328 газов инжекцион проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 25 Апр 2014, 13:03

нямам проблеми в ниските обороти....на празен ход не трепва...до 3500 върви супер...и на 4000 се почва прекъсване и неще да мръдне...като върна леко газта тръгва и като нагазя пак спира...даже гледам времената се менят от 13мс на 2мс и бензиновите и газовите
на бензин си върви без ядове
изпаритела е захранене директно от главата през ел. попичка от е34 която я нагнетява допълнително към изпарителя и го грее супер , но уви като настъпя стине и водата и изпарената газ


тук един колега от работата изказа теория, че заради неработещите ламбда сонди сместа е много богата и едва ли не при пълна газ компа пуска толкова много газ че първо дави мотора и чак да изстине изпарителя - заради големия дебит Газ които минава през изпаритя.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Smoocki » 25 Апр 2014, 17:15

Виж каква температура държи антифриза само на бензин .Имах проблем с термостат който не затваря докрай .Оставаше отворен и държеше температура на антифриза 74-5 градуса съответно стрелката си седи посредата .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от don_gori » 25 Апр 2014, 22:54

Добре де не можеш ли да я закачиш на компа и да видиш какво става при тези обороти в реална ситуация.
Така най-точно ще си намериш проблема. Според мен налягането на газта ти идва малко към тези обороти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 27 Апр 2014, 21:11

термостат е супер държи 92 градуса когато е на бензин
общо взето май недостига газ - това е
когато карам само на бензин времената са до 16мс с пълна газ
когато съм на газ се виждат времена от порядъка на 36мс !!!!! и започва впръскване фул груп - неразбирам защо тези изпарители ги дават 250-350 коня......аз немога да захраня 193..при условие че накоко ото тях сигурно са поизбягали...
последните три реда от таблицата за настройка на газовата съм ги направил да работят на бензин и проблема изчезна...но това означава че над 4000 об/мин при натискане на газта колата работи на бензин....и къде е икономията не се знае ?????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Don_Mandragon » 07 Май 2014, 16:58

jorji6i6i написа:когато карам само на бензин времената са до 16мс с пълна газ
когато съм на газ се виждат времена от порядъка на 36мс !!!!!


Обикновено газовите рейки не смогват на времена над 25мс. Пробвай да свалиш малко коефицентите. Стреми се към 1, 1.1, 1,2. Твойте са си над 2. Също така не е нормално така да ти кляка температурата на газа. На 10 градуса газта си влиза направо на течна фаза дюзите замръзват и бързо ще заминат в коша. Също така и аз смятам, че тръбата ти трябва да е 8мм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Jordana » 07 Май 2014, 17:16

jorji6i6i написа:термостат е супер държи 92 градуса когато е на бензин
общо взето май недостига газ - това е
когато карам само на бензин времената са до 16мс с пълна газ
когато съм на газ се виждат времена от порядъка на 36мс !!!!! и започва впръскване фул груп - неразбирам защо тези изпарители ги дават 250-350 коня......аз немога да захраня 193..при условие че накоко ото тях сигурно са поизбягали...
последните три реда от таблицата за настройка на газовата съм ги направил да работят на бензин и проблема изчезна...но това означава че над 4000 об/мин при натискане на газта колата работи на бензин....и къде е икономията не се знае ?????

Колега не се филмирай излишно с изпарителя.Разлика от там няма да намериш .Глупостите за дебели 8мм тръба също няма да ти помогнат .Каква е целта на тая 8мм тръба ? В магнит вентила отвора през който минава течната газ е по малък и от този на 6мм тръба .При случки с разхода на газ има един момент с евросондата - в нея има сейфти клапан който затваря при падане на налягането в магистралата , тоест скъсана тръба към изпарителя. Единственото смислено нещо е да се елиминира този клапан иначе друго няма какво да се подобри за дебита на течна газ .
Относно прекъсването .
Няма такъв филм 35мс времена .Правилно ти казаха колегите по напред че това не е нормално. Не ти липсва газ а мотора се удавя в газ , затова ти пада и температурата .
Изпорителя е с много голям дебит и при не добро подгряване също може да пада температурата .Ако имаш недостиг на газ в рейката ще има диференциално налягане под 1 бар .Дюзите също ми се струват големички , 2.5мм е доста пробвай с 2 или 2.2 и - Обстойно си провери монтажа и настройките , ако имаш възможност се консултирай макар и по телефона с завода .За сондите мога да ти кажа че само ще си дадеш парите за сонди , за газта не и пречи че е без сонди дори по безпроблемно се настройва така.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: с 200 и пак е малко
Мечтае да кара: драгстерите да плачат

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от NORX » 07 Май 2014, 17:37

Колега незнам дали ще ти бъда полезен, но имах подобен проблем. При мен колата директно изгасваше след 4000 оборота. Проблема се оказа , че този който настройва колата не е вземал правилно сигнал за оборотите ми и на компютъра показваше, че колата вдига над 12 000 оборота (умножаваше по 2 оборотите) и газовия компютър няма карта до толкова и те така.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 07 Май 2014, 18:03

да - последните два поста бяха в десетката - макар че и стова опитрах и нищо греда...

да показва времена над 10 000 оборота когато се взима сигнал от инжекторите и аз го изпитах и го оправих сега не е така но прекъсването остава,,,,
май ще търся причината в недобро отопление на изпарителя въпреки че недоумявам как е възможно.....та той е супер топъл 70-80 градуса показва ня място стига и до 90 градуса а газта си е все така студена под 30 градуса и не е повреден датчика защото има конденз по дюзите и филтъра за газова фаза


и послед пари са сонди са пари на вятъра....ако се кара на газ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от don_gori » 07 Май 2014, 18:34

Колега ти барна ли изпарителя(на загрял мотор вече) с ръка да се увериш , че наистина минава достатъчно количество вода през него. Зимата ми се случи на една кола - загрява си , а температурата която показва датчика на изпарителя намалява. Като барнах изпарителя , чисто студен , а блока на мотора топъл - та оказа се , че нивото на водата беше паднало и не може да превърти през изпарителя. Доливане , обезвъздушаване и проблема се оправи.
Възможно е изпарителя да има някакъв дефект :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Jordana » 07 Май 2014, 19:01

под 30 градуса и не е повреден датчика защото има конденз по дюзите

Със сигурност имаш достатъчно газ до рейката .Наличието на конденз показва че изпарителя вкарва и течна газ което е напълно нормално. Въпреки това е възможно да има и друг проблем .Това което ми се вижда най бързо като диагностика е да се сложи поне една сонда или с външна широколентва сонда да се видят смесите как са при това прекъсване .Аз съм почти убеден че мотора се дави , времена с тая бързата рейка над 18-20 са неадекватни според мен .Автоматичната настройка минава ли безпроблемно ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от jorji6i6i » 07 Май 2014, 22:19

сложил съм не една а двете ламбда сонди - работещи -показват нормално
изпарителя на пипане - пари доста - даже съм го изолирал с подходяща вата - и нищо...
и аз мисля че се дави заради ниската температура на газта и съответно по-голямата плътност..но защо като тези меджик уж били добри изпарители

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Jordana » 07 Май 2014, 23:48

Няма логика в тоя проблем , ама никаква .Това показва че не са дежурните грижи и е някоя тъпотия.Значи тези времена големите за да ги прави ГИ има причина .Обърни внимание при появата на проблема бензиновите времена какви стойности имат.Трябва да му дойдат от някъде такива големи коефициенти че да реши да ги прави без нужда.Според мен преди да сменяш каквото и да било започни с намаляне на инжекторите , сложи 1.8 и едни нови настройки на чисто като си запазиш старите .Също свали и регулирай рейката по предписание точно с микрометричен часовник както си трябва .Случвало ми се е нови рейки да са разхлопани и не е излишно изобщо.При такива времена рейката направо остава отворена и газта тече безконтролно , мотора издърпва колкото може да поеме газ освен самотека от налягането и ГИ нищо не регулира .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от Don_Mandragon » 08 Май 2014, 10:08

jorji6i6i написа:сложил съм не една а двете ламбда сонди - работещи -показват нормално


Ако с тези големи времена на газ сондите отчитат нормална работа когато караш на газ, значи сместа си е добра... следователно не би трябвало да имаш проблеми! Ако може пусни един скрийншот от фобуса в проблемната област.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 19.01.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530xD '06
Мечтае да кара: Вече не мечтае.
Детайли за колата: Е60 530xD '06

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от xapubg » 11 Юни 2014, 14:40

Колеги имам подобен проблем и вчера реших така профилактично да сваля дебитомера да го изчистя и :shock:
О изненада, въздуховода след дебитомера скъсан ... е как няма да прекъсва като смуче "нерегламентиран" въздух.
Интересното е че за да почне да прекъсва на бензин си трябва бая по-сериозна дупка ... т.е. че с тая цепка на бензин е пушка, но на газ прекъсва.
Сега съм го облепил с тиксо на пробитото, временно докато дойде новия въздуховод и прекъсва само на кик-даун вече.
И да уточня въздуховода се е скъсал точно под скобата! Т.е. без да го извадя нямаше как да видя проблема.
Та провери и това колега ....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: 328 газов инжекцион проблем

Мнение от berkut » 12 Юни 2014, 2:30

аз кат слагах моя г.и. мислих за маджик но маитора ми каза 4е тва е 4удесна машина само дето в високите на дълъг път и на по студено просто неупява да го загрее добре( малка му е корубата и има проблем с пружинката след време) и по4ва да прави проблем с температурата към компа и отам не върви на газ.....може би затова ти дава ниска температура?! по добре виж които наитина разбира

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook