Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
А ще можеш ли да възстановиш снимките, че и моето не работи от как съм взел колата.
Свалял съм бравата, но този болт за когото говориш съм го пропуснал и не можах да извадя въпросното ключе. По спомени на всякъде имаше нитове.
Свалял съм бравата, но този болт за когото говориш съм го пропуснал и не можах да извадя въпросното ключе. По спомени на всякъде имаше нитове.


- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Няма нитове, няма и болтове. Трябва да свлаиш бравата самата за да го смениш...
Снимкие ще проверя имам ли ги и ще ги сложа пак.
Снимкие ще проверя имам ли ги и ще ги сложа пак.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Моята правеше същото и ми светваше плафона по време на движение.... Не знам дали бравите са различни, но можете да пробвате като увийте 2-3 пъти пантата с изолирбанд (при мен е с хартиено тиксо и пак си работи).
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Май сте объркали темата точно за какво е?

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Само дето са различни левите и десните. Ако ви се модифицира и смятате да спестите 5лв действайте пожелавам ви един приятен weekend 


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- buko89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: Grad Levski
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Convertible
- Мечтае да кара: e 36 M3
- Детайли за колата: golqma bega4ka e
Re: Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях
Здравейте колеги, наскоро се сдобих с е36 купе от по-старите и датчика за отваряне на вратата е в ключалката. И на двете врати не работят и не се свалят като отварям вратите. На шофьрската врата явно датчика е спрял да работи след затваряне на вратата и стъклото опира в лайсната на купето, за да затворя трябва да сваля стъклото, да затворя вратата и тогава да вдигна стъклото... От темата разбрах как да оправя проблема, но ми хрумна и друго решение. Някой пробвал ли е да си сложи копчето от по-новите модели които стоят на "халката" на купето? Вероятно ще стане и с халка от седан?
Re: Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях
Та...проблема при мен е че има някакви липси, някой преди мен е махнал патроните за заключване и какво ли още не, та стъклата не мърдаха при отваряне/затваряне. Дадох на късо на една от висящите букси във вратата и уви стъклото мръдна и така след проследяване на инсталацията става ясно какво трябва да се направи. Общо взето се прекъсва кабела не във врата, а още преди да е излазъл от купето, и там се слага трипътник защото като подадеш маса на този кабел от страната на вратата, този сигнал отива в моторчето на вратата и стъклото се сваля, а като подадеш маса на другата част от кабела, която отива към плетеницата в колата - светва плафона. Прекарва се една обща маса минаваща през датчик на халката на купето и вече работата е побългарена, вече месец всичко си работи перфектно. Само че взех датчици от седан и трябваше да се разменят ляв с десен и всичко точно, надявам се да е полезно на някой.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани