Савет за покупка на най доброто е-36 на света

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от Ivan » 09 Юни 2002, 7:36



САМО BMW
здрасти ,благодаря ти за ценния съвет. Би ли казал колко харчи повече и нещо по специфично за 320-ката, че да съм по наясно с това.Що се отнася
за това че трябва да е нов внос от Германия няма спор в това.А не ми казвай за 320is и такива като нея и нагоре,че няма кой да ги купи.За кола съм отделил максимум до 10хил.лева и нито лев повече,но искам колата да е BMW И НИЩО ДРУГО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА.Най голямото ми притеснение е че незнам дали ще мога да я подържам като хората а не да я побългарявам както често се случва с други машини.Според теб колко пари трябва да отделям на месец за нея или нещо ориентировачно например ти как процедираш,абе въобще искам да знам всичко,надявам се че ме разбираш.Благодаря


privet i ot men
az napulno spodelqm kazanoto ot LandShark

otnosno orientirovu4nite razhodi za poddrujkata na kolata, moga da ti kaja ot li4en opit (az imam sobstven bavarec ot 1 mesec blizo, no bashta mi kara vtori i taka imame BMW ve4e sigurno nad 6 godini ve4e), 4e takiva prakti4eski nqma za kolite nov vnos. neobhodimo e samo da napravish ZADULJITELNATA smqna na angrenajen remuk (i rolkata s lagera, koqto e s nego), masla filtri i te4nosti po dvigatelq, i razbira se i ako izko4i oshte neshto (pri BMW okolo 10 godini nov vnos to bi bilo neshto drebno). Taka postegnatata kola mojesh da karash pone 1-2 godini, kato edinstveniq ti razhod e benzin, maslo (na suotvetnite kilometri) i eventualno dolivane na antifriz ;-) Sled tova moje da o4akvash poqvata na razni problemi ot tipa na amortisiori za smqna (vse pak pri nashite putishta tova vaji za vsqka kola). dvigatelite na BMW, osobeno 6-tacite s 24 klapana sa mnogo seriozni mashini i e po4ti absurd da ti suzadadat problem. razbira se pri "korektna eksploataciq", koeto ot svoq strana ne zna4i, 4e trqbva da shtadish kolata. e36 ne znam dali gnie, on silno se sumnqvam, 'shtoto drugite po-stari serii nqmat osobeni problemi v tova otnoshenie.

nadqvam se da sum bil polezen

_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от PARADOX_sf » 09 Юни 2002, 11:08

dimd00d mislia che greashish. Sigyren sum 99% che "staria" NSX e 3.2L 280HP i po-slabia model 3.0L ~260HP. Noviat im model e 3.5L 400HP. Ako iskash ostavi niakakuv mail ili neshto podobno za da ne tovarime foryma. Moia e pyblichno dostupen.
Otnosno kolko harchi 320i... Spored men mezdy 10-13, no moze i 15 da napravish. Mnogo zavisi ot stila na karane. Tova e za gradsko.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от dimd00d » 09 Юни 2002, 15:21

http://www.acura.com/model_nsx/specs_results.asp

Sega shte mlyknesh li weche?!

Oswen towa se nauchi da prawish reply na syobshteniata a ne da trypash wyw foruma.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от KAMIKADZE » 09 Юни 2002, 17:04

A na sita po gore natisni na comparison i sravni acura nsx 3.2 mt s 2002 bmw m3 coupe - napravo bmw go bie navsqkude - ekstri cena performance safety ...
---------------------------
'95 E36 325is turbo
'92 E32 750i
'96 Lada Niva
'68 Chevrolet Malibu 7.0 biturbo (future project)
'98 Kawasaki ZZR1100
'88 Yamaha XTz 600 Tenere supermoto

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от KAMIKADZE » 09 Юни 2002, 17:09

Opaa to nqkoi predi men gi e sravnil sorry dimd00d
---------------------------
'95 E36 325is turbo
'92 E32 750i
'96 Lada Niva
'68 Chevrolet Malibu 7.0 biturbo (future project)
'98 Kawasaki ZZR1100
'88 Yamaha XTz 600 Tenere supermoto

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.05.2002
Местоположение: София

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от anigri » 09 Юни 2002, 19:36

САМО BMW
Благодаря ти Иване за тази 320-ска ще ми трябват не повече от 9-10 хил.лева нали??И искам да ви питам нещо друго привърженици ли сте на газови те уредби за BMW защото някой смятат че като имаш BMW не става да имаш газова уредба та дори и качествена,някой смятат че качество при газта не съществува вие как мислите.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от madpetio » 10 Юни 2002, 9:23

При Е36 320i всмукателните колектори са така да се каже пластмасови което изисква поставянето на много добра газова уредба до колкото знам струва приблизително към 1000лв. може и нагоре!
Това кадето казват че харчи много зависи как ще ти я центроват обикновено при инжекциона колко харчи на бензин толкова и на газ трябва да харчи ако харчи повече значи нещо по уредбата не е в час.За старите 6цил. мотори с алум. всмук.тръби уредбите Ловато са 480 - 550лв зависи каде я монтираш. Нямам познат който да не кара на газ за това имам мако информация за някои неща. А и аз си монтирах на БМВто вчера:) и първото ми впечатление е че си върви доста добре просто мотора е силен и разликата не е толкова голяма. А разликата в цената е доста:) при 60ст. за литър газ срещу 1.35 за А92Н а за 95Н 98Н вече става страшно:) Но в крайна сметка всеки си знае и сам решава както и ти.

BMW-DIESELPOWER

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от PARADOX_sf » 10 Юни 2002, 11:17

Eee ama nikoi ne chete. Napisal 3.5L ne 3.2L!!! 3.2L e striat im motor koito se slagashe i na NSX 96'. Gledam, gledam che e 290HP s benzin 91 3.2L?!
Znachi namerih malko info za novia motor. Motorut e V8 3.5L 400HP. Kolata bi triavalo da se poiavi kum 2002-2003 vupreki che az chetoh za neia 2001.
http://autonet.ca/autonetstories/Spotli ... oryID=3207
http://www.4unlimitedspeed.com/2003_nsx.html
http://home.earthlink.net/~streetwiz/to ... odels.html
http://www.nsxsc.com/ubb/Forum1/HTML/000671.html

Otnosno gazovite oretbi mnogo zavisi kakva ste si vzemsh. Veche ima gazovi koito sa full inzekcia. Bashta mi slozi takava na CRV-to. Osven che e inzekciono vpruskvaneto na gazta raboti i s kompiutara na kolata, polzva vsichkite datchici i t.n. Za razlika ot Lovato tazi na CRV-to (ne se seshtam za modela) e sus software koito se programira v zavisomost ot vida na dvigatelia i prakticheski stava za vsiakakuv avotomobil dokato pri lovato se vzima chip za opravlenieto koito stryva do 1000DM i e samo za edin tip dvigatel. Kato caialo razlika v kachetvoto na dvete sistemi niama, no Lovato-to e po-skupo. Vsicko e pulen avtomat. Kato zagree vodata nad 55 gradysa i motora mine nad 2000 rpm avtomatichno prevkluchva na gas.
Razhoda na benzin pri CRV-to e 14 (tova e zaradi zadkormilnoto ypravlenie), a na gas e 15-16. Za gradsko karane.
Zagybata na moshnost e 0.2% koeto prakticheski ne se yseshta. Gazovata bytilka e s formata na gyma, sedi na mistoto na rezervnata gyma i ne vzima nikakvo misto.
P.S. Pri standartnite gazovi oretbi koito sa po-evtini razlika se yseshta. Te ne rabotat nito s inzekciata, nito s elektronikata, nito s datchicite.
P.S.2 Pod inzeksiono vpruskvane imam predvid direktno :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от Ivan » 10 Юни 2002, 11:30

da, tezi pari trqbva da te opravqt
a shto se kasae za AGU ... az nqmam li4en opit. edin ot shefovete na darucar me posuvetva ako dvigatelq e ot 24 klapanovite da ne slagam gaz, a za starite nqmalo problem.
prou4ih, za moita 320-ka sus stariq motor, Lovato struva 550 leva s montaja, knijka i pregled. za 24 klapanovite motori gas sushto moje da se sloji, no e silno preporu4itelno da e s direktno vpruskvane - togava imash samo pe4albi - kato po4nem ot ekologiqta, po-golqmata ikonomi4nost i daje leko povishavane na moshnostta, lipsa na nagari v dvigatelq poradi te4noto agregatno sustoqnie na gorivoto ... ta imashe 1 proizvoditel na nai-poslednoto pokolenie uredbiq koito ima sporazumenie s centralite na pove4eto golemi proizvoditeli na avtomobili (vkl. s BMW) pri montaj na takuv tip AGU da ne otpada garanciqta na kolata. edva li si sklonen da dadesh okolo 4000 leva za takova jivotno, zatova shte trqbva da se naso4ish kum tradicionniq model AGU s izparitel + emulator i razni drugi raboti shte ti se vurje pone 1000 leva kakto kaza ve4e kolegata ;-). ot tam dali ti e izgodno i imash jelanie da si pulnish bagajnika na kolata (s butilka gaz) mojesh sam da si precenish :-) :-) :-)

_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от Ivan » 10 Юни 2002, 11:38

az vse oshte se vuzdurjam ot montiraneto na AGU na moqta kola, no shte iskam da me dursjish v te4enie, dali sled kato navurtish nqkoi drug kilometur na gaz s neshto shte se promeni rabotata na benzin pri tvoqta kola :-)))
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от PARADOX_sf » 10 Юни 2002, 11:42

Za Ivan:
Ami specialno pri CRV-to niama nikakva promiana. Ima samo edin diod koiato pokazva dali si na gas ili benzin. Dori i ne razbrish koga prevkluchva.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Стига с тия ДЖАПАНКИ

Мнение от LandShark » 10 Юни 2002, 12:27

Наистина ставаш УЖАСНО СМЕШЕН с тия твърдения - та това са само слухове, бъдещи все още нереализирани проекти, дори на един от линковете, които сам ни даваш пише:

The $140,000 mid-engined vehicle will still possess its 3.2-litre V6 engine, which produces 290-horsepower. At one point, there was talk of beefing up the NSX so it would have a V8 engine, capable of producing 400-hp, however, Acura officials apparently balked at the concept because of costs of reconfiguring, and possibly completely redesigning the vehicle.


Сиреч - остава си стария 3.2 литров мотор, а от осмака се отказват щото щяло да им излезе прекалено скъпо. Като се има предвид сегашната цена на този NSX (колкото почти 2 ///М3-ки), се убеждаваме че твърденията на някои пловдивски привърженици на екзотични японски марки по наш адрес, се отнасят всъщност за самите тях - не БМВ, а японците са всъщност все фирми за дамски превръзки (при това доста скъпички). ;)



Land Shark II
'89 "316" ;)

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от LandShark » 10 Юни 2002, 12:48

10 хил.лв би трябвало да стигнат наистина за свестен седан 320 Е36 от началните години на производството им. Ако е '93 има вероятност да има и ВАНОС, което ще е +, като се има предвид че това подобрява малко въртящия момент, а и разхода.
Иначе двигателя М50 няма много за обслужване, тъй като за разлика от предшестеника си М20, не е с ремък, а с верига, освен това клапаните са му с повдигачи и не се регулират. Като разход на гориво предполагам че на градско ще се движи между 11-15 л/100км в зависимост от това как я караш. Извънградско може да падне много ако умееш да се въздържаш (това ми е извън силите признавам си). Лично аз не съм превърженик на газовите уредби (като изключим заводските, понеже БМВ имат модел и със заводски монтирана газова уредба, при Е36 мисля че това е 316g), може би само скъпите (от по няколко хилядарки) си струва да се замисля, но в крайна сметка едва ли ще дам толкоз пари специално за това. Твоя работа, но повечето случаи когато се поставя в БГ газова уредба на по-нов модел БМВ това води до проблеми след това. Иначе грубо за бюджета на бавареца - зависи колко я караш. Лично при мен, при месечен пробег от около 1000 км са ми необходими поне 300 лв - 400 лв, като заделям и за редовни инспекции и смени на консумативи или належащи неща. Да си призная едвам насмогвам, но ... се справям за сега.


Изображение
LandShark
'89 "316"
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг::Савет за покупка на най доброто е-36 на света

Мнение от Ivan » 11 Юни 2002, 16:22

za da ne komentiram nekompetentni izkazvaniq:
aide presko4i do site na proizvoditel na AGU ... kat tolkova razbirash nqma da ti puskam linkove, poneje sam shte gi namerish
i posle ako imash nqkakvi komentari te umolqvam DA SI GI ZAPAZISH ZA LI4NO POLZVANE :-)))
_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

отг:: сЪвет за покупка на най-доброто E-36 на света

Мнение от hell's angel » 12 Юни 2002, 3:03

Искам да чуя сериозен проблем с М40 който някои от собствениците тук е изпитал без Utah разбира се.
Писна ми да ми плюете по скапания мотор, не ми е създавал проблеми и не е пукал глава пък е на 250000(по километраж пък на колко е в действителност негова си работа)не гори грам масло и няма проблем освен, че тропа и му куцат ниските обороти, а т'ва мен не ме вълнува изобщо сменям си повдигачите и т'ва е със сигорност М40 е по добър от всички други мотори на всички таралясници от неговото време и неговия клас ....а моя е 1596 кубика(най-"гадния") пък колко съм го натискал откакто е моя тая кола аз си знам...
Не карам BMW или к'во....
А Парадокса да млъква щото на 22-ри ще лежи в багажника на мойто "неBMW" 316i- а от там няма излизане Парадоксе....

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook