нешто много странно с abs

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Авг 2006, 18:48

Имах го същия проблем,педала самичък ми вибрираше,покарам малко и лампата ми светне до следващото гасене на мотора.При мен се получи така,че кабела който е от компа до предното колело беше прекъснат (мисля че не на цяло)и от време на време (приискряваше така да се каже:))и тогава от педала се чуваха странни звуци...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 02 Авг 2006, 19:12

turbo написа:Добре бе! Аз пак да питам! Спирачна течност сменявали ли сте? :drinking:

Я обясни как се сменя, че моята не ме кефи нещо а не обичам да си играя на налучкваници.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 03 Авг 2006, 0:09

Ами точно като на Жигули или на Москвич.
Двама човека, единият помпи ЯКО на спирачките, на изгасена кола де, а другия развива дюзата за обезвъздушаване на дадено колело и така, докато изтекат всички гадости от дадената магистралка, а после и за другите 3 колелета, като междувременно се следи нивото в казанчето за спирачната течност...
Лошото е, че на Московеца съединителят си имаше друго казанче, с друга спирачна течност, а тука не е такааа... :( Тук са заедно!
Явно ще се иска и на съединителя да се свърши тая операция... :(
Някой, ако е правил цялото нека да каже стъпка по стъпка какво требе да се случи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 03 Авг 2006, 18:43

По принцип се започва от най-далечното колело (димек от задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво).Помпи се на педала и се задържа а другия пуска спирачна течност от пробката на съответния цилиндър.Самата операция се повтаря до потичане на нова(чиста) спирачна течност.Успех :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 03 Авг 2006, 23:49

:D
Последна промяна NS325TDS на 06 Авг 2006, 19:53, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 04 Авг 2006, 1:00

NS325TDS написа:Това писмо е обиколило света. Това е писмо на щастието, след прочитането му задължително трябва да го Постнете в още поне 3 Форума в Следвашите 3 часа иначе ще ви се случи нещо много лошо. Ако разпратите писмото ще ви се случи нещо прекрасно. Не си мислете, че това е някаква Глупост. След постването на това Писмо във Форума на Data.bg то беше изтрито и след 4 дена Модератора Който го беше изтрил почина от заушка, същото се случи и с Администратора на http://arenabg.com преди няколко дена, той вече е мъртъв защото се опита да разпостранява писмото срещу есемеси по 4лв парчето. За разлика от тях тези който са разпратили писмото са били възнаградени щедро и са живяли щастливо и ще живеят така до края на живота си. Ако искате да имате късмет и успех в любовта и парита разпратете писмото дори в повече от 3 Форума,3 е минималната Бройка. Писмото е Урисано с Магията и съдбата на Илюминати и не е някаква шарлатанство, истинска магия се крие в тези редове... \МАГЕСЪТНИК ИЛУМИНАТ\

:shock: :kuku:
Това напълно ми изясни всичко около АБС-и спирачни течности
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Авг 2006, 22:46

Колега, откри ли проблема или така си караш? Гледам, че няколко човека имат този проблем и ще е интересно да се знае решението. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 23 Авг 2006, 15:34

един савет вземате един луфтомер за клапани и мерите на всяко колело луфта между датчика и назъбения венец на АБС-а. разтоянието и на 4-те колела трябва да е еднакво иначе по отдалечения датчик от венеца има по малко насищане и не улавя правилно импулса вследствие на което компира го отчита като завлачване на колелото и включва помпата, това на диагностика не излиза като грешка може да се хване само в движение с закачен мобилен стенд или лаптоп с нужния софт.

дано съм бил полезен ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 23 Авг 2006, 19:17

0.4-0.8мм

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook