Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
Мойта е фабрично с тези плафони,не се влиаят от централния плафон,а вратите като поседят 10-15мин отворени и ми изгасват всички плафони
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
В крайна сметка за да стане както е оригинално, трябва да се свържат червено/черен излизащ от комфорт модула и кафяв, който е маса???
Има ли този кабел (червено/черен) от двете страни или трябва да се прекара от комфорт модула до шофьора?
Има ли този кабел (червено/черен) от двете страни или трябва да се прекара от комфорт модула до шофьора?
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
И аз съм го барал тоя - когато едните гаснат, другите светват. Имаше нещо по тоците а то беше именно, че 12V се подава на отворена врата (когато чопа на вратата е свободен) а при затваряне спираше подаването. Цялата схема беше в размяна на кабелите, за да го асимилират и новите плафони.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
ogata написа:В началото много се усъмних за тоя кафяв/черен, че е плюс,
щото тва беше в пълен противовес със знанията ми за оцветяване на силовите проводници.
+ на кафяв/черен и минус на кафяв води до абсюлютно същия резултат.
Плафоните в краката работят точно обратно на централния и задния.
Когато трябва да работят - не работят и обратно.
Ключа към бараката e:
+ на плафоните към червено/бял.
- на плафоните към кафяв/черен.
И всичко си работи както трябва. Утре ще ги вържа, че ся стана тъмно и ме домързяПреди като си вързвах моите плафони си взех сигнал от е тоя кебел с цвят - ЧЕРВЕНО/ЧЕРЕН
Снопа в който върви кабела излизаше някъде от модулите под жапката и влиза над говорителя на снимката няма как да не се ориентираш![]()
Като го мериш също 12v не отпадат веднага , а след определено време , поне при мен е така и напрежението пада от 12 до 0V плавно , а не моментално.
И хубаво е преди каквото и да правиш да мернеш с уред , защото ако колата е минавала през някой "жичкаджия" каквито схеми и погледи да хвърляш немойш са опраи
Колата не е минавала през никой, щото леля Хелга я е карала от 96та до 2010 и от тогава е при мен![]()
Снопа който си посочил минава по пасажерската колона и отива към централния плафон
b00st написа:Без мултицет или трябва да си много advanced за да работиш по инсталацията, или искаш да изгориш нещо
Advanced късмет на начинаещия имаше тука.![]()
Пък и кво да изгоря, най-много нещо да спре да работи докато открия виновника в бушониерата
Много крайно изказване, което ще подведе доста колеги.
Преди да направите каквато и да е интервенция по ел. инсталацията на колата е добре да се съобразите с годината на производство на автомобила. Има разлика в начина на управление на осветлението на купето в зависимост от годината на производство и модела (купе, кабрио, седан, компакт, комби). При някой Е36 проводниците кафяв/червен са +12V. Масата при Е36 е кафяв или кафяв/чер. Няма други цветове, който да се използват за маса. Всички останали цветове са или +12V или управляващи сигнали.
П.П. При мен плафоните в краката са свързани скафяв и кафяв/червен проводник и работят нормално.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: [Решен]Проблем с инсталация на плафони за светлина в кра
Ново питане от тези дни.
С плафоните в краката всичко си работеше, но скоро свалих централния за да му сложа мууд лайт-а от тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=371231
и освен това пуснах кабели и за ел.хроматичното огледало. Сглобих си всичко, свързах си плафона и греда.
Сега в момента като оставя копчето на средно положение. На отворена врата/загасен мотор задните плафони светят, предния не. Като запаля колата или затворя вратата, задните плафони угасват, а предния светва.
На постоянно включено положение - всички си работят.
На постоянно изключено положение - всички мъжукат много слабо.
Всяка жица си е на съответния цвят. Пробвах да 15A бушон - само да видя дали ще тръгне- нищо не стана. Върнах си оригиналния 10А.
От какво може да е ? Кво правим ся
С плафоните в краката всичко си работеше, но скоро свалих централния за да му сложа мууд лайт-а от тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=371231
и освен това пуснах кабели и за ел.хроматичното огледало. Сглобих си всичко, свързах си плафона и греда.
Сега в момента като оставя копчето на средно положение. На отворена врата/загасен мотор задните плафони светят, предния не. Като запаля колата или затворя вратата, задните плафони угасват, а предния светва.

На постоянно включено положение - всички си работят.
На постоянно изключено положение - всички мъжукат много слабо.
Всяка жица си е на съответния цвят. Пробвах да 15A бушон - само да видя дали ще тръгне- нищо не стана. Върнах си оригиналния 10А.
От какво може да е ? Кво правим ся



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката

Беш ли маа му кво си навързал...
А и диодите са еднопосочни, може от там да ти се поомазват нещата

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Утре мисля да откача буксата на ел.хроматичното да видим какво ще се случи.
То ще си каже дали са диодите
То ще си каже дали са диодите



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
На един колега с вързано електрохроматично огледало и диодни крушки на плафона, при движеща се кола отзад на фарове (когато трябва да сработи огледалото) му премигва плафона. С нормално крушка проблема го няма, което предполагам е в самите диодни крушки.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Не става въпрос за диодни крушки, а за диоди, които вечерно време правят мека оранжева светлина върху барчето и ск.лост.
Почвам да си мисла, че липсата на комфорт модул прави цялата пи*ка
Почвам да си мисла, че липсата на комфорт модул прави цялата пи*ка



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
stony1 написа:Преди да направите каквато и да е интервенция по ел. инсталацията на колата е добре да се съобразите с годината на производство на автомобила.
в крайна сметка коя година производство си?
плафона сменявал ли си с друг?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
eekset написа:stony1 написа:Преди да направите каквато и да е интервенция по ел. инсталацията на колата е добре да се съобразите с годината на производство на автомобила.
в крайна сметка коя година производство си?
плафона сменявал ли си с друг?
96та. Плафона оригинално си е с двете лупи и не е сменян.
Като откачих огледалото - пак нищо не стана.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
JOGI написа:коя е 96та, тая със звм-а ли?
тая е 'Individual'

...
от целия качамак от схеми излиза следното:
огледалото си взимаш + от виолетово/бял, а маса от кафявия на плафона (пак там и амбиент диодите).
за крачните плафони:
1) искаш да работят заедно с останалите плафони според положението на копчето на плафона - + от червен/бял, маса от кафяв/червен
2) искаш да работят винаги когато се отваря и затваря вратата, без да се влияе от бутона на плафона (оригинална схема) - + от червен/бял, а пък маса от кафяв/черен/(жълт).
ако няма намеси и други байпаси трябва да работи нормално...

Последна промяна eekset на 31 Юли 2014, 12:13, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката.
ogata написа:eekset написа:stony1 написа:Преди да направите каквато и да е интервенция по ел. инсталацията на колата е добре да се съобразите с годината на производство на автомобила.
в крайна сметка коя година производство си?
плафона сменявал ли си с друг?
96та. Плафона оригинално си е с двете лупи и не е сменян.
Като откачих огледалото - пак нищо не стана.
Ога, опиши проводниците, които са на бялата букса на тавана, но не тези на плафона, а на буксата, която е от исталацията, минаваща под предната дясна колонка. Този кафяв/чер къде го видя? Имам странното усещане, че си свързвал проводници както ти дойде на ум без дори да погледнеш оригиналните ел. схеми за Е36.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
eekset написа:JOGI написа:коя е 96та, тая със звм-а ли?
тая е 'Individual'![]()
...
от целия качамак от схеми излиза следното:
огледалото си взимаш + от виолетово/бял, а маса от кафявия на плафона.
за крачните плафони:
1) искаш да работят заедно с останалите плафони според положението на копчето на плафона - + от червен/бял, маса от кафяв/червен
2) искаш да работят винаги когато се отваря и затваря вратата, без да се влияе от бутона на плафона (оригинална схема) - + от червен/бял, а пък маса от кафяв/черен/(жълт).
ако няма намеси и други байпаси трябва да работи нормално...
А дали има кафяв/жълт в неговата инсталация?
Не бъркайте цветовете на проводниците, които са между самия плафон и шестпиновата бяла букса и тези, които стигат до въпросната букса по предната дясна колона.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани