E36 M50b25tu Валове - възможности
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 M50b25tu Валове - възможности
252/244 е с 10.2 на 9.5 тва е точно колкото стандартните на УС М3. 264/256 е с 11.2 на 10.6.
Тия са далеч по-добре за ежедневна кола, която искаш и да е по-бърза. Имат много сила в средните и малки загуби в ниските. Ако се комбинира с м50 всмукател и колектори+тръби и гърне до края и читав ремап става доста прилично.
По-нагоре вече има само 2 варианта, единия от които налага и ограничаване хода на ваноса (въпреки, че има такива дето си карат и без да са го ограничини ама аз нямам толкова смелост). Другите варианти на по-високи градуси от европейски производители са само за механични валове.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-US-M3 ... 3a9d0c5e1d
Ето ги от УК валовете.
Тия са далеч по-добре за ежедневна кола, която искаш и да е по-бърза. Имат много сила в средните и малки загуби в ниските. Ако се комбинира с м50 всмукател и колектори+тръби и гърне до края и читав ремап става доста прилично.
По-нагоре вече има само 2 варианта, единия от които налага и ограничаване хода на ваноса (въпреки, че има такива дето си карат и без да са го ограничини ама аз нямам толкова смелост). Другите варианти на по-високи градуси от европейски производители са само за механични валове.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-US-M3 ... 3a9d0c5e1d
Ето ги от УК валовете.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: E36 M50b25tu Валове - възможности
Най лесния вариант са Мковите валове определено, за твоя мотор препоръчвам монтирането им с предварение и на двата вала ако няма да го въртиш над 7000. Може и с м54б30 и без ваносов от м50 най евтиния вариант определено не е най добрия като за писта, но не са лош компромис за улична кола- смукателния зацепен с блокчето щом караш на писта. За другите не мога да кажа, защото не съм слагал/зацепвал такива.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: E36 M50b25tu Валове - възможности
Както и преди написах ще проверя първо възможността за направата(преправяне) към S50/S52 в БГ условия.
Благодаря на bum_bum, че пусна линка, гледах го този от преди но не сматам да стрелям 450 Паунда, ако даде само смукателя за бира, две...
Изникват други въпроси:
- при м54б30 доколкото разбрах се челосва челото откъм вануса с 5 мм. Това вярно ли е или просто нещо в превода ми се губи.
- ако мина на лифт 10.2 на входящия вал нужно ли е да се смянят тарелките или карам с тези който са си оригиналните.
Опасенията ми са да не би да закачи клапан - бутало. Имат ли буталата нужните прорези. До колкото разбирам на изходящия този на S50/S52 е напълно един и същ с м50 без ванус(входящ):
Non Vanos m50 Intake Cam = 240*@9.7mm lift
s50/s52 Exhaust cam =240*@9.7mm lift
В крайна сметка преполагам говориме за преправяне само на входящия вал с добавяне на този:
s50/s52 Intake Cam = 252*@10.2 lift
m50tu Intake Cam = 228*@9mm lift
От опит знам че карането над 7000 оборота не е здравословно, така че ще си карам на сток ограничителя. А пак и дисциплините който гоня са "дълъг и здравословен" живот.
Изниква ми и друг въпрос относно мапването - при смяна на валове само гориво ли се премапва или се пипат и авансите. Имам възможности за пипане само на горивото, а за авансите ще трябва да ровя по чипа, а не знам дали имам дефиниция за мойто ЕКУ.
П.С. Колеги това за смукателя аз съм в грешка - стоковия е и дросела е стоков - но това не е тема за размисъл сега.
Благодаря на bum_bum, че пусна линка, гледах го този от преди но не сматам да стрелям 450 Паунда, ако даде само смукателя за бира, две...

Изникват други въпроси:
- при м54б30 доколкото разбрах се челосва челото откъм вануса с 5 мм. Това вярно ли е или просто нещо в превода ми се губи.
- ако мина на лифт 10.2 на входящия вал нужно ли е да се смянят тарелките или карам с тези който са си оригиналните.
Опасенията ми са да не би да закачи клапан - бутало. Имат ли буталата нужните прорези. До колкото разбирам на изходящия този на S50/S52 е напълно един и същ с м50 без ванус(входящ):
Non Vanos m50 Intake Cam = 240*@9.7mm lift
s50/s52 Exhaust cam =240*@9.7mm lift
В крайна сметка преполагам говориме за преправяне само на входящия вал с добавяне на този:
s50/s52 Intake Cam = 252*@10.2 lift
m50tu Intake Cam = 228*@9mm lift
От опит знам че карането над 7000 оборота не е здравословно, така че ще си карам на сток ограничителя. А пак и дисциплините който гоня са "дълъг и здравословен" живот.
Изниква ми и друг въпрос относно мапването - при смяна на валове само гориво ли се премапва или се пипат и авансите. Имам възможности за пипане само на горивото, а за авансите ще трябва да ровя по чипа, а не знам дали имам дефиниция за мойто ЕКУ.
П.С. Колеги това за смукателя аз съм в грешка - стоковия е и дросела е стоков - но това не е тема за размисъл сега.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 M50b25tu Валове - възможности
Няма кой да ти даде всмукател без пари. Все пак той е ценния в комбинацията. Цената на тия като за в Европа си е добра. Тоя го знам от един форум и продава читави неща. Валовете си бяха за него ама си взе Алпина 3.3 и за това ги продава.
Талерките е добре да ги смениш ако търсиш сигурност защото с времето се кривят и са проблем за по-високи обороти.
При смяна на валовете се коригира и аванса. Само с гориво няма да извлечеш това, което дават.
Талерките е добре да ги смениш ако търсиш сигурност защото с времето се кривят и са проблем за по-високи обороти.
При смяна на валовете се коригира и аванса. Само с гориво няма да извлечеш това, което дават.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: E36 M50b25tu Валове - възможности
моите 5 цента
:
ако ще оставиш прекъсвача на 6500 по агресивни валове от тези на м54 и без ваносовия няма да са ти необходими.

ако ще оставиш прекъсвача на 6500 по агресивни валове от тези на м54 и без ваносовия няма да са ти необходими.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани