Въпрос за диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос за диференциал
Обади се на телефона и сам разбери, предлага доста интересни неща и не е като да не разбира за какво говори 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zlatev2000
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Малко ъпдейт по темата. На колегата дето щяхме да бартеросваме дифа беше зле и се отказах.
Купих си 3.45 шпер от колега. Обаче сега имам следния въпрос, трябва ли когато е вдигната едната гума и колата е на свободна да се върти гумата на ръка с малко услилие без никакъв особен напъм? Аз мисля че не трябва да се върти, а тя се върти.
Обаче в следващия момент когато започна да я въртя в кръг, шпера си работи и се усеща много, с отворения диф такива кръгчета да се утрепа не стават, а и гумите оставят две следи през цялото време а на стария си беше една следа. Колата съответно се върти мноого лесно и на доста по-ниски обороти от преди.
Защо се получава така, при положение че тука на всякаде чета че гумата не трябва да се върти на ръка когато е на свободна и шпера е ок?
Купих си 3.45 шпер от колега. Обаче сега имам следния въпрос, трябва ли когато е вдигната едната гума и колата е на свободна да се върти гумата на ръка с малко услилие без никакъв особен напъм? Аз мисля че не трябва да се върти, а тя се върти.
Обаче в следващия момент когато започна да я въртя в кръг, шпера си работи и се усеща много, с отворения диф такива кръгчета да се утрепа не стават, а и гумите оставят две следи през цялото време а на стария си беше една следа. Колата съответно се върти мноого лесно и на доста по-ниски обороти от преди.
Защо се получава така, при положение че тука на всякаде чета че гумата не трябва да се върти на ръка когато е на свободна и шпера е ок?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Колко е това "малко"колега?
Другия важен въпрос е с какъв радиус е колелото?
Другия важен въпрос е с какъв радиус е колелото?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- zlatev2000
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за диференциал
Джантата е 16 с гуми 205/55, разликата от 15 цола с 205/60 е 2-3мм в радиус, тоест почти никаква.
"Малко" усилие означава с едната ръка и два пръста бутам гумата и се върти без дори да ми се налага да прилагам сила.Верно е че съм здравичък ама не съм Арнолд
За да стане още по ясно ще кажа че стария диф ( отворен) като врътна гумата с малко усилие се върти и след това инерционно, със същтата сила въртя шпера и се върти ,но разликата е че ако не я бутам спира.Усеща се че има там нещо което дава усилие, ама според мен е колкото да се каже че има нещо.И за това мисля че са за смяна дисковете вътре.
Един човек ми разправя че шпера работи само когато превърти едната гума и тогава зацепвал, ама според мен тва са пълни глупости когато се отнася за диф с "феродови" дискове.
Затова пиша тука някой колега с шпер да каже как е при него че не ми се сваля пак диф само за да видя вътре кво става.Ако и при другите е така значи всичко ми е ок и няма защо да демонтирам.Въпреки че тайно подозирам че съм за ремонтен комплект дискове за шпер
"Малко" усилие означава с едната ръка и два пръста бутам гумата и се върти без дори да ми се налага да прилагам сила.Верно е че съм здравичък ама не съм Арнолд

За да стане още по ясно ще кажа че стария диф ( отворен) като врътна гумата с малко усилие се върти и след това инерционно, със същтата сила въртя шпера и се върти ,но разликата е че ако не я бутам спира.Усеща се че има там нещо което дава усилие, ама според мен е колкото да се каже че има нещо.И за това мисля че са за смяна дисковете вътре.
Един човек ми разправя че шпера работи само когато превърти едната гума и тогава зацепвал, ама според мен тва са пълни глупости когато се отнася за диф с "феродови" дискове.
Затова пиша тука някой колега с шпер да каже как е при него че не ми се сваля пак диф само за да видя вътре кво става.Ако и при другите е така значи всичко ми е ок и няма защо да демонтирам.Въпреки че тайно подозирам че съм за ремонтен комплект дискове за шпер

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Въпрос за диференциал
Ем аз съм с 3.45-ца и като е вдигната само от едната страна гумата се върти все едно е дигната ръчната на 40-50%. При завъртане колелото няма никаква инерция, тоест спра ли да бутам спира да се върти.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Въпрос за диференциал
zlatev2000 написа:Джантата е 16 с гуми 205/55, разликата от 15 цола с 205/60 е 2-3мм в радиус, тоест почти никаква.
"Малко" усилие означава с едната ръка и два пръста бутам гумата и се върти без дори да ми се налага да прилагам сила.Верно е че съм здравичък ама не съм Арнолд
За да стане още по ясно ще кажа че стария диф ( отворен) като врътна гумата с малко усилие се върти и след това инерционно, със същтата сила въртя шпера и се върти ,но разликата е че ако не я бутам спира.Усеща се че има там нещо което дава усилие, ама според мен е колкото да се каже че има нещо.И за това мисля че са за смяна дисковете вътре.
Един човек ми разправя че шпера работи само когато превърти едната гума и тогава зацепвал, ама според мен тва са пълни глупости когато се отнася за диф с "феродови" дискове.
Затова пиша тука някой колега с шпер да каже как е при него че не ми се сваля пак диф само за да видя вътре кво става.Ако и при другите е така значи всичко ми е ок и няма защо да демонтирам.Въпреки че тайно подозирам че съм за ремонтен комплект дискове за шпер
Не трябва да е така колега.. Трябва доста трудно да се върти ако само едната гума е във въздуха.
Карай докато спре да заключва


- kokoloko
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i 24v m50b20
Re: Въпрос за диференциал
Знам че темата е доста стара но все пак искам да попитам този човек Венци продава ли все още фрикционни дискове и актуални ли са все още телефонните му номера написани по горе в темата
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за диференциал
Най-лесно звънни и провери, но чух наскоро че бил заминал извън Бг. Не знам доколко е вярно.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за диференциал
Аз пък при моя диф (на е34) при вдигната задница и изключена от предавка съм се мъчил доста и не съм успявал да превъртя което и да е от колелата. Явно за ти поизносени дисковете, но пък щом си доволен как се държи колата покарай докато заминат напълно и после ревизирай диференциала.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за диференциал
Тия дискове имат живот 12 часа работа в заключено състояние. За 20-тина години все са ги навъртяли.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани