ВНИМАНИЕ!Една 19мм гайка може да разруши целия Ви мотор -М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М
Ко речи
Зеления: Threadlocking - Penetrating Threadlocking Compound, Breakaway torque 10Nm
Синия - Threadlocking - Suitable for all metal threaded assemblies, Breakaway torque 26Nm
Аз не бих разчитал на локтайта за това място, тел, заварка или друго механично подсигуряване са по-удачни. Спирам участието си в темата че не ми се спори с ботове.

Зеления: Threadlocking - Penetrating Threadlocking Compound, Breakaway torque 10Nm
Синия - Threadlocking - Suitable for all metal threaded assemblies, Breakaway torque 26Nm
Аз не бих разчитал на локтайта за това място, тел, заварка или друго механично подсигуряване са по-удачни. Спирам участието си в темата че не ми се спори с ботове.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М
Аз си мисля за 2 варианта, без лепила, заварки и т.н. за да може да се разглобява, ако някога се наложи.
Вариант 1: Да се пробие дупка в центъра на оста на помпата (на напречно, а по направление на самата ос), да и се нареже резба (нормална) и там да се завие болт с някаква федер шайба. Така посоката на развиване на гайката ще съответства на посоката на затягане на подсигурителния болт. Може да се наложи и самата гайка да се смени за да може да пасне по-добре в целата схема.
Вариант 2: Да се пробие малка напречна дупчица в оста и да се вкара там малко шплентче, само дето на шплентче от железарията не бих имал доверие за такава работа, та не знам от къде може да се вземе наистина здраво шплентче или пък здрава тел, която да не се скъса при некъв зор.
И двата варианта, разбира се, трябва да се правят от стругар, не с дрелката.
П.П. Това с уредите няма много общо с темата, дори и да ги имаш тея уреди не може на тях само да разчиташ, подсигуряването трябва да си го направиш, ако ще караш на местното полигонче. Ндявам се да не развалиме темата с безмислени спорове и заяждания.
Вариант 1: Да се пробие дупка в центъра на оста на помпата (на напречно, а по направление на самата ос), да и се нареже резба (нормална) и там да се завие болт с някаква федер шайба. Така посоката на развиване на гайката ще съответства на посоката на затягане на подсигурителния болт. Може да се наложи и самата гайка да се смени за да може да пасне по-добре в целата схема.
Вариант 2: Да се пробие малка напречна дупчица в оста и да се вкара там малко шплентче, само дето на шплентче от железарията не бих имал доверие за такава работа, та не знам от къде може да се вземе наистина здраво шплентче или пък здрава тел, която да не се скъса при некъв зор.
И двата варианта, разбира се, трябва да се правят от стругар, не с дрелката.

П.П. Това с уредите няма много общо с темата, дори и да ги имаш тея уреди не може на тях само да разчиташ, подсигуряването трябва да си го направиш, ако ще караш на местното полигонче. Ндявам се да не развалиме темата с безмислени спорове и заяждания.

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М
Сега погледнах ние с какво работим(работя във фабрика за Хидравлични цилиндри) и тук работят най вече с това.
http://www.avto.bim.bg/Loctite-638-Cilindrichni-elementi-50ml_pr30565.html
Спомените ми бяха ,че беше зелен ама не е този който колегата показа на снимките а е "638"
И като се замисля е най-доброто решение(малко скъпо) но приложението му е доста добро и за него знам ,че само шлайфа помага
http://www.youtube.com/watch?v=sr9jqa9inVw
Допълнителна информация:
Loctite 638 Цилиндрично лепене,Универсално лепило на резби
DVGW approvedие(EN 751-1): NG-5146AR0619
WRC одобрение (BS 6920): 0511518
Вашите предимства
Отлична издръжливост на динамични, аксиални и радиални натоварвания
Идеален е за валове, зъбни предавки, ролки и подобни цилиндрични части
Технически данни:
Диаметрална хлабина: До 0,25 мм
Работен температурен диапазон: -55 °C до +150 °C
Време за фиксиране при стомана: 4 мин
Размер на опаковката: 50 мл.
http://www.avto.bim.bg/Loctite-638-Cilindrichni-elementi-50ml_pr30565.html
Спомените ми бяха ,че беше зелен ама не е този който колегата показа на снимките а е "638"
И като се замисля е най-доброто решение(малко скъпо) но приложението му е доста добро и за него знам ,че само шлайфа помага

http://www.youtube.com/watch?v=sr9jqa9inVw
Допълнителна информация:
Loctite 638 Цилиндрично лепене,Универсално лепило на резби
DVGW approvedие(EN 751-1): NG-5146AR0619
WRC одобрение (BS 6920): 0511518
Вашите предимства
Отлична издръжливост на динамични, аксиални и радиални натоварвания
Идеален е за валове, зъбни предавки, ролки и подобни цилиндрични части
Технически данни:
Диаметрална хлабина: До 0,25 мм
Работен температурен диапазон: -55 °C до +150 °C
Време за фиксиране при стомана: 4 мин
Размер на опаковката: 50 мл.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М
Кога пуснах тема, кога се разписахте!
За мен това е много кофти детска болест, това не ми е първото м52 и доста съм им подавал газ
, но за мой късмет нищо лошо не им се е случило. Важно е да се знае за проблема и да се отстрани, колкото се може по-бързо и безболезнено, а пък дали ще е с тел, свинска опашка, лепило, заварки, федерки и т.н., едва ли има голямо значение. Мисля, че всички методи са ефективни.
С други думи, по-добре 50-100лв труд за сваляне-слагане на картер рано, отколкото 1к (минимум) за мотор по-късно!
За мен това е много кофти детска болест, това не ми е първото м52 и доста съм им подавал газ


С други думи, по-добре 50-100лв труд за сваляне-слагане на картер рано, отколкото 1к (минимум) за мотор по-късно!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани