ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Tristaiosemnaiseis написа:Значи по-скоро имаш някакъв проблем със ASC системата, или гумите ти не са от тоя век.M10 написа:Тия от Мюнхен незнам, но голяма част от шофьорите са прости и затова е сложена "системата"проблема е че е супер примитивна и се включва при всяко настъпване и ти убива пауъра. Примерно решаваш да изпревариш, сухо е, караш умряло м52б20, смъкваш на 4та, газта до долу и тая тъпня почва да мига и колата не ускорява
което те вкарва в много по-голям риск отколкото ти помага.
Да и на мене много ми е чудно как едно М52В20 на 4-та ще превърта гуми ама това е друга тема

- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
И колегата казва за умряло М52Б20,смЕтай ако е некое вървежно 
едит:Или си мисли,че се задейства спрямо това колко си натиснал педала

едит:Или си мисли,че се задейства спрямо това колко си натиснал педала

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Твърдо против тази система
. Особенно на дъжд ти дава една увереност ,че можеш да влизаш със газ в завоите и ако ти поднесе няма да го очакваш. А пък се случва да поднася и със тази система.

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Сега ако ще се хващаме за думата... гумите бяха нови, и да, на 4та няма никакъв шанс да превърти, просто системата си мисли че има
както каза kichuka това те поставя в опасни ситуации. По принцип карам е30 и съм свикнал на моментна реакция - давам газ и върви. А крака ми не е никак лек и често си давам цялата газ
като ще има системи, поне да са такива които реагират адекватно.


- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Интересни мнения. Аз карам e46 316i и имам ASC, но нямам изброените по-горе проблеми. При мен системата си се включва само при необходимост, като например: качване на баир с изтъркани павета при дъжд/лед. При заснежен път, помага при потегляне при лошо сцепление и държи колата относително стабилна
Последно изкачвах един павиран баир около Лом, като паветата бяха покрити с тънък лед, едвам го качих ( все пак успях де) с 2-ра 3-та, ASC-то на таблото постоянно присветкаше и даже ми намаляше силата на фаровете
Важното е, че не ме остави на пътя колата и съм мн. доволен. Все пак трябва да си спомена, че съм млад шофьор от август месец тази година
, въпреки че вече навъртях над 10 000 км с колата 




Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
M10 написа:Сега ако ще се хващаме за думата... гумите бяха нови, и да, на 4та няма никакъв шанс да превърти, просто системата си мисли че имакакто каза kichuka това те поставя в опасни ситуации. По принцип карам е30 и съм свикнал на моментна реакция - давам газ и върви. А крака ми не е никак лек и често си давам цялата газ
като ще има системи, поне да са такива които реагират адекватно.
Системата не може да си мисли, че има шанс да превърти, тя се задейства след като вече превърти. Не е да гледа колко рязко натискаш педала или нещо такова, просто следи за разлика в скоростите на гумите.
И според мен е хубава екстра, но определено не достатъчно хубава, че да се откажеш от определена кола заради липсата й. Пък и в краен случай може да се монтира, аз съм го правил на кола '92 година от кола донор '98, имаше доста разлики, но пак не беше кой знае колко трудно. На кола '96 трябва да е по-лесно. Наложи се с майстора да пуснем 2 отделни спирачни тръби до задните гуми, да сменим предната лява тръба заради разлика в размера на щуцерите, да откъснем и преместим по-напред стойката на АБС помпата, защото с АСЦ е по-дълга (това беше най-трудната част и оставих изцяло майстора да се мъчи). Смених инсталацията навътре към купето заедно с модула както и спирачната помпа и общо взето това е. Отнема време, но не е сложно.
We love you Ronnie!
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Здравейте, хубава дискусия се получи, но за съжаление човека се отказа да продава колата. Продължавам да търся... Поздрави! 

- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Скоро с е46-цата влизам в едно кръгово с повече газ понеже нали има АСЦ и зимни гуми и лампата си мига усещам, че се активира АСЦ-то, но си вървя с вратите настрани. Просто пробно го направих да видя каква е разликата и общо взето АСЦ пускам само на сняг с ниска скорост, ама в е36-цата нямам АСЦ и съм със щпер и пак нямам проблеми зимата. Само където тая система ти дава някакво самочуствие, което може да ти изиграе лоша шега. Много е важно, кой как кара. За хората с по-тежък крак мисля, че не помага тая система поне при колите преди 2000-та година, които съм карал.
- MadSc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti компот
- Мечтае да кара: самолет
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Колега, както и да ти дава самочувствие, си е по- добре да я има. Карам компакт с 2.8 мотор от 4 години. Сега, пак съм с компакт с M54B30. Както и да си свикнал да ги караш тия коли - грешки стават. Със стария компакт, при изпреварване в мокро, на средата на 3 км права я отарвах на 3-тия камшик. Резултата беше таван - гуми и колата в моргата накрая. На-забавното е, че стана с 55-60 км скорост.... Тъй че по-добре със, отколкото без ASC
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
MadSc написа:Колега, както и да ти дава самочувствие, си е по- добре да я има. Карам компакт с 2.8 мотор от 4 години. Сега, пак съм с компакт с M54B30. Както и да си свикнал да ги караш тия коли - грешки стават. Със стария компакт, при изпреварване в мокро, на средата на 3 км права я отарвах на 3-тия камшик. Резултата беше таван - гуми и колата в моргата накрая. На-забавното е, че стана с 55-60 км скорост.... Тъй че по-добре със, отколкото без ASC
Това пре спокойно става и с налично АСЦ от личен опит,ама тогава бях келеш тоест шофера в ква кондиция е от МНОГО по-голямо значение от наличните екстри... Това което наистина трябва и върши работа е ДСЦ-то

- MadSc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti компот
- Мечтае да кара: самолет
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Абе да не дава Господ, че омалях да правя. Все ще попадна на някой идиот по кръстовищата да ми заобли ръбовете на колата.... Та на въпроса. Според мен си е по-добре да го има. Шпера е много по-лукав ....
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
няма проблем и шпер + ASC
АСЦто се задейства при различни ъглови скорости на колелата , шпера не позволява голями разлики в ъгловите скорости, Ако завъртиш и 2те задни гуми , асц-то единствено отнема гаста , не пипа спирачката .
И естествено , че по добре да има АСЦ , най малкото има копче което го изключва по желание на клиента. Тая дискусия ми напомня на една преди време за предимствата на АБС-а , и той бил за новобранци , ама не е баш така , сега вече няма коли без АБС , и мен ме е спасявал не веднъж като съм се заблеял някаде. Няма е36 с DSC , те това каква благинка е

И естествено , че по добре да има АСЦ , най малкото има копче което го изключва по желание на клиента. Тая дискусия ми напомня на една преди време за предимствата на АБС-а , и той бил за новобранци , ама не е баш така , сега вече няма коли без АБС , и мен ме е спасявал не веднъж като съм се заблеял някаде. Няма е36 с DSC , те това каква благинка е


- MadSc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti компот
- Мечтае да кара: самолет
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
Именно- затова новия ми компот е с ASC+шпер. Хем спокойствие, ако жена ти го кара (особенно зимата), хем купон, с едно нотискане на копчето
Re: ASC - размисли и страсти, за и против - лично мнение.
mitrax написа:... Тая дискусия ми напомня на една преди време за предимствата на АБС-а , и той бил за новобранци , ама не е баш така , сега вече няма коли без АБС , и мен ме е спасявал не веднъж като съм се заблеял някаде. Няма е36 с DSC , те това каква благинка е
да бе верно





29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани