiction написа:Да споделя какво се оказа... дано да е полезно на някой, ако се окаже със сходен проблем, че като знам как ме уплаши,
(дано не се окаже, че бъркам и да урочасам нещата, но изтествах колата и отново лети....)
Запушено гърне....![]()
Никога не съм си представял, че такова нещо може да "скопи" колата, но явно....
Така че засега, май се разминах само с уплахата, че както никой-нищо не можеше да й намери, почти бях тръгнал на "да започнем да сменяме подред"....
Колега, аз съм с печка 2.5 имам абсолютно същия проблем (не очаквах, че някой след мен ще създаде тема идентична с моята). Аз съм с тръба, възможно ли е по някакъв начин да се е запушило там, еба ли му майката?
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
wan0s написа:BMW Addiction написа:Да споделя какво се оказа... дано да е полезно на някой, ако се окаже със сходен проблем, че като знам как ме уплаши,
(дано не се окаже, че бъркам и да урочасам нещата, но изтествах колата и отново лети....)
Запушено гърне....![]()
Никога не съм си представял, че такова нещо може да "скопи" колата, но явно....
Така че засега, май се разминах само с уплахата, че както никой-нищо не можеше да й намери, почти бях тръгнал на "да започнем да сменяме подред"....
Колега, аз съм с печка 2.5 имам абсолютно същия проблем (не очаквах, че някой след мен ще създаде тема идентична с моята). Аз съм с тръба, възможно ли е по някакъв начин да се е запушило там, еба ли му майката?
Здравей,
мисля, че бях видял и твоята тема, докато търсех за решение....
Относно твоя случай, не е лошо да провериш (ако вече си пробвал като мен другите варианти и не е излязло нищо). Може да пробваш да чукнеш тръбата и да видиш дали няма да се има промяна.... при мен май така са го хванали, след като пича е чикнал изведнъж двигателя се е "отпушил" и е показало, че там е проблема..... естествено не знам само с почукване дали ще стане, но може да пробваш....
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
ТДС на тръба какво ще му запушиш?
Виж плочката на ГНП-то(зацепване или ел.проблеми),дали не изпуска бууст от някъде(пегледай мъркучите и кулера),умната дюза и мапа...ама то друго за ТДС не остана
Другото е проблеми с компресията,ама сега в студеното време щеше да има и тема "не иска да пали в студа"...та го изключваме като проблем 

Виж плочката на ГНП-то(зацепване или ел.проблеми),дали не изпуска бууст от някъде(пегледай мъркучите и кулера),умната дюза и мапа...ама то друго за ТДС не остана


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Jang1r написа:ТДС на тръба какво ще му запушиш?![]()
Виж плочката на ГНП-то(зацепване или ел.проблеми),дали не изпуска бууст от някъде(пегледай мъркучите и кулера),умната дюза и мапа...ама то друго за ТДС не останаДругото е проблеми с компресията,ама сега в студеното време щеше да има и тема "не иска да пали в студа"...та го изключваме като проблем
Точно и аз тва се чудя, че на тръбата няма какво да й се запуши.


- tintoretto
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 11.08.2014
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 735i e38
- Мечтае да кара: не мечтае , кара!
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
BMW Addiction написа:Да споделя какво се оказа... дано да е полезно на някой, ако се окаже със сходен проблем, че като знам как ме уплаши,
(дано не се окаже, че бъркам и да урочасам нещата, но изтествах колата и отново лети....)
Запушено гърне....![]()
Никога не съм си представял, че такова нещо може да "скопи" колата, но явно....
Така че засега, май се разминах само с уплахата, че както никой-нищо не можеше да й намери, почти бях тръгнал на "да започнем да сменяме подред"....
Ватата се разпаднала нали?
Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
tintoretto написа:Ватата се разпаднала нали?
Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
Вероятно да.... иначе не мога да си представя какво друго може да е станало....
Btw, сега вади един мазен звук, че преди пърпореше като за световно....

Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Здравейте.
Имам следния проблем.както си карах колата и след едно настъпване на магистралата забелязах че неще да вдигне повече от 4500 оборота при 150km\h.
Та ме интерисува от каде идва проблема.
Колата е E36 1.6i 91г. Ако имате някакви идеи споделете. Защото майсторите нямат.
Имам следния проблем.както си карах колата и след едно настъпване на магистралата забелязах че неще да вдигне повече от 4500 оборота при 150km\h.
Та ме интерисува от каде идва проблема.
Колата е E36 1.6i 91г. Ако имате някакви идеи споделете. Защото майсторите нямат.
Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
ж0р0 написа:Здравейте.
Имам следния проблем.както си карах колата и след едно настъпване на магистралата забелязах че неще да вдигне повече от 4500 оборота при 150km\h.
Та ме интерисува от каде идва проблема.
Колата е E36 1.6i 91г. Ако имате някакви идеи споделете. Защото майсторите нямат.
Разпределителния вал в какво състояние ти е?

Re: Загуба на мощност (най-вече при изкачване) ?
Добе е в смисал запазен е. Но имам и още един които е почти нов. Възможно ли е да е от него.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани