Задни ел.стъкла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задни ел.стъкла
Кажи с какъв модул си в момента и задните ел. стъкла как са окабелени. Какви са бутоните на предните ти стъкла?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Задни ел.стъкла
Модула е е36 11месец 93та (затваря стъклата с оригиналната аларма) мисля , че е с 1 букса отзад , копчетата на предните са с 4 малки пина , зелена букса , задните са от ретрофит , буксите за копчетата са жълти с 5 големи пина и има един червен кабел на извод +12 , маса , сив/червен за осветлението на бутоните
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Задни ел.стъкла
Ако трябва да изграждам нова инсталация не е проблем , само да го бъде
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задни ел.стъкла
Щом бутоните за предните стъкла са със зелени букси с тънките пинове, то те са с две положения както за вдигане на стъклото, така и за свалянето. При така изградена система, задните стъкла също трябва да се управляват от ZKE IV (комфорт модула).
Бутоните с големите пинове се използват за при системите без комфорт модул. За да се интегрират задните стъкла към комфорта, са необходими няколко неща:
1. Комфорт за 4 ел. стъкла, в дадения случай е подходящо използването на комфорт от кабрио;
2. Модулът с релетата от седан. Той е с бяла 15 пинова букса, подобна на черната 15 пинова букса на комфорта;
3. Копчета за задни ел. стъкла от седан. Те са с бели шестпинови букси. Пиновете са от тънките;
4. Окабеляване между модула, копчетата, модула с релетата и ел. моторите на стъклата.
Бутоните с големите пинове се използват за при системите без комфорт модул. За да се интегрират задните стъкла към комфорта, са необходими няколко неща:
1. Комфорт за 4 ел. стъкла, в дадения случай е подходящо използването на комфорт от кабрио;
2. Модулът с релетата от седан. Той е с бяла 15 пинова букса, подобна на черната 15 пинова букса на комфорта;
3. Копчета за задни ел. стъкла от седан. Те са с бели шестпинови букси. Пиновете са от тънките;
4. Окабеляване между модула, копчетата, модула с релетата и ел. моторите на стъклата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Задни ел.стъкла
stony1 написа:Щом бутоните за предните стъкла са със зелени букси с тънките пинове, то те са с две положения както за вдигане на стъклото, така и за свалянето. При така изградена система, задните стъкла също трябва да се управляват от ZKE IV (комфорт модула).
Бутоните с големите пинове се използват за при системите без комфорт модул. За да се интегрират задните стъкла към комфорта, са необходими няколко неща:
1. Комфорт за 4 ел. стъкла, в дадения случай е подходящо използването на комфорт от кабрио;
2. Модулът с релетата от седан. Той е с бяла 15 пинова букса, подобна на черната 15 пинова букса на комфорта;
3. Копчета за задни ел. стъкла от седан. Те са с бели шестпинови букси. Пиновете са от тънките;
4. Окабеляване между модула, копчетата, модула с релетата и ел. моторите на стъклата.
както ти разказвах онзи ден ми попадна Е36 91' октомври с 4 ел стъкла.. всички без шоверскоро бяха с големи пинове.. задните сини и тн..
но шоферското беше с малка 6 пинова буксичка и зелена основа..
днес го проучвах.. няма двоиното натискане.. а е различно.. не е и слагано после защото проследих инсталацията и е фабрична..

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Задни ел.стъкла
За пореден път ми скри шапката , толко копчета гледах и за сефте от теб разбирам че има с 6 тънки пина , почвам да търся комфорт и модула с релетата. Само да те питам комфорт модула трябва с една букса като моят отзад да бъде или като новите с две ? Също така на цялата тая галимация можеш ли да пуснеш някаква схема , било то ОЕМ или пък чертана от теб . Благодаря за пореден път.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задни ел.стъкла
Комфорта от кабрио има две букси, една чера и една бяла, само дето и при седана с 4 ел. стъкла е същия на външен вид. Трябва да си сигурен, че е от кабрио. Схемата трябва да е като при седана, но не съм вижда една схема с всички модули и връзки. Повечето са направени на няколко части. Трябва да помисля за схема, която ще ти свърши работа и ще е само за модулите, които ще добавиш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- CrazyTanas
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 31.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
- Детайли за колата: M52B28 с "леки подобрения" 235к.с
Re: Задни ел.стъкла
В крайна сметка......КОЙ и за колко пари ще ми направи седана от ръчки "на задните врАти" на ел.стъкла 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Задни ел.стъкла
CrazyTanas написа:В крайна сметка......КОЙ и за колко пари ще ми направи седана от ръчки "на задните врАти" на ел.стъкла
Колега форума е предимно за инфо кое как става, 99% от колегите не биха се захванали да правят това на друга кола, изключвам тези които това им е работата.
Но на този въпрос можеш да получиш отговор в комерс раздела, пусни си там тема че търсиш такава услуга.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Задни ел.стъкла
да.. определено и за 500 лв не бих седнал да го правя на друга кола.. просто работата е прекалено пипкава.
просто няма снисъл ако не е за твоята..
това е ентусиазма..
но няма против да помогна с каквото може на колега безплатно ..

просто няма снисъл ако не е за твоята..

но няма против да помогна с каквото може на колега безплатно ..

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Задни ел.стъкла
stony1 написа:Комфорта от кабрио има две букси, една чера и една бяла, само дето и при седана с 4 ел. стъкла е същия на външен вид. Трябва да си сигурен, че е от кабрио. Схемата трябва да е като при седана, но не съм вижда една схема с всички модули и връзки. Повечето са направени на няколко части. Трябва да помисля за схема, която ще ти свърши работа и ще е само за модулите, които ще добавиш.
Стони някакво развитие ?
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задни ел.стъкла
DirtySouth написа:stony1 написа:Комфорта от кабрио има две букси, една чера и една бяла, само дето и при седана с 4 ел. стъкла е същия на външен вид. Трябва да си сигурен, че е от кабрио. Схемата трябва да е като при седана, но не съм вижда една схема с всички модули и връзки. Повечето са направени на няколко части. Трябва да помисля за схема, която ще ти свърши работа и ще е само за модулите, които ще добавиш.
Стони някакво развитие ?
Не съм сигурен дали графичната схема ще помогне. На практика тя е дадена в ел. менюала за Е36. Ако е направена като таблица няма ли да ти е по-лесно?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Задни ел.стъкла
Нямам претенции за начало ще се радвам на някаква схема , пък после ще видим дали ще я разчитам
I'm slowly drifting


33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани