Въпрос относно смяна на ел. инсталация е36 купе.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Въпрос относно смяна на ел. инсталация е36 купе.
Eдин съвет от мен: "на кола с екстри и кола без екстри" инсталацията е една и съща. Разликата е, че тази с екстрите има букси в повече, които си отвеждат кабел до някой за целта клеморед. А клеморедите са при кората на волана и зад жабката.
Пример - плафоните в сенниците си имат кабели с кабелни обувки горе за сенника и за клемореда долу. Виж на новата инсталация къде отиват тези кабели и свали само тях. После ги нареди щрак и тръг в твоята и си готов.
Същото важи и за другите неща и наистина гимнастиката се обесмисля. Ще трябва да срежеш и счупиш всичко що е кпережи и свински опашки и после да ги законтряш пак тия кабелища.
Аз преди 2 години си взех такава инсталация и си чопля кабели и букси от нея и само присаждам и всичко става перфе.
Най-голямата пречка е когато се налага да се вадят пинове от едни букси и клемореди и да се слагат в настоящите в колата.
За клеморедите - се маха един застопоряващ чоп на обувката и тя излиза лесно. За целта малка отвертка.
За тънките пинове на малките букси - клечка за зъби;
Най-голямото хабене на нерви е ваденето на кръглите пинове. За тази цел е нужен един много специализиран инструмент, който изглежда така:
Купуваш си едно китайско радио с малка разтягаща антена и му я конфискуваш. Точно тия тръбички в средата отговарят на диаметъра между кръглия пин и леглото на пластмасовата букса в която лежи. След махането на ограничителя отзад - с точната тръбичка пъхаш отпред в пина, той щраква и го издърпваш цял без никакъв проблем.
Колко неща съм пренаредил и колко много работа ми е спестило това чудо на техниката и много главоболия докато го измисля
С помощта на тия елементарни пособия - от пълна инсталация се вади всичко нужно цяло и се допълва на инсталация, в която липсва и става така както е на донорната инсталация
Пример - плафоните в сенниците си имат кабели с кабелни обувки горе за сенника и за клемореда долу. Виж на новата инсталация къде отиват тези кабели и свали само тях. После ги нареди щрак и тръг в твоята и си готов.
Същото важи и за другите неща и наистина гимнастиката се обесмисля. Ще трябва да срежеш и счупиш всичко що е кпережи и свински опашки и после да ги законтряш пак тия кабелища.
Аз преди 2 години си взех такава инсталация и си чопля кабели и букси от нея и само присаждам и всичко става перфе.
Най-голямата пречка е когато се налага да се вадят пинове от едни букси и клемореди и да се слагат в настоящите в колата.
За клеморедите - се маха един застопоряващ чоп на обувката и тя излиза лесно. За целта малка отвертка.
За тънките пинове на малките букси - клечка за зъби;
Най-голямото хабене на нерви е ваденето на кръглите пинове. За тази цел е нужен един много специализиран инструмент, който изглежда така:


Купуваш си едно китайско радио с малка разтягаща антена и му я конфискуваш. Точно тия тръбички в средата отговарят на диаметъра между кръглия пин и леглото на пластмасовата букса в която лежи. След махането на ограничителя отзад - с точната тръбичка пъхаш отпред в пина, той щраква и го издърпваш цял без никакъв проблем.
Колко неща съм пренаредил и колко много работа ми е спестило това чудо на техниката и много главоболия докато го измисля

С помощта на тия елементарни пособия - от пълна инсталация се вади всичко нужно цяло и се допълва на инсталация, в която липсва и става така както е на донорната инсталация

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Въпрос относно смяна на ел. инсталация е36 купе.
kagebista написа:Eдин съвет от мен: "на кола с екстри и кола без екстри" инсталацията е една и съща. Разликата е, че тази с екстрите има букси в повече, които си отвеждат кабел до някой за целта клеморед. А клеморедите са при кората на волана и зад жабката.
Пример - плафоните в сенниците си имат кабели с кабелни обувки горе за сенника и за клемореда долу. Виж на новата инсталация къде отиват тези кабели и свали само тях. После ги нареди щрак и тръг в твоята и си готов.
Същото важи и за другите неща и наистина гимнастиката се обесмисля. Ще трябва да срежеш и счупиш всичко що е кпережи и свински опашки и после да ги законтряш пак тия кабелища.
Аз преди 2 години си взех такава инсталация и си чопля кабели и букси от нея и само присаждам и всичко става перфе.
Най-голямата пречка е когато се налага да се вадят пинове от едни букси и клемореди и да се слагат в настоящите в колата.
За клеморедите - се маха един застопоряващ чоп на обувката и тя излиза лесно. За целта малка отвертка.
За тънките пинове на малките букси - клечка за зъби;
Най-голямото хабене на нерви е ваденето на кръглите пинове. За тази цел е нужен един много специализиран инструмент, който изглежда така:
![]()
![]()
Купуваш си едно китайско радио с малка разтягаща антена и му я конфискуваш. Точно тия тръбички в средата отговарят на диаметъра между кръглия пин и леглото на пластмасовата букса в която лежи. След махането на ограничителя отзад - с точната тръбичка пъхаш отпред в пина, той щраква и го издърпваш цял без никакъв проблем.
Колко неща съм пренаредил и колко много работа ми е спестило това чудо на техниката и много главоболия докато го измисля
С помощта на тия елементарни пособия - от пълна инсталация се вади всичко нужно цяло и се допълва на инсталация, в която липсва и става така както е на донорната инсталация
Ще пробвам,благодаря



17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани