Проблем с палене 2,5tds ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 12.01.2014
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: 318 тдс

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Blagovest_87 » 15 Фев 2014, 7:25

Невярвам че ще запали изобщо ако не ходи ток до свещите ама да провери да сложи един мулти цед на акомулатора и някой да даде контакт на 10та секунда ако волта жа се върне в начални показания ток ходи до свещите

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от vld » 15 Фев 2014, 9:30

Повече от ясно е че се изпразва помпата и няма нафта, после върти докато напълни и тогава пали.
100% има теч на нафта някъде около помпата, дабе съм сигурен че проблема е в оплътненията на ГНП, щото ако беше по нагоре щеше да има повече магарии от друго естество.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от St.Dilov » 15 Фев 2014, 9:53

Blagovest_87 написа:Невярвам че ще запали изобщо ако не ходи ток до свещите ама да провери да сложи един мулти цед на акомулатора и някой да даде контакт на 10та секунда ако волта жа се върне в начални показания ток ходи до свещите


пали, колега, пали! а меренето става и със съвсем обикновена пробна лампа ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от BorisMitev » 17 Фев 2014, 10:42

Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от vladobate » 18 Фев 2014, 1:04

BorisMitev написа:Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак :yes:

Ниско ниско колко да е толкоз, помпата в резервоара дава 0.3 бара , а гнп надува поне 150бара ,надали 1-2 десети от бара по пътя до гнп бърка работата, още повече , че и без помпа отзад пак си бачка маторя . По-скоро както колеги са отбелязали наличието на въздух е проблем .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Tsureto » 18 Фев 2014, 10:17

Две изгорели свещи колеги.Тва е проблема. Сега пали без проблем.....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от No0k » 18 Фев 2014, 23:51

Cvetun написа:Две изгорели свещи колеги.Тва е проблема. Сега пали без проблем.....


:yes: :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от ozBMW » 20 Фев 2014, 14:41

Казах ти :lol: И при мене беше същата работа :yes: Като имаш проблем почвай първо от най-лесното и просто,че аз заради един изгорял бушон разглобих цялото табло на предишната ми кола :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от BorisMitev » 20 Фев 2014, 21:54

vladobate написа:
BorisMitev написа:Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак :yes:

Ниско ниско колко да е толкоз, помпата в резервоара дава 0.3 бара , а гнп надува поне 150бара ,надали 1-2 десети от бара по пътя до гнп бърка работата, още повече , че и без помпа отзад пак си бачка маторя . По-скоро както колеги са отбелязали наличието на въздух е проблем .


Това исках и аз да споделя. Система се пълни с въздух и няма нафта и затова му е нужно време за подкачи пак гориво.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook