Нестабилна задница на компакт.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Нестабилна задница на компакт.
Късно се сетих днес, чак като на работа регулирах предница на едно е36. Ако външните шарнири са ти като оригиналните - с демпфер отдолу, аз имам некви мои подозрения (поглед върху 1-2 други е36-ци), че депфера сляга с времето и сходимостта се отваря. Щото то колко му трябва - 2мм да мръдне и следва промяна в геометрията. И понеже двата слягат едновременно волана си остава прав и по нищо не може да съдиш, че има нещо нередно (освен по гумите естествено). Аз на твое място след 10ина хиляди км. бих отишъл отново на реглаж от любопитство и с опознавателна цел
да се види дали всичко е ок.
За презавиването е както го каза Бояджиев. Ама пустият компакт и да искаш не можеш да го регулираш отзад, освен с тунинг пособия.

За презавиването е както го каза Бояджиев. Ама пустият компакт и да искаш не можеш да го регулираш отзад, освен с тунинг пособия.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Нестабилна задница на компакт.
Нямаш ли опция за по-дебела предна щанга (незнам еднакви ли са с другите е36)?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Нестабилна задница на компакт.
M10 написа:Нямаш ли опция за по-дебела предна щанга (незнам еднакви ли са с другите е36)?
Направо да слага от 6ак,аз като смених мотора от ис, сложих най-голямата като му боднах м52то,не вярвам да не стане на дизелчето..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нестабилна задница на компакт.
edimen написа:bum_bum написа:Имах някаква разпънка тук в гаража ама не я знам дали ще стане за компакт. Ще взема да я пробвам. Щангите ги гледах и са всичките 14мм тъй че там нямам варианти и явно не е от нея.
Тц, тази от Мтех трябва да е на 16мм задна.
В тоя случай съм с такава, защото оригинално е с емково окачване. Явно няма да е от щангата.
Нищо не съм усетил, щото жената кара тая кола. Аз за цяло лято съм и минал не повече от 2-300км. Пък и отворената предница е много стабилна на висока скорост и нестабилна в завои ако не се лъжа. Но явно трябва да е прекалено отворена за да се усети в завоите, по лесно, щото не се е оплаквала. Тегленето на волана в някаква посока отдавна не ми прави впечатление щото с широки и големи гуми си е задължително и при напълно изправна предница. Ще ида тия дни на реглаж да видим какво ще стане и ще прегледам и шарнирите ама на вид са съвсем читави, а и не са толкова стари.
Освен да мисля как да слагам някакви подложки на задницата за да се промени наклона ако може да даде някаква стабилност.
Тъпата конзола на горивния филтър явно майстора като я е стягал я е спукал и изкара едва малко след Повдив. За 5-6км изля около 15 литра нафта


- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Нестабилна задница на компакт.
Колеги задницата на компакта по начало си е доста своенравна, лошото е когато усетиш, че иска да те изпреварва в завой със скорости 110 км/ч и нагоре...
мойта е с твърдичко окачване- ментаче, амортесьори+ пружини 60/40 и твърдата задница има навика да подскача на някой бабунки в завой, та си е доста опасно ако не внимава човек
мойта е с твърдичко окачване- ментаче, амортесьори+ пружини 60/40 и твърдата задница има навика да подскача на някой бабунки в завой, та си е доста опасно ако не внимава човек

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Нестабилна задница на компакт.
bum_bum написа:Пък и отворената предница е много стабилна на висока скорост и нестабилна в завои ако не се лъжа.
Точно обратното, леко се затваря за да е стабилна на висока скорост (toe in) и се отваря за завои.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Нестабилна задница на компакт.
vladi_a_i написа:M10 написа:Нямаш ли опция за по-дебела предна щанга (незнам еднакви ли са с другите е36)?
Направо да слага от 6ак,аз като смених мотора от ис, сложих най-голямата като му боднах м52то,не вярвам да не стане на дизелчето..
Компакт с Мтех има доста дебела щанга отпред - 26 мм
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нестабилна задница на компакт.
M10 написа:bum_bum написа:Пък и отворената предница е много стабилна на висока скорост и нестабилна в завои ако не се лъжа.
Точно обратното, леко се затваря за да е стабилна на висока скорост (toe in) и се отваря за завои.
Моя грешка. Аз ходя при Дунев и му казвам "прави я като за състезание"

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Нестабилна задница на компакт.
bum_bum написа:M10 написа:bum_bum написа:Пък и отворената предница е много стабилна на висока скорост и нестабилна в завои ако не се лъжа.
Точно обратното, леко се затваря за да е стабилна на висока скорост (toe in) и се отваря за завои.
Моя грешка. Аз ходя при Дунев и му казвам "прави я като за състезание"Явно не е била прекалено отворена, щото на магистралата я карах и нямаше нестабилност при движение направо.
Явно моята е била доста по-отворена. При мене най-много се усещаше когато се опитвах да карам направо

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нестабилна задница на компакт.
Аз съм карал 120км по магистралата за цяло лято, но нямаше необичайно поведение.
Мерих с канап разликата преди да я регулираме вчера. Разликата беше около 2мм отворено на лявото и 4-5 на дясното. Странното беше, че лявата гума беше много по-зле.
Мерих с канап разликата преди да я регулираме вчера. Разликата беше около 2мм отворено на лявото и 4-5 на дясното. Странното беше, че лявата гума беше много по-зле.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Нестабилна задница на компакт.
Може при мене да е било брутално в комбинацията с подложки на рейката и тампони с изместен център + по-дебела щанга (ако влияе и тя) . 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Нестабилна задница на компакт.
Оффтопик:
За тая предница - около 0-лата toe in си е кофти на магистрала, особено в средна лента пълна с коловози. Колата се мята много бързо от 1 в друг, карането с една ръка си е... хм... лекомислено. Но аз бързо свикнах, нямам притеснения вече (карам с 16" 205/55)
В завой при 0 сходимост завиването е много по-добро. За мен основно от сходимостта е настройката на е36 да недозавива в първият момент при по-бавните завои. При toe in ~0 и отпред и отзад колата става много приятна, плавна и доста респонсна, вече не е толкова нервна при преход от недозавиване към презавиване. (преди на сток настройки и сток мтех окачване прехода беше много рязък)
За тая предница - около 0-лата toe in си е кофти на магистрала, особено в средна лента пълна с коловози. Колата се мята много бързо от 1 в друг, карането с една ръка си е... хм... лекомислено. Но аз бързо свикнах, нямам притеснения вече (карам с 16" 205/55)
В завой при 0 сходимост завиването е много по-добро. За мен основно от сходимостта е настройката на е36 да недозавива в първият момент при по-бавните завои. При toe in ~0 и отпред и отзад колата става много приятна, плавна и доста респонсна, вече не е толкова нервна при преход от недозавиване към презавиване. (преди на сток настройки и сток мтех окачване прехода беше много рязък)



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нестабилна задница на компакт.
Компакта е също с М-кови тампони и явно дебелата щанга. Не съм я мерил, но ако М-ковото окачване е с дебели значи е с такива.
Ще трябва да прочета малко за реглажите и да поекспериментирам. До сега процедирам по лесния начин- правя го при човек, който е много в час и просто му казвам какво поведение искам от колата и го оставям да се оправя. Това за купето, а за компакта така както е по стандарт.
Ще трябва да прочета малко за реглажите и да поекспериментирам. До сега процедирам по лесния начин- правя го при човек, който е много в час и просто му казвам какво поведение искам от колата и го оставям да се оправя. Това за купето, а за компакта така както е по стандарт.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нестабилна задница на компакт.
Някой да има представа каква е ако има изобщо разликата в конзолата за филтъра между 2.5 и 1.8 тдс?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Нестабилна задница на компакт.
Аз неразбрах какво трябва да махаш от филтъра ?
В комплекта има гумени о-пръстени които се подменят на болта гарнитурката на капака и това е.
А от къде ти тече?
От уплътнението на капака, покрай главата на болта или ?
В комплекта има гумени о-пръстени които се подменят на болта гарнитурката на капака и това е.
А от къде ти тече?
От уплътнението на капака, покрай главата на болта или ?

44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани