BMW 318 Compact vs BMW 320 Coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Libero
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA
леле, то явно че купе ще е ..
Мерси много на всички все пак
(снимките не са на избраните коли, а са свалени от интернет просто за "визуално сравнение"
)
а ще се похваля с кола след доста време, защото първо ще видя дали няма да паднат митата 2007, щото предпочитам тия пари да ги дам за оптичен тунинг от колкото за увеличение на депутатските заплати... (искам немската кола да е от Германия..)
Мерси много на всички все пак

(снимките не са на избраните коли, а са свалени от интернет просто за "визуално сравнение"

а ще се похваля с кола след доста време, защото първо ще видя дали няма да паднат митата 2007, щото предпочитам тия пари да ги дам за оптичен тунинг от колкото за увеличение на депутатските заплати... (искам немската кола да е от Германия..)
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36



абе какви сте вие оптимисти за митата ама МАСОВО ?!?!?!
с тези мита се хранят яко, и задължително ще ги махнат да знаете, дори ще ви плащат по 200 милиарда евро на килограм внесена кола

митото като понятие ще изчезне разбира се, просто ще влезе такса 'регистрация' - и като кажеш 'ма как така 3200' примерно 'нали митото беше 2800' и те ше ти кажат 'да, ама това е такса регистрация покрай новата система - такъв е закона, ако искаш. Чао.'
да беше поне погледнал как е станало в последно приетите членки на ЕС (Унгария конкретно, бях там последните 8 години и видях 2004-та как 'паднаха' митата здраво

единственото, което МОЖЕ БИ ше стане, е да понамалят акцизите, но и това не вярвам. Реално ще бъде забранен вноса на коли над 10 г. изобщо, а 5-10 години колите ще им думнат една 'еко' такса за замърсяване от сорта на 700-1200 евро. И ходи си купи кола над 5 години, дали ще има смисъл, само от натрупаните в автокъщите ще избираш
Та - чакай още

п.с. иначе от Бавария внос - правилно

- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Макар и на пръв поглед еднакви, във времето разходите по тези коли ще са доста различни.
1. Шестака върти повече масло, приемаме, че ще караш с полусинтетика, всяка смяна ще ти 20-30 лв. по-скъпа.
2. Бобини, кабели, ламбди, ауспуси и всичко свързано с повечето цилиндри означава повече разходи.
3. Бензин - не гледай разхода по книжка, в реалния свят разликата е осезаема - поне 2 л. на 100км. ако караш по задръствания - повече.
4. Застраховка - с 320 попадаш в по-горната категория гражданска отговорност, а тя тепърва ще расте нагоре. Ако пътуваш в чужбина - при зелената карта са още по-големи разликите.
5. Данък - той също ще расте нагоре, както вървят нещата.
Ако си превъзмогнал тези сметки и въпроса ти е дизайнерски, аз гласувах за купето
1. Шестака върти повече масло, приемаме, че ще караш с полусинтетика, всяка смяна ще ти 20-30 лв. по-скъпа.
2. Бобини, кабели, ламбди, ауспуси и всичко свързано с повечето цилиндри означава повече разходи.
3. Бензин - не гледай разхода по книжка, в реалния свят разликата е осезаема - поне 2 л. на 100км. ако караш по задръствания - повече.
4. Застраховка - с 320 попадаш в по-горната категория гражданска отговорност, а тя тепърва ще расте нагоре. Ако пътуваш в чужбина - при зелената карта са още по-големи разликите.
5. Данък - той също ще расте нагоре, както вървят нещата.
Ако си превъзмогнал тези сметки и въпроса ти е дизайнерски, аз гласувах за купето

Never mistake motion for action...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
хм малко коментар: 320 с ваноса не вярвам да направи 2л / 100 разлика срещу 318 ти ... ?!
и от друга страна: 6-така е просто много добър двигател, с една дума при добра поддръжка е вечен
виж за 318ти не съм се интересувал никога ... но ако не е толкова вечен като 2.0-ката (тъй като не е атмосферен все пак), нещата които ще спестиш като изредени по-горе от колегата, ще ги дадеш по двигателя
п.с. 35:5 дотук за купето
и от друга страна: 6-така е просто много добър двигател, с една дума при добра поддръжка е вечен


п.с. 35:5 дотук за купето

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Офф натиснах без да искам За компакта
няма зна4ение
Купето е с пъти по-красиво, а компакта седя някакси не е естествено като орязано е като 4е ли нещо му липсва като го погледна
Таблто е много грозно, даже незнам защо са измисли ли БМВ Компактите за да имат кола хе4бег ли странно, но се харесва повече на жените, да им се чуди човек, малак багажник супер малко пространство за пътниците особено отзад...
Компакт - не мерси

Купето е с пъти по-красиво, а компакта седя някакси не е естествено като орязано е като 4е ли нещо му липсва като го погледна

Таблто е много грозно, даже незнам защо са измисли ли БМВ Компактите за да имат кола хе4бег ли странно, но се харесва повече на жените, да им се чуди човек, малак багажник супер малко пространство за пътниците особено отзад...
Компакт - не мерси

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Абе хора кво се плюете компакта не мога да разбера. "Половин" БМВ - тва е най-голямата глупост дето бях чел досега, като е пол'вин другата половина от кво е? По тая логика единицата сигурно е 2/3 БМВ. Аз го наричам Е33, щото Е30 + Е36 = 66 делено на 2 = Е33
, верно е че квото е било залежало по складовете в Мюнхен от Е30 ся го бутнали в компакта ама аре ся да си имаме и малко уважението. Има си компромиси колата, обаче двигателите са ОК.
глас за компакта
като си купя купе, ще гласувам за него.
всеки си обича колата
.

глас за компакта
като си купя купе, ще гласувам за него.
всеки си обича колата
.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Казвал съм и пак ще кажа: "Компакта прилична на Опел Кадет отзад"
От мен глас за купето!
И да светна колега по-горе: ti при компакта не означава турбо, а е 318is всъщност, 323ti е 325i

И да светна колега по-горе: ti при компакта не означава турбо, а е 318is всъщност, 323ti е 325i

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
рогер
казах че не съм в час за "ти" каква модификация е
иначе и на мен отзад ми седи много 'блъснато' и недовършено компакта, като форма определено не ми харесва

казах че не съм в час за "ти" каква модификация е

иначе и на мен отзад ми седи много 'блъснато' и недовършено компакта, като форма определено не ми харесва
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Глас за купето, въпреки, че зависи какво ще се иска от колата, на мен на компакта не ми харесва задницата и че е смесица от Е30 и Е36, по-отделно и двата модела са супер (карал съм и едното и другото, както и компакт), но всичко е въпрос на вкус и целева експлоатация 

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
t0sh написа:рогер
казах че не съм в час за "ти" каква модификация е
иначе и на мен отзад ми седи много 'блъснато' и недовършено компакта, като форма определено не ми харесва
един въпрос ,като незнаеш какво е " Тi"-защо коментираш глупости,Т-то е просто означение е че е компакт а мотора е М42Б18....сега ми кажи кое е по-здраво М42-ката или М50/52 ....щото аз не мога да кажа

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани