318Is Цена?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 318Is Цена?
liloff написа:Ако се напънеш още малко, може да уцелиш 323ти в музейно състояние
Полека, че е много разтегливо понятието

Автора ако търси сериозно, мога да му предложа един купе екземпляр от тия музейните, тъкмо за събора. Повече информация на ЛС.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: 318Is Цена?
liloff написа:Може ли да обясниш защо М42 е по-добре от М44?
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 09&start=0
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Re: 318Is Цена?
Аз досега съм имал една с М42 и две М44.
Всичките са били в отлично състояние и М44 е на светлинни години пред М42. Много по-приятен за каране, по-икономичен, звучи по различен начин.
Просто ми стана странно как така с лекота се казва избери старото пред новото.
По отношение на здравина, не съм имал никакви проблеми с нито един от тях. Просто са различни, като везните определено натежават в полза на М44.
Не че М42 е зле, но...
Все едно някой да каже твърдо М50 спрямо М52.
Това в контекста на кола, която се взима, за да се кара като кола, а не като състезателен скрап.
Всичките са били в отлично състояние и М44 е на светлинни години пред М42. Много по-приятен за каране, по-икономичен, звучи по различен начин.
Просто ми стана странно как така с лекота се казва избери старото пред новото.
По отношение на здравина, не съм имал никакви проблеми с нито един от тях. Просто са различни, като везните определено натежават в полза на М44.
Не че М42 е зле, но...
Все едно някой да каже твърдо М50 спрямо М52.
Това в контекста на кола, която се взима, за да се кара като кола, а не като състезателен скрап.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 318Is Цена?
M42 e здрав мотор и е от последните с кован чугунов блок, от там нататък всичко става алуминиево. М44 пък е с MAF сензор и това е като по-голяма разлика.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: 318Is Цена?
Разликата изобщо не е толкова голяма ... И главно играта тука е в емисии и пазене на пингвините и полярни мечоци, тряа 1 месец да ги менкаш двете за да усетиш някаква разлика между тях.Тука става въпрос за стари коли ,а при тях най-важно е на какво ще попаднеш.Било то м42,м52 и т/н от тия години стига да е поддържан поне с елементарни консумативи, няма мотор с който да сбъркаш ....
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: 318Is Цена?
Аз няколко пъти съм карал Ис-ка с М44 и да ви кажа абсолютно никаква разлика не намирам при вървенето, разхода, звука и т.н. Не знам М44 колко е здрав, но М42 се е доказал като такъв. Просто търси запазен екземпляр, дали е с М44 или м42 изобщо не трябва да го вземаш под чак такова внимание. И двете са стари, дали е на 20 или на 18г. разлика няма 


- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: 318Is Цена?
b00st написа:M42 e здрав мотор и е от последните с кован чугунов блок...
че е чугунен-чугунен е....ама чак кован

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318Is Цена?
Кован е коляновия вал на м42, а на м44 не е - все едно.
Биелите на м42 преди 8/92 са значително по-дебели и здрави, след това (и на м44) са тънички - няма значение ако не се турбинира.
Буталата на м42 са по-здрави, не са ковани противно на това което се пишеше преди години - отново все тая ако не се турбинира.
Валовете при м42 натискат направо повдигачи и клапани - няма кобилици, много по-добре за високи обороти, но и повишено триене (разход).
Електрониката на м44 е по-съвременна - по-нисък разход отново.
Ангренажа и на двата мотора е слабо място и трябва да му се обръща внимание, а не да се кара докато роди. Това е според мен. За евридейка бих взел която кола по ми допадне.
Биелите на м42 преди 8/92 са значително по-дебели и здрави, след това (и на м44) са тънички - няма значение ако не се турбинира.
Буталата на м42 са по-здрави, не са ковани противно на това което се пишеше преди години - отново все тая ако не се турбинира.
Валовете при м42 натискат направо повдигачи и клапани - няма кобилици, много по-добре за високи обороти, но и повишено триене (разход).
Електрониката на м44 е по-съвременна - по-нисък разход отново.
Ангренажа и на двата мотора е слабо място и трябва да му се обръща внимание, а не да се кара докато роди. Това е според мен. За евридейка бих взел която кола по ми допадне.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: 318Is Цена?
Разликата между 6 и 4 цилиндъра се усеща доволно в цената, като ги разглобиш и двата за ремонти. Данъкът е по-висок, разхода ще е повече, консумативите ще са по-скъпи, също така по-често ще трябва се сменяват гуми
Иначе другото е еднакво.
ПП Ако парите са ти дадени "така отгоре" и после се налага сам да поддържаш колата, с не много висока заплата, разлика ще усетиш.

ПП Ако парите са ти дадени "така отгоре" и после се налага сам да поддържаш колата, с не много висока заплата, разлика ще усетиш.
Re: 318Is Цена?
JuStDieSeL написа:Здравейте надявам се темата да е в правилния раздел ако не извинявам се. На 20 години съм и ще си купувам кола вече знам че ще е 3-та серия спрял съм се на 318IS но не знам много неща за този модел. Разполагам с 5000/5500 лева с които трябва да купя колата и да сменя консумативи и да я приведа в добро състояние ще ми стигнат ли и трудно ли се намират читави екземпляри защото едно приятелче ми каза че много трудно ще намеря добра ИС-ка за тези пари моля да хвърлите светлина в тунела.
Аз лично не виждам смисъл да даваш 5500 за е36, освен ако не си колеционер,
за тез пари спокойно може да се ориентираш към е46 316, мотора е 1.9 и ако някой ти каже че не върви не му вярвай

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: 318Is Цена?
Игнатов написа:JuStDieSeL написа: а и е46 е в пъти повече кола от е36..... успех
Това си го записвам




- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани