ASC+T Може ли да се монтира ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 13 Окт 2006, 20:18

Чакай сега, и аз знам че сработват спирачките на някое от колелата (задните). До колкото знам системата взима данни от киометража и датчиците на АБС. Как обаче кара да спират тия гуми задните ?
Променя ли се нещо по спирачните апарати ? Променя ли се сервото на спирачките ? Къде се слага въпросния модул или компютър , приблизителна цена... такива неща...
Помагайте бе хора !
Учете невежата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 550
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 13 Окт 2006, 20:53

ако някои е запознат точно с принципа на работа на АСЦ нека да сподели

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 13 Окт 2006, 23:33

Dimo написа:
Icco® написа:шпера си е шпер и няма нищо общо с АСЦ в каквато и да е форма
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха :)


Интересно къде видя да казвам че шпера има нещо общо с АСЦ, прочети цялото ми мнение внимателно!
Иначе вервай АСЦ-то има отношение към дифа :winky:

Вярвай ми АСЦ няма отношение към дифа и точно това се опитвах да ти обясня но почнах от шпера та до дифа :)
Хвни някоя книжка научи това онова и тогава обяснявай на хората кое как работи щото те явно не разбират но ще вземат твойте думи за истина и после те ще обясняват като тебе че се сменя дифа като сложиш АСЦ и както аз се усмихвам леко на твоите думи някой ще им се изсмее с глас в лицето така че прочети малко литература отностно АСЦ и тогава давай съвети :)
Поздрави и без лоши чуства ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 14 Окт 2006, 0:03

Icco® написа:
Dimo написа:
Icco® написа:шпера си е шпер и няма нищо общо с АСЦ в каквато и да е форма
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха :)


Интересно къде видя да казвам че шпера има нещо общо с АСЦ, прочети цялото ми мнение внимателно!
Иначе вервай АСЦ-то има отношение към дифа :winky:

Вярвай ми АСЦ няма отношение към дифа и точно това се опитвах да ти обясня но почнах от шпера та до дифа :)
Хвни някоя книжка научи това онова и тогава обяснявай на хората кое как работи щото те явно не разбират но ще вземат твойте думи за истина и после те ще обясняват като тебе че се сменя дифа като сложиш АСЦ и както аз се усмихвам леко на твоите думи някой ще им се изсмее с глас в лицето така че прочети малко литература отностно АСЦ и тогава давай съвети :)
Поздрави и без лоши чуства ;)



добре като е без лоши чуства пиши по темата тогава моля те ! а темата е свързана с това да обесниш разликата и приликата м/у шпера и асц системата понеже сам каза че разбираш щот аз също не я знам , а ти си насреща ;)!

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 14 Окт 2006, 0:16

Dimo написа: ...


кое тръгва с вратите бе бате? 16ката ли бе ?:) тя много палава викаш?:)
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 14 Окт 2006, 0:30

Значи шпера си е механично блокиран деференциал в наккаво процентно съотношение при което зимата или на какъвто и хлъзгав терен ако едното колело влезе в по хлъзгав терен то не превърта защото и другото ще се опита да превърти а то е на здав асвалт да речем а ако успее да превъртри то е при повече газ и се чува едно специфично виене от самият деференциал и колкото е по малък процента на шпера толкова по лесно ще превърта има и страничен ефект в завоя по лесно се пързаля особенно ако стъпиш на газта с последен номер обувки но за мене това е Бонус :)
АСЦ-то взима сигнал от датчика на АБС и при буксуване да речем на едното колело спирачката го хваща и го спира с цел движението да се придаде на колелото което е стъпало здраво на асвалта при поднасяне дейността на АСЦ-то е подобна защото има голяма разлика в оборотите на двете колела (задните) също при някои разновидности на АСЦ съм чувал че връща и газта на мотора с цел да се успокои поведението на коалта
Абе горе долу с няколко думи е така АСЦ-то не съм го обеснил както трябва но мисля чв ше ме разберете а и има доста изписано по въпроса
Едит: Супер голямо изричение съм изписал ама ще ме извините питиетата тази вечер са ми в повече :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 14 Окт 2006, 0:37

мерси много ! пак голям "+" за инфото ! ;)

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 14 Окт 2006, 8:27

Icco® написа:
Dimo написа:
Icco® написа:шпера си е шпер и няма нищо общо с АСЦ в каквато и да е форма
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха :)


Интересно къде видя да казвам че шпера има нещо общо с АСЦ, прочети цялото ми мнение внимателно!
Иначе вервай АСЦ-то има отношение към дифа :winky:

Вярвай ми АСЦ няма отношение към дифа и точно това се опитвах да ти обясня но почнах от шпера та до дифа :)
Хвни някоя книжка научи това онова и тогава обяснявай на хората кое как работи щото те явно не разбират но ще вземат твойте думи за истина и после те ще обясняват като тебе че се сменя дифа като сложиш АСЦ и както аз се усмихвам леко на твоите думи някой ще им се изсмее с глас в лицето така че прочети малко литература отностно АСЦ и тогава давай съвети :)
Поздрави и без лоши чуства ;)


АСЦ-то действа както на спирачка, така и на газта независимо от версията, заповядай в София и ще ти демонстрирам нагледно.
АСЦ няма отношение специално към шпера, но няма БМВ с АСЦ и без какъвто и да било вид диф! Сега сещаш ли се защо казвам, че има отношение :winky:

П.С. Без лоши чувства, ако така ти се е сторило от предните ми постове.
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 14 Окт 2006, 9:50

И до тук от всичко изписано разликата е в това че аз казвам че АСЦ-то си е система която няма никакво вземане даване с дифа до като ти май се опитваш да твърдиш обратното

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 14 Окт 2006, 13:01

Повече мисля че няма защо да се повтарям:
АСЦ няма отношение специално към шпера, но няма БМВ с АСЦ и без какъвто и да било вид диф!
Ако приемем че си прав и няма отношение към дифа обясни ми защо и ще се съглася.
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 14 Окт 2006, 13:23

Деференциала си е деференциал ! Всяка една кола си го има независимо с какво предаване е ! а АСЦ-то няма нищо общо със деференциала и незнам колко пъти да го повтарям !!! махни деференциала махни и полуоските на бааварееца си засили се по някое надолнище и тогава с ръчна се опитаи да я хлъзнеш в завой да видим дали няма да ти захапе АСЦ-то !! И постоянно повтаряш това за шпера незнам защо може да имаш нещо предвид но не си прав Ще ти дам и пример :arrow: Корадо от клуба във Варна има 328 със АСЦ и вече е с 3-ти поред деференциал Последния от които е с шпер но повярвай ми единствения датчик който влиза в дифа е този на скоростомера и никакви АСЦ-та никакви глупости
Просто незнам какво толкова искаш да докажеш и най вече какво имаш предвид с всеки свой пост като твърдиш :arrow:
АСЦ-то действа както на спирачка, така и на газта независимо от версията, заповядай в София и ще ти демонстрирам нагледно.
АСЦ няма отношение специално към шпера, но няма БМВ с АСЦ и без какъвто и да било вид диф! Сега сещаш ли се защо казвам, че има отношение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 14 Окт 2006, 13:27

За да сложиш тази екстра първо ти трябва друг ел.модул който заедно с ABS -> ABS/ASC+T който нов е 2112,50лв нов (за мойта примерно) а втора ръка не можах да немеря 2г. по цяла БГ. и благо дарение на "dr. Shnaps" го имам от Germany за "без пари". Трябва ти друг хидро модулатор или поне голяма част от него ако го намериш на чарколяци - нов до колкото знам е около 3000 - 3500лв. за датчиците на знам колко струват, но има датчик и на дифа което ме замисля за друг диф. Така като сметнеш работа, части, нерви и време докато намериш вс. части ( и при това в добро състояние) => по-добре купи друга кола и разкарай хлОпела. Така хем жената е доволна хем не ти "пипа" колата.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 14 Окт 2006, 13:30

Съгласен съм с Всичко освен с това че има датчик на дифа малко по нагоре съм писал и пак казвам в дифа влиза единствено датчика на скоростомера и той е еднакъв за АСЦ и без АСЦ и не бих смеел да твърдя това ако не съм сменял или присъствал на такава операция !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 14 Окт 2006, 13:33

Icco® написа:Съгласен съм с Всичко освен с това че има датчик на дифа малко по нагоре съм писал и пак казвам в дифа влиза единствено датчика на скоростомера и той е еднакъв за АСЦ и без АСЦ и не бих смеел да твърдя това ако не съм сменял или присъствал на такава операция !

Повярвай ми аз също говоря от личен опит. На мойта кола има. Не знам на каквъв принцип работи вс. заедно но когато тръгне да се върти с вкл. АСЦ колата пирво отнема газта и после прилага спирачно усилие където е нужно.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 14 Окт 2006, 13:37

Kris написа:
Icco® написа:Съгласен съм с Всичко освен с това че има датчик на дифа малко по нагоре съм писал и пак казвам в дифа влиза единствено датчика на скоростомера и той е еднакъв за АСЦ и без АСЦ и не бих смеел да твърдя това ако не съм сменял или присъствал на такава операция !

Повярвай ми аз също говоря от личен опит. На мойта кола има.

Явно няма да стигнем до някакво единомислие поради факта че има разлики в изпълнението на тази система и всеки че твърди това което е виждъл и правил а от мене толкова повече не съм посягал навътре в системите освен да троша дифове :mhihi: :mhihi:
Поздрави от Варна 8)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook