HELP СПЕШНО: '93 e36 buy
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Loewe написа:все пак М52 с известни модификации (двоен ванос)
С двоен ВАНОС е при е46 , но не и при е36.

А дали е по-добър от М50 е малко спорен въпрос, но това е тема на друг разговор...

Ето и малко инфо за използвания в двигателите Никасил - http://www.bmwworld.com/engines/nikasil.htm

Driver's Racing Team
.
При алуминиевия блок в цилиндрите няма ризи като в други двигатели, а са покрити с твърда сплав наречена НИКАСИЛ, респективно тези блокове не подлежат на ремонт /разстъргване/. А никасила, според мнения базирани на опит от специалисти, може да го скапе дори неизправна ламбда сонда. Дори в един руски форум имаше обширна тема специално за проверка при покупка на старо на кола с този двигател
Точно за това стававше въпрос, и хората съветваха изобщо да не се насочова човек към покумка на такъв настаро. В статията пишеше че след 3/1998 започват да си ги правят стоманени отново.
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
С двоен ВАНОС е при е46 , но не и при е36.
Да, аз и не съм писал, че при Е36 е с двоен Ванос. става дума за Е46 и двоен Ванос. Чети внимателно

ПП. Ок, разбрахме се

Последна промяна Loewe на 21 Юли 2006, 13:12, променена общо 4 пъти
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Loewe написа:С двоен ВАНОС е при е46 , но не и при е36.
Да, аз и не съм писал, че при Е36 е с двоен Ванос. става дума за Е46 и двоен Ванос. Чети внимателно
ПП. Ок, разбрахме се
Аз пък не знам що си мисля, че след 98-ма и Е36 са с двоен ванос, може и да бъркам де...
но не става ясно за Е46 ли става дума или за Е36, или за двете. Пише просто М52Б20In 1998 the VANOS system, which initially adjusted only the inlet camshaft was developed into the Double-VANOS system which now adjusted the timing of the exhaust camshaft as well. This opened the potential for further optimization of the engine's performance.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани