Биене при спиране с над 140км/ч!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 02 Сеп 2006, 15:10

[quote="Dimo"] Другият тест е с какавато скорост караш, толкова разстояние трябва да изминеш в метри без да държиш волана и без колата да измени посоката си.

Къде да го пробвам това, навсякъде има коловози :?:
К 1 - можеш ли да ми дадеш точен адрес и телефон на този Форито? Той е работил в БМВ сервиза, нали така и в коя област по-точно е чак?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 21.03.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53,BMW 730

Мнение от K 1 » 02 Сеп 2006, 18:44

Enslaving_Lecher написа:
Dimo написа: Другият тест е с какавато скорост караш, толкова разстояние трябва да изминеш в метри без да държиш волана и без колата да измени посоката си.

Къде да го пробвам това, навсякъде има коловози :?:
К 1 - можеш ли да ми дадеш точен адрес и телефон на този Форито? Той е работил в БМВ сервиза, нали така и в коя област по-точно е чак?




Ами съжалявам но не знам каде точно е в Яребична ,но съм сигурен че ако отидеш и питаш в Яребична за него хората ще го знаят ,той работеше в БМВ сервиза , и отдавна вече си работи сам ,така че ако отидеш и питаш ,ще го намериш 100 % гаранция

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 02 Сеп 2006, 19:58

ами незнам как сте с логиката но !
1. Ако са накладки ще вибрира при всякакви скорости
2. Ако са спирачни дискове (криви) отново при всякакви скорости
3. Ако е крива гума волана тресе не само като натиснеш спирачка
4. Ако са шарнири вероятността да не прихлопват при неравности е малка така че се ослушай но ако си падаш глухарче или са в начален стадий на разбиване може да не ги усетиш
И остават възможни Фтулки и малко за шарнирите :)
ако не смениш фтулките вибрациите започват да се появяват и при по ниска скорост а в един момент дори само като достигнеш около 140км/ч

И като решиш проблема пиши да знам дали съм бил прав защото за мен друг отговор няма !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 1.03.2006
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Е30

Мнение от korado » 02 Сеп 2006, 20:24

Icco® написа:ами незнам как сте с логиката но !
1. Ако са накладки ще вибрира при всякакви скорости
2. Ако са спирачни дискове (криви) отново при всякакви скорости
3. Ако е крива гума волана тресе не само като натиснеш спирачка
4. Ако са шарнири вероятността да не прихлопват при неравности е малка така че се ослушай но ако си падаш глухарче или са в начален стадий на разбиване може да не ги усетиш
И остават възможни Фтулки и малко за шарнирите :)
ако не смениш фтулките вибрациите започват да се появяват и при по ниска скорост а в един момент дори само като достигнеш около 140км/ч

И като решиш проблема пиши да знам дали съм бил прав защото за мен друг отговор няма !

Ицо аз викам да дойде да го погледнем и ние/аматьорите/,че от професионалисти аман

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 2.10.2004
Местоположение: В. Търново
Кара: Е46 320Ci

Мнение от Asterix » 02 Сеп 2006, 22:16

1. Ако са накладки ще вибрира при всякакви скорости


Отиди до предното ми дясно колело и му го обясни на него. В началото блъскаше само при ниски скорости, после само при високи скорости и после пак при ниски :!: .
Така, че съм много много зле с логиката ... или поне така изглежда :roll:
Изображение
Click
тел. 0878 11 30 94

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 02 Сеп 2006, 22:23

korado написа:
Icco® написа:ами незнам как сте с логиката но !
1. Ако са накладки ще вибрира при всякакви скорости
2. Ако са спирачни дискове (криви) отново при всякакви скорости
3. Ако е крива гума волана тресе не само като натиснеш спирачка
4. Ако са шарнири вероятността да не прихлопват при неравности е малка така че се ослушай но ако си падаш глухарче или са в начален стадий на разбиване може да не ги усетиш
И остават възможни Фтулки и малко за шарнирите :)
ако не смениш фтулките вибрациите започват да се появяват и при по ниска скорост а в един момент дори само като достигнеш около 140км/ч

И като решиш проблема пиши да знам дали съм бил прав защото за мен друг отговор няма !

Ицо аз викам да дойде да го погледнем и ние/аматьорите/,че от професионалисти аман

втулки на носа4и.гаранция на 100%.да си вземе феби ама са няколко модела.разли4ават се по твърдост.наи твърди са от е30 325.наи добре да вземе м-техник(плътни) ако му се дават по 90евра на втулка,а тия от 325 са към 90-100лв комплекта

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 03 Сеп 2006, 12:28

Според мен трябва да започне от тампоните на носачите.
Ако някой тампон е тръгнал, това няма да му го хванат в сервиза!
Но при определени обстоятелства, като:
* при определена скорост
* при определена пътна настилка (тя никога не е идеално права)
... този проблем се появява!!!

Друг път пък, колата не изпада в такъв резонанс и не се усеща.

Има и един трик за проба... Караш си по прав път с 120км/ч примерно и подаваш газ, като следиш дали ще тръгне настрани. После пак от 120, натискаш леко спирачката и пак следиш дали ще тръгне в (проривоположната поока най-често)... И винаги държиш волана с един-два пръста (за да не влияеш на посоката на движение на автомобила).
Това е от личен опит...
Дано съм бил полезен!
Успех! 8)

ПП. Аз лично не бих пускал стружки на спирачните дискове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 03 Сеп 2006, 15:15

Много мнения и това ме радва, :ok: но как точно да разбера коя част е точно проблемната, че не ми се сменят неща, които не им е дошло времето.....или може би понякога това е неизбежно :?: :!: Доколкото последно разбирам проблемът ми е най-вероятно във фтулките на носачите.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 07 Сеп 2006, 0:15

Абе колега от Варна си Вземи отиди при краси да ти погледне колата а и какво още искаш да разбереш всички ти казахме втулки(тампони) на носача ако искаш ще ти го напиша и с големи букви да ти стане ясно !!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 07 Сеп 2006, 0:28

Icco® написа:Абе колега от Варна си Вземи отиди при краси да ти погледне колата а и какво още искаш да разбереш всички ти казахме втулки(тампони) на носача ако искаш ще ти го напиша и с големи букви да ти стане ясно !!


Няма нужда да повишаваш тон, както съм написал по-нагоре ми е станало ясно, че са втулки, май аз трябва да пиша с по-големи букви! ;) Темата е за заключване!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook