Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 02 Апр 2008, 18:02

А ще можеш ли да възстановиш снимките, че и моето не работи от как съм взел колата.
Свалял съм бравата, но този болт за когото говориш съм го пропуснал и не можах да извадя въпросното ключе. По спомени на всякъде имаше нитове. :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 03 Апр 2008, 10:16

Няма нитове, няма и болтове. Трябва да свлаиш бравата самата за да го смениш...
Снимкие ще проверя имам ли ги и ще ги сложа пак.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Мнение от Morridin » 03 Апр 2008, 12:15

Моята правеше същото и ми светваше плафона по време на движение.... Не знам дали бравите са различни, но можете да пробвате като увийте 2-3 пъти пантата с изолирбанд (при мен е с хартиено тиксо и пак си работи).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 03 Апр 2008, 12:43

Тоя вариант на Сончо с подмяната на лявото и дясното палче ми звучи най-културно, а и аз съм забелязал, че палчето се износва само от едната страна! Стига да е възможно, а щом Сони казва, явно е - смяната на лявото и дясното е най-добрия вариант :)
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 03 Апр 2008, 13:48

Май сте объркали темата точно за какво е?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 01 Дек 2008, 18:52

Само дето са различни левите и десните. Ако ви се модифицира и смятате да спестите 5лв действайте пожелавам ви един приятен weekend :mhihi:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 30.12.2008
Местоположение: Grad Levski
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Convertible
Мечтае да кара: e 36 M3
Детайли за колата: golqma bega4ka e

Мнение от buko89 » 07 Юни 2009, 23:51

ще разглабям и аз че то на кабриото прозореца стърчи

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 17.01.2013
Пол: Мъж

Re: Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях

Мнение от dzproof » 14 Яну 2015, 6:49

Здравейте колеги, наскоро се сдобих с е36 купе от по-старите и датчика за отваряне на вратата е в ключалката. И на двете врати не работят и не се свалят като отварям вратите. На шофьрската врата явно датчика е спрял да работи след затваряне на вратата и стъклото опира в лайсната на купето, за да затворя трябва да сваля стъклото, да затворя вратата и тогава да вдигна стъклото... От темата разбрах как да оправя проблема, но ми хрумна и друго решение. Някой пробвал ли е да си сложи копчето от по-новите модели които стоят на "халката" на купето? Вероятно ще стане и с халка от седан?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 17.01.2013
Пол: Мъж

Re: Полезно: 1996< проблеми брави и свързаните с тях

Мнение от dzproof » 01 Фев 2015, 21:06

Та...проблема при мен е че има някакви липси, някой преди мен е махнал патроните за заключване и какво ли още не, та стъклата не мърдаха при отваряне/затваряне. Дадох на късо на една от висящите букси във вратата и уви стъклото мръдна и така след проследяване на инсталацията става ясно какво трябва да се направи. Общо взето се прекъсва кабела не във врата, а още преди да е излазъл от купето, и там се слага трипътник защото като подадеш маса на този кабел от страната на вратата, този сигнал отива в моторчето на вратата и стъклото се сваля, а като подадеш маса на другата част от кабела, която отива към плетеницата в колата - светва плафона. Прекарва се една обща маса минаваща през датчик на халката на купето и вече работата е побългарена, вече месец всичко си работи перфектно. Само че взех датчици от седан и трябваше да се разменят ляв с десен и всичко точно, надявам се да е полезно на някой.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook