Проблем при палене и колебание в оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от M10 » 02 Авг 2015, 23:10

дзън дзън дзън
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от bum_bum » 03 Авг 2015, 0:34

Те 6 цилиндровите не е като да нямат сериозен резонанс на вала след 6к оборота.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от b00st » 03 Авг 2015, 15:43

svetlio.zhelev написа:И така колеги има развитие по проблема. Преди 2 седмици по време на почивката ми на нашето черноморие колата тотално отказа да пали. Оказа се, че е скъсана демпферна шайба на коляновия вал. Майстора, който ми я смени със втора ръка шайба, ми обясни, че проблема с оборотите е идвал точно от там. Когато пистовият ремък се сложи на закъсаната шайба тя се измята и датчика на коляновия вал почва да отчита грешно и от там идват колебанията. Проблема вчера пак се прояви => шайбата, която е сложил явно не е била много читава. Чисто нова има само оригинална и то за ~600лв. Явно тая шайба ще се окажа консуматив на всеки 20 години.

Поразчетох се тук във форума и намерих тема на колега, който описва същите симптоми като мен при палене и е намерил решение като е сменил шайбата. Това е в общи линиии.

Ако някой има сходни проблеми да провери и тази шайба!

Това звучи доста правдоподобно, предвид че имам подобен проблем с моето М42 от определено време, особено при топъл старт. След като изключихме всички датчици и маркучи (перфектни са), с майстора стигнахме до заключение, че е нещо именно механично. Сега като прочетох и проверих излиза, че последните М42 вярно са с демпферна шайба. Лошото е, че проклетото нещо струва 600лв в дару и май няма алтернативи :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от kichuka » 03 Авг 2015, 16:07

При мен проблема се оказа напукан гофриран маркуч. Бях го гледал на колата и изглеждаше здрав. Все пак го свалих и се оказа, че е напукан отдолу и без да се свали нямаше как да го видя. За проба го увих с алуминиево тиксо и всичко заспа. Тези дни ще взема нов и се надявам да няма други изненади.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от M10 » 03 Авг 2015, 18:10

:lol: :kuku: :mhihi: :bowdown:
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:16, променена общо 1 път

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от b00st » 03 Авг 2015, 18:36

Тая гума втора ръка, на по 20 г, даже и да има някъв останал живот в момента, няма да изкара още дълго и не ме кефи нещо идеята. По-скоро дали няма някой, където рециклира демпферни шайби, мисля в Пловдив съм чел за такива. http://www.ecstuning.com/BMW-E36-318ic- ... l/ES20529/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от M10 » 03 Авг 2015, 19:09

ко?нье
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:17, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от bum_bum » 03 Авг 2015, 19:51

е ти като ще си я караш още цифра време 600лв като се сложи и една отстъпка 15-20% или колкото е там за клуба повече си струва от другите варианти.

Аз се напиням за тая от много време ама все не ми се вадят такива пари, че по много кофти път тръгнах с тия механични валове.

https://store.vacmotorsports.com/harmon ... -p756.aspx
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от b00st » 03 Авг 2015, 20:07

M10 написа:Шайбата на европейско м42 е с повече болтове и има отделен фланец на коляновия вал ;)
Изображение
1:1 с това, но за пистов ремък. Както се вижда гумата не играе. Ако ти е от модела с 3 болта и гума (имах мотор 95та и не беше), вземаш такава с фланеца и забравяш. Или си купуваш нова за 600лв щом си богат оем-маняк и после пишеш че имаш нов демпфер (колко яко...) Лично на мен все ми е тая, даже се чудя що си хабих клавиатурата да те светвам за евтиния начин :dunno:

Същата е, сега гледам на схемата, че на снимките в ecs същия парт номер е излезнала няква друга.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... on_damper/
За М42 с климатик.

bum_bum написа:е ти като ще си я караш още цифра време 600лв като се сложи и една отстъпка 15-20% или колкото е там за клуба повече си струва от другите варианти.

Аз се напиням за тая от много време ама все не ми се вадят такива пари, че по много кофти път тръгнах с тия механични валове.

https://store.vacmotorsports.com/harmon ... -p756.aspx

Бе едно време (като Е36цата беше актуална) си купих оригинален маховик и съединител за 1.5К без да се замислям, ама тоя път смятам да пропусна иначе изгодната оферта на дарукар, редом с тая за уплътненията по 600лв/парче за врата на купе. Нещо ми казва, че вече съм набил предостатъчно в тая яма, къде ще е супер подарък за някой щастлив човек накрая.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от bum_bum » 03 Авг 2015, 21:53

Обади се като вземеш да я продаваш да я купя за чеиз на дъщеря ми. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от host » 03 Авг 2015, 22:01

За уплатненията на вратите и багажника какви са опциите освен нови ОЕМ? Щото питах някой колеги с магазини и ми казаха че ценичката е все така приятна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от bum_bum » 03 Авг 2015, 22:13

Някакви от Рено Меган слагаха ама не знам за купе дали стават или бяха само за седани. Иначе с подобен профил се продават в Ибей, но трябва да се вземе за проба сигурно за да се види дали ще паснат.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от b00st » 03 Авг 2015, 22:54

Само за седан стават от Рендетата. С купетата духакис супакис :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от b00st » 18 Авг 2015, 20:29

Успях да намеря от Германия ОЕМ демпферна шайба на доста по-разумна цена и пристигна ония ден. В четвъртък майстора я сменя и ще видим дали това е лекарството за тая драма.
164.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Проблем при палене и колебание в оборотите

Мнение от Hristo » 18 Авг 2015, 21:56

host написа:За уплатненията на вратите и багажника какви са опциите освен нови ОЕМ? Щото питах някой колеги с магазини и ми казаха че ценичката е все така приятна.

за багажника на седан/най-вероятно и на купето е съшото/ вземах оригинално преди 4-5години и беше към 70лв.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook