Проблем с поплавъци.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: Проблем с поплавъци.

Мнение от kichuka » 19 Апр 2014, 8:04

Темата за поплавъците всички сме я чели ,но очевидно проблема на колегата не е в самите поплавъци. Как според теб да сложим до 1/2 3/4 като колите не ни отчитат реалното ниво на бензина?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с поплавъци.

Мнение от metodi80 » 19 Апр 2014, 14:53

kichuka написа:Темата за поплавъците всички сме я чели ,но очевидно проблема на колегата не е в самите поплавъци. Как според теб да сложим до 1/2 3/4 като колите не ни отчитат реалното ниво на бензина?


Караш докато угасне , след това наливаш 30 литра (1/2 резервоар ) и пак караш докато угасне и така ще видиш какво всъщност се случва ....
Нивомерите изобщо не са страшни , веднъж като се пипнат както трябва започват да отчитат нормално (при мен от как съм ги ремонтирал , няма грижи , отчитат перфектно) .
Ако дори след "ремонт" на нивомерите (или подмяна с други , които са уж работещи) , пак не отчита правилно , тогава търсете проблема в другите елементи - борда , индикатора на таблото /самото табло и т.н .. На принципа проба - грешка ...

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Re: Проблем с поплавъци.

Мнение от Spit-Fire » 19 Апр 2014, 20:36

Колега, забелязал съм от 2-3 теми, че разбираш кабеляка и електрониката като цяло.

Ето примерно днес - заредих 20 лева бенц - 8 литра. Показание по борд преди да заредя - 9.5 литра. Показание след - 18 л. След това падна на 16 л. Махнах бушон 31 и дадох на контакт за 20 секунди (четох в друг форум , че така се оправя ако не показва реални литри) - стана пак на 18 л. След това падна на 17 л. Махнах пак бушона и показа 20 л.

Всичко това става след палене - показването на по-малко гориво. А аз съм с газов инжекцион съответно като запаля колата минава мигновено на газ, понеже е загряла и няма как да дръпне 1 л. или 2 л.

Та... щом поплавъците са сменени и по мои наблюдения работят коректно (като съм мерил съпротивление с мултиметър), по твоята логика остават като проблеми борд/табло.
Кое от къде взима сигнал за стойностите ? Поплавъци > Табло > Борд или Поплавъци > Борд/Табло.

Честно казано таблото съм го пипал, тоест съм му вадил стрелките и после съм ги напасвал наново. Но уж го направих като хората. Възможно ли е от това да е проблема? То моторчето, което движи стрелката не следва ли да се движи по един и същи начин без да е зацепена стрелката като хората дори? Тоест да си се движи както трябва а не да стават такива аномалии от сорта 9>18>14>24>17 л. бензин...


П.С. Някой с технически познания дали може да преведе това на разбираем език, понеже наподобява май моя проблем...

C) Instrument cluster misinterpretation of low voltage at "ti" signal
input causing a drop in fuel gauge reading during cranking. This misinterpretation is caused by the Instrument Cluster being kept "awake" with ignition switched off (for example, "Key in Ignition" warning), and
interpreting low voltage at pin 21, connector X16 as "continuous
injection" and therefore adjusting the displayed fuel level downwards. This only applies to Instrument Clusters with Hardware Number less than 5.4 (VDO) or 10.6 (MotoMeter).
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с поплавъци.

Мнение от metodi80 » 19 Апр 2014, 23:49

Spit-Fire написа:Колега, забелязал съм от 2-3 теми, че разбираш кабеляка и електрониката като цяло.

Ето примерно днес - заредих 20 лева бенц - 8 литра. Показание по борд преди да заредя - 9.5 литра. Показание след - 18 л. След това падна на 16 л. Махнах бушон 31 и дадох на контакт за 20 секунди (четох в друг форум , че така се оправя ако не показва реални литри) - стана пак на 18 л. След това падна на 17 л. Махнах пак бушона и показа 20 л.

Всичко това става след палене - показването на по-малко гориво. А аз съм с газов инжекцион съответно като запаля колата минава мигновено на газ, понеже е загряла и няма как да дръпне 1 л. или 2 л.

Та... щом поплавъците са сменени и по мои наблюдения работят коректно (като съм мерил съпротивление с мултиметър), по твоята логика остават като проблеми борд/табло.
Кое от къде взима сигнал за стойностите ? Поплавъци > Табло > Борд или Поплавъци > Борд/Табло.

Честно казано таблото съм го пипал, тоест съм му вадил стрелките и после съм ги напасвал наново. Но уж го направих като хората. Възможно ли е от това да е проблема? То моторчето, което движи стрелката не следва ли да се движи по един и същи начин без да е зацепена стрелката като хората дори? Тоест да си се движи както трябва а не да стават такива аномалии от сорта 9>18>14>24>17 л. бензин...


П.С. Някой с технически познания дали може да преведе това на разбираем език, понеже наподобява май моя проблем...

C) Instrument cluster misinterpretation of low voltage at "ti" signal
input causing a drop in fuel gauge reading during cranking. This misinterpretation is caused by the Instrument Cluster being kept "awake" with ignition switched off (for example, "Key in Ignition" warning), and
interpreting low voltage at pin 21, connector X16 as "continuous
injection" and therefore adjusting the displayed fuel level downwards. This only applies to Instrument Clusters with Hardware Number less than 5.4 (VDO) or 10.6 (MotoMeter).


Превод:
Неправилно отчетеното от таблото ниско напрежение на "ти" входен сигнал , причинява пад в показанието на горивния индикатор при палене. Причина за неправилното отчитане е , че таблото е държано "будно" , докато няма контакт и регистрира ниско напрежение на пин 21, конектор х16 , като "продължителна инжекция", в резултат настройва спад в показанията за нивото на горивото. Това е в сила за табла с хардуерен номер по -малък от 5.4 за VDO или 10.6. за MotoMeter.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook