Проблем с палене 2,5tds ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Blagovest_87
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.01.2014
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: 318 тдс
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Невярвам че ще запали изобщо ако не ходи ток до свещите ама да провери да сложи един мулти цед на акомулатора и някой да даде контакт на 10та секунда ако волта жа се върне в начални показания ток ходи до свещите
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Повече от ясно е че се изпразва помпата и няма нафта, после върти докато напълни и тогава пали.
100% има теч на нафта някъде около помпата, дабе съм сигурен че проблема е в оплътненията на ГНП, щото ако беше по нагоре щеше да има повече магарии от друго естество.
100% има теч на нафта някъде около помпата, дабе съм сигурен че проблема е в оплътненията на ГНП, щото ако беше по нагоре щеше да има повече магарии от друго естество.

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Blagovest_87 написа:Невярвам че ще запали изобщо ако не ходи ток до свещите ама да провери да сложи един мулти цед на акомулатора и някой да даде контакт на 10та секунда ако волта жа се върне в начални показания ток ходи до свещите
пали, колега, пали! а меренето става и със съвсем обикновена пробна лампа

- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак 

Re: Проблем с палене 2,5tds ?
BorisMitev написа:Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак
Ниско ниско колко да е толкоз, помпата в резервоара дава 0.3 бара , а гнп надува поне 150бара ,надали 1-2 десети от бара по пътя до гнп бърка работата, още повече , че и без помпа отзад пак си бачка маторя . По-скоро както колеги са отбелязали наличието на въздух е проблем .
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Две изгорели свещи колеги.Тва е проблема. Сега пали без проблем.....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Cvetun написа:Две изгорели свещи колеги.Тва е проблема. Сега пали без проблем.....



- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Казах ти
И при мене беше същата работа
Като имаш проблем почвай първо от най-лесното и просто,че аз заради един изгорял бушон разглобих цялото табло на предишната ми кола 



- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
vladobate написа:BorisMitev написа:Мен друго ми идва на акъл... Ниското налягане на нафтата ти определя високото налягане. Тоест ако губиш ниското налягане от резервоара по цялото трасе до ГНП-то на ГНП-то ще му отнеме време/ в случая въртене/ да засмуче пак поток нафта и да почне да я надува. Както колега по-горе е казал смени си всичките шлауфки , също така и маркучите за обратната нафта и след това пробвай пак
Ниско ниско колко да е толкоз, помпата в резервоара дава 0.3 бара , а гнп надува поне 150бара ,надали 1-2 десети от бара по пътя до гнп бърка работата, още повече , че и без помпа отзад пак си бачка маторя . По-скоро както колеги са отбелязали наличието на въздух е проблем .
Това исках и аз да споделя. Система се пълни с въздух и няма нафта и затова му е нужно време за подкачи пак гориво.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани