тегло седан vs купе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
такова не намерих за е36, и това е за тук като лека референцийка че бмв имат история с разлики в купе/седан:
п.с. а и никой не ми отговори на въпросите, с тези разлики които не са малко, как точно до килограм е запазена масата? би ми било интересно
t0sh написа:относно теглото, се рових но намерих за е30 - има разлика 25кг купе/седан.
п.с. а и никой не ми отговори на въпросите, с тези разлики които не са малко, как точно до килограм е запазена масата? би ми било интересно

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
aз мисля че рядко 2 коли и двете седан ще са с еднакви кг.
понеже има разлики в оборудването-моята без клима ще е с 20-30 може би гк. по-лека
друга може да е с фул екстри, които няма как да не тежат
ама пък и какво ти пука колко точно тежи колата.
няколко кг по-малко няма да са кой знае какво предимство важното е колата да върви прилично
понеже има разлики в оборудването-моята без клима ще е с 20-30 може би гк. по-лека
друга може да е с фул екстри, които няма как да не тежат
ама пък и какво ти пука колко точно тежи колата.
няколко кг по-малко няма да са кой знае какво предимство важното е колата да върви прилично
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
t0sh написа:такова не намерих за е36, и това е за тук като лека референцийка че бмв имат история с разлики в купе/седан:t0sh написа:относно теглото, се рових но намерих за е30 - има разлика 25кг купе/седан.
ето ти лека референцийка към на бабати фърчилото


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Аз имам едно решение на проблема - намираш кантар и идваме да мерим.
Ма ще дойдем двамата с ///М Power,за да ти покажем нагледно как
2 седана могат да имат разлика 100+ кг.
П.С. Замислял ли си се,че данните за ускорението са едни и същи за
седан и купе.Нали знаеш,че това няма как да стане,ако има 100 кг. разлика
Ма ще дойдем двамата с ///М Power,за да ти покажем нагледно как
2 седана могат да имат разлика 100+ кг.

П.С. Замислял ли си се,че данните за ускорението са едни и същи за
седан и купе.Нали знаеш,че това няма как да стане,ако има 100 кг. разлика

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
@Христо: не броиме екстри, габарити шофьори и т.н. то е ясно
@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми винтилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка
@драйвър: мда добра гледна точка за ускорението, но дали заради до 100-тина кг ще пишат друго? както виждаш, м52 е по-лек - има значение, ектрите - имат значение и само двигател и екстри заедно сигурно могат да направят едно поне 60кг и нагоре разлика, но не сменят официалните ускорения за модела нали...
честно казано се надявах някой да изрови такава статия / сравнителни тест-данни или подобно, а то стана леко
п.с. когото съм изнервил има една бира от мен на следващото ЕКО
п.п.с. лимит 5-ма
и айде парти зоната дойде, стига спорове
@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми винтилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка

@драйвър: мда добра гледна точка за ускорението, но дали заради до 100-тина кг ще пишат друго? както виждаш, м52 е по-лек - има значение, ектрите - имат значение и само двигател и екстри заедно сигурно могат да направят едно поне 60кг и нагоре разлика, но не сменят официалните ускорения за модела нали...
честно казано се надявах някой да изрови такава статия / сравнителни тест-данни или подобно, а то стана леко



п.с. когото съм изнервил има една бира от мен на следващото ЕКО

п.п.с. лимит 5-ма

и айде парти зоната дойде, стига спорове

Последна промяна t0sh на 07 Окт 2006, 3:41, променена общо 1 път
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
[quote="t0sh]
@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми вентилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка
[/quote]
скиии са това моето е от оригиналната книжка която идва с колата погледани пак и ще видиш че пише 320 и след това е наколнената черта ,че се отнася и за купето....
пс:не ми бачка скенера иначе ще да го пусна както трябва
@Мпауър: аз ти показвам разлика от 25кг, мерена по един и същи начин, на едни и същи лист технически данни. Твоето е наистина референцийка за към баба ми вентилираното фърчило, тъй като са
просто данни за 320 купе, освен ако няма нещо много проникновено в тази снимка

[/quote]
скиии са това моето е от оригиналната книжка която идва с колата погледани пак и ще видиш че пише 320 и след това е наколнената черта ,че се отнася и за купето....
пс:не ми бачка скенера иначе ще да го пусна както трябва
Последна промяна ///M Power на 06 Окт 2006, 21:43, променена общо 1 път
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
bmwdriver написа:И 5-те са за ///М Power
ok значи после ти ще ме прибираш



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
t0sh написа:мда добра гледна точка за ускорението, но дали заради до 100-тина кг ще пишат друго? както виждаш, м52 е по-лек - има значение, ектрите - имат значение и само двигател и екстри заедно сигурно могат да направят едно поне 60кг и нагоре разлика, но не сменят официалните ускорения за модела нали...
Ехх....
Официалните данни за динамичните характеристики (а и не само) на даден модел се
отнасят за неговата БАЗОВА модификация. Какви двигатели, какви екстри, какви
олекотени бутала. И за теб, ако 100 килограма са нищожно тегло и не оказват влияние
върху динамиката на автомобила, то значи , че ти продължаваш да говориш пълни глупости!
Хайде, сега отвори който и да е сайт,книжка,проспект и сравни данните за седан/купе,
Туринг и Кабрио...О, Боже!, има разлика в динамичните характеристики на отделните
модификации. Задай си въпроса: Защо?!
И в първия пост задаваш въпроси, на които, ако беше се поинтересувал и попрочел
малко, щеше да си отговориш и сам. Но нека ти дам Джокер...Нужно ли е да се
укрепи/заздрави купето при положение, че липсват елементи от цялостната
конструкция и влияе ли това укрепване върху теглото на автомобила
(справка Кабриолет...е, много жокери станаха вече) ?!

Driver's Racing Team
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати.
Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
turbo написа:Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати.Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.
ако трябва да съм честен до сега не съм чул нищо от към задните врати...

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
turbo написа:Кабрио варинатът на всеки модел е по-тежък винаги и съответно има по-лошо ускорение от 0-100 км/ч, защото се води "самоходно шаси". Един вид не може да се ползва купето, за да се получи необходимата здравина, защото няма покрив. Купе модификацията е най-здрава, защото се избягват проблемите с усукването на каросерията. Ако сте забелязали при качване на малко по-голям бордюр при седана се чува едно леко проскърцване откъм задните врати.Това важи по принцип за моделите, които са с две врати де, а не с четири.
Какво ще рече "самоходно шаси" и с какво е по-различно от конструкцията на
другите модификации?

Driver's Racing Team
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ако махнеш каросерията, шасито може да си бръмчи насам натам и само.
При стандартно купе, което е с 2 или 4 врати има една греда в тавана, която е вързана с колонките от двете страни и така придава здравина на цялата конструкция. Не е възможно на коя да е кола да и резнеш покрива и тя да не почне да се гъне малко като Икарус, докато върви. 


Ауууу, чакай, че се обърка страшно. Искаш да кажеш, че при кабриолета купето може да се
отделя от рамата, така ли? Конструкцията както при купето,седана и туринга, така и при
кабриолета е една и съща - купето и рамата са едно. Това, че вида на купето е друго, не
променя типа на конструкцията.
Нагледно...
Кабролет
Купе
отделя от рамата, така ли? Конструкцията както при купето,седана и туринга, така и при
кабриолета е една и съща - купето и рамата са едно. Това, че вида на купето е друго, не
променя типа на конструкцията.
Нагледно...
Кабролет
Купе

Driver's Racing Team
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани