тегло седан vs купе

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

седан и купе е36 с еднакви двигатели, сток - тежат еднакво

да, тежат еднакво
14
29%
не, купето е по-леко
12
24%
не, седана е по-лек
6
12%
незнам но искам да цъкна да виждам резултатите :)
17
35%
 
Общо гласове : 49
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 06 Окт 2006, 18:53

такова не намерих за е36, и това е за тук като лека референцийка че бмв имат история с разлики в купе/седан:
t0sh написа:относно теглото, се рових но намерих за е30 - има разлика 25кг купе/седан.
Изображение


п.с. а и никой не ми отговори на въпросите, с тези разлики които не са малко, как точно до килограм е запазена масата? би ми било интересно :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 06 Окт 2006, 19:16

aз мисля че рядко 2 коли и двете седан ще са с еднакви кг.
понеже има разлики в оборудването-моята без клима ще е с 20-30 може би гк. по-лека
друга може да е с фул екстри, които няма как да не тежат

ама пък и какво ти пука колко точно тежи колата.
няколко кг по-малко няма да са кой знае какво предимство важното е колата да върви прилично

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Окт 2006, 19:19

t0sh написа:такова не намерих за е36, и това е за тук като лека референцийка че бмв имат история с разлики в купе/седан:
t0sh написа:относно теглото, се рових но намерих за е30 - има разлика 25кг купе/седан.


ето ти лека референцийка към на бабати фърчилото :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Окт 2006, 21:20

Аз имам едно решение на проблема - намираш кантар и идваме да мерим.
Ма ще дойдем двамата с ///М Power,за да ти покажем нагледно как
2 седана могат да имат разлика 100+ кг. :mhihi:

П.С. Замислял ли си се,че данните за ускорението са едни и същи за
седан и купе.Нали знаеш,че това няма как да стане,ако има 100 кг. разлика :?:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 06 Окт 2006, 21:37

@Христо: не броиме екстри, габарити шофьори и т.н. то е ясно

@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми винтилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка :)

@драйвър: мда добра гледна точка за ускорението, но дали заради до 100-тина кг ще пишат друго? както виждаш, м52 е по-лек - има значение, ектрите - имат значение и само двигател и екстри заедно сигурно могат да направят едно поне 60кг и нагоре разлика, но не сменят официалните ускорения за модела нали...

честно казано се надявах някой да изрови такава статия / сравнителни тест-данни или подобно, а то стана леко :fenc: :duel: :box:

п.с. когото съм изнервил има една бира от мен на следващото ЕКО :)
п.п.с. лимит 5-ма :mhihi:

и айде парти зоната дойде, стига спорове :bchug:
Последна промяна t0sh на 07 Окт 2006, 3:41, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Окт 2006, 21:42

И 5-те са за ///М Power :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Окт 2006, 21:42

[quote="t0sh]
@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми вентилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка :)

[/quote]

скиии са това моето е от оригиналната книжка която идва с колата погледани пак и ще видиш че пише 320 и след това е наколнената черта ,че се отнася и за купето....

пс:не ми бачка скенера иначе ще да го пусна както трябва
Последна промяна ///M Power на 06 Окт 2006, 21:43, променена общо 1 път
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Окт 2006, 21:43

защо да не пишат друго
и без това купетата са "спортната версия" на Е36ците :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Окт 2006, 21:43

bmwdriver написа:И 5-те са за ///М Power :mhihi:


ok значи после ти ще ме прибираш :mhihi: :mhihi: ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 07 Окт 2006, 11:11

t0sh написа:мда добра гледна точка за ускорението, но дали заради до 100-тина кг ще пишат друго? както виждаш, м52 е по-лек - има значение, ектрите - имат значение и само двигател и екстри заедно сигурно могат да направят едно поне 60кг и нагоре разлика, но не сменят официалните ускорения за модела нали...

Ехх....
Официалните данни за динамичните характеристики (а и не само) на даден модел се
отнасят за неговата БАЗОВА модификация. Какви двигатели, какви екстри, какви
олекотени бутала. И за теб, ако 100 килограма са нищожно тегло и не оказват влияние
върху динамиката на автомобила, то значи , че ти продължаваш да говориш пълни глупости!
Хайде, сега отвори който и да е сайт,книжка,проспект и сравни данните за седан/купе,
Туринг и Кабрио...О, Боже!, има разлика в динамичните характеристики на отделните
модификации. Задай си въпроса: Защо?!
И в първия пост задаваш въпроси, на които, ако беше се поинтересувал и попрочел
малко, щеше да си отговориш и сам. Но нека ти дам Джокер...Нужно ли е да се
укрепи/заздрави купето при положение, че липсват елементи от цялостната
конструкция и влияе ли това укрепване върху теглото на автомобила
(справка Кабриолет...е, много жокери станаха вече) ?!
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Окт 2006, 11:36

Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати. :roll: Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Окт 2006, 11:47

turbo написа:Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати. :roll: Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.


ако трябва да съм честен до сега не съм чул нищо от към задните врати... :roll:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 07 Окт 2006, 11:58

turbo написа:Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати. :roll: Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.

Какво ще рече "самоходно шаси" и с какво е по-различно от конструкцията на
другите модификации?
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Окт 2006, 12:23

Ако махнеш каросерията, шасито може да си бръмчи насам натам и само. ;) При стандартно купе, което е с 2 или 4 врати има една греда в тавана, която е вързана с колонките от двете страни и така придава здравина на цялата конструкция. Не е възможно на коя да е кола да и резнеш покрива и тя да не почне да се гъне малко като Икарус, докато върви. :mhihi:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 07 Окт 2006, 12:43

Ауууу, чакай, че се обърка страшно. Искаш да кажеш, че при кабриолета купето може да се
отделя от рамата, така ли? Конструкцията както при купето,седана и туринга, така и при
кабриолета е една и съща - купето и рамата са едно. Това, че вида на купето е друго, не
променя типа на конструкцията.
Нагледно...
Кабролет
Купе
Изображение
Driver's Racing Team

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook