гасне в движение 325 ТДС 96г комби

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от vladobate » 14 Юли 2013, 23:23

Добре де Наско , защо като загасне в движение не спреш и не видиш отпред след горивния филтър прозрачния маркуч пълен ли е с нафта или я няма никаква. Ако смуче въдух отнякъде е възможно да гасне двг особено като описваш как ти се вадят маркучи от помпата в резервоара . И стига с тия плочки сте пълнили джобовете на псевдомайстори да ви капят калаи и презапояват щото вече е смешно. Ако има нещо за презапояване ( а то се вижда само като се махне капака на ГНП без да се сваля , на снимката дето си постнал 8-те броя ) на таз плочка то това са пластините които са запоени към управляващия кабел от ЕКУ и можеш лесно да си ги провериш ( настройка после не трябва ) . Друго , така си я караш колата откак се помниш или впоследствие стана така , щото иначе не пишеш ангренажа в какво състояние е , проверено ли е правилното зацепване на кол. вал и газоразпределението в ред ли , гнп как е настроено . То ясно ТДС-а е прост мотор ама си иска своето . Успех.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от vld » 15 Юли 2013, 8:07

nasko_hd написа:Благодаря за пояснението колега vld.
:bchug: Така и така бех свалил седалката реших да сваля и помпата.Тя беше толко задръстена че незнам как изобщо е минавало гориво през тази цедка.Та свалих цедката и я почистих викам си да гребна с една чашка от резервоара да я поизмия и какво да видя нафтата черна почти като масло а предишния ден бях сипал 20л като сълза.Сега мисля като я изгоря да почистя резервоара.Относно паленето след почистване на цедката ефект нема,Ако дам на контакт 3 пъти и врътна ще запали иначе ще върти доста повече.И вече не гасне в движение. Насочиха ме към едно приятелче което има такава плочка за ГНП-то и ще взема да я сменя с неговата и ако има ефект или ще си презапоя моята или ще му я платя.Регулирането на ГНП-то го оставям за накрая колега щот така и така ще се сваля за смяна на уплатненията и тогава ще се реголира.

п.с.Сега се тормозя как да си почистя резервоара.Имам канал в нас и мога да го сваля но нямам време.Имам един познат които разполага с вакум за смучене на масло от двигателите ама се самнявам това да исмучи карантиите,някои да има идеи????

Колега няма какво да я пипаш плочката ако не тресе и негасне, значи всечко е 6+!!!
Иди някъде да ти видят ангренажа, ако не си го сменявал и мислиш да я караш тая кола, просто го смени и няма да имаш проблеми в следващите 200 000км.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от nasko_hd » 15 Юли 2013, 8:55

Така я купих колата колеги.Веригата въобще незнам в какво състояние е.Аз и сам мога да си я сменя но неразполагам със свободно време.От как сипах 20 литра гориво съм изминал 150км (намаля и започна с чалъмите) и вчера по един стръмен път ми изгасна колата,спусках я на задна докато я обърна и подкача.На връщане пак така мамка му.

Колега vladobate тоз прозрачния маркуч е толко черен че нищо не се вижда,100000% съм сигурен че заради липса на гориво гасне колата.Интерсното в случая е че като се мести помпата ефект няма ,но ако чукнеш с некъв ключ плочката има временно подобрение затова се съмнявам че е от нея.
Миналата седмица въстановявах изгубена центровка на форд транзит 2.4 ТД и ми е ясно за какво иде реч от зле зацепена верига затова не се съмнявам във веригата.

Следва чистене на резервоара,смяна на помпата в резервоара,нови скоби за маркучите,горивен филтър,плочка (за проба),смяна уплатненията на ГНП-то и ако няма ефект от тези неща отивам към веригата. :bchug: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от nasko_hd » 15 Юли 2013, 12:36

Забравих да спомена,че сложих маркуч след филтъра за да проверя какъв дебит дава помпата в резервоара,оказа се,че като дам на контакт(3 пъти едно след други дадох на контакт) първия път нафта не доиде на втория път едвам едвам се показа за малко и като спря помпата нафтата се върна назад и чак на третия път напълни маркуча и започна да тече лекичко по земята.

И относно веригата ще си позволя да цитирам един от колегите тук.

kriso85 написа:
Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана

Пък и нали като се прави ремонт се започва от наи малките(ефтини) детаили :bchug: :bchug:


п.с.Паля свещ дано някои ми добави по-бързо коментара :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: Троян

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от ///MBlitzz » 16 Юли 2013, 2:17

nasko_hd написа:Забравих да спомена,че сложих маркуч след филтъра за да проверя какъв дебит дава помпата в резервоара,оказа се,че като дам на контакт(3 пъти едно след други дадох на контакт) първия път нафта не доиде на втория път едвам едвам се показа за малко и като спря помпата нафтата се върна назад и чак на третия път напълни маркуча и започна да тече лекичко по земята.
D


Не мислиш ли ,че сам си отговори на въпроса?
Провери пак цедката на помпата в резервоара ,ако е много задръстена си чисти и резервоара.
Колегата отгоре правилно те е насочил - да провериш първо дали ходи нафта до отпред ,а в случая при теб - идва след 3-тия контакт така че според мен е това. Остава само проблема за топло/студено ако има някаква логика с помпата в резервоара. :conf:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от vld » 16 Юли 2013, 11:32

Колеги проблемите с старта са от ралично естество.
При липса на херметизация в системата и наличие на въздух е нормално да е кофти паленето, но тогава ще е кофти по всяко време с изключение на първите 2-3 минути след гасенето.
А когато ангренажа е разтегнат осезаемо се усеща по бавния топъл старт, но всичко е много зависимо от центровката на ГНП.
Особенно на малкия ТДС ако му е много предварението пали винаги без замисляне и при много разтегната верига, но за сметка на това работи като трактор и топъл и студен.
Има и вариант при който когато е износен елемента при топъл мотор колата пак пали трудно, но пак се диагностицира относително лесно.
Попмапта в резервоара е дебита незнам какъв и е в литри, но не е много, налягането което прави е 0.2 бара и работи 10 секунди след като се подаде контакт.
Нормално е ако е празен горивния филтър при първото подаване на контакт да не потече, но на второто трябва да си направи доволна локва.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от nasko_hd » 16 Юли 2013, 20:03

За студения старт си отговорих спор няма.Клапата в подкачващата помпа е прецакана и не задържа гориво(помпата е за смяна)
За топлия старт днес питах един маистор и тои вика сменяи веригата.В Текдота ми излизат 2 вериги 74 и 80 звена таз от 74 я имаме в магазина(работя в магазин за авточасти)(SWAG-69лв),но тази от 80 звена я нямаме.
Сигурен съм че има развита тема за смяна на веригата,но нещо тази търсачка мен не ме харесва.Ясно ми какво трее да се прави,но ще съм по спокоен ако преди това нагледно ги видя нещата.



Един дразнещ проблем които имам а незная от къде идва.
Като отпусна газта и колата забива предницата,независимо на коя скорст съм или ако дам газ рита като автомат.И трябва или да подавам газ непрекъснато или да я исключвам от скорст за да не забива предница и не тресе.

В нартчника гледам неква настроика на педала се прави,но немога да си обясна точно как става.
Растоянието между болта и педала(в натиснато състояние) трябва да е 4мм а моя като го натисна ляга на болта.
:bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от vld » 17 Юли 2013, 8:17

За веригите само оригинал!
Двете вериги двата банана и масления обтегач за задължителните неща, извади си номерата от realoem.com или bmwfans.info ако не се оправиш пишо ще ти ги извадиме.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от Zubcho » 17 Юли 2013, 9:12

Колега, преди да купиш вериги, те моля, да си вземеш нов горивен филтър и да го смениш. След това да откачиш маркуча отпред преди филтъра и отзад след помпата в резервоара и да духнеш с въздух под налягане. Маркуча отпред го сложи в едно шише. За мен колата ти има запушване на филтъра или на маркуч щом се изпразва филтъра и не стига нафта до ГНП. Аз имах такъв проблем. Филтъра така се беше запушил, че не искаше да запали колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2013, 9:23

За студения старт си отговорих спор няма.Клапата в подкачващата помпа е прецакана и не задържа гориво(помпата е за смяна)


Слагаш един горивоустойчив клапан за 10-15 лв. и ще решиш проблема. ;)
Проблема с газта едва ли ще го решиш само с регулировка. Трябва да се види как се променят стойностите с натискане на педала на газта- сигурно някъде става пропадане в едната посока и рязко качване в другата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от Bavarishe » 17 Юли 2013, 17:19

Колега помпата ти е умряла.от тиняка в резервоара е умряла и ту работи ту не,а 6том ти светка и диузата е сигурно.
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от nasko_hd » 17 Юли 2013, 20:44

Веригата мисля че е с този номер (13 52 2 246 583,11 31 2 246 582).Но ако не те затруднявам ги провери колега да съм на 100% сигурен.
Ако имам запушен маркуч то проблема ще е постоянен колега.
Одеве я натисках до 160км/ и турбината взе да свири доста силно чак ме съмнява да е нормално.


По другия проблем да ви питам колеги имам ли нещо като ТПС някъде защото това забиване на предницата след като отпусна газта ми прилича много на него.

Благодаря ВИ за помоща колеги. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от Bavarishe » 18 Юли 2013, 0:59

провери си МАП сензора :yes: От всмукателния колектор излиза вакумен маркуч към едно кутийче(клапанче)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от nasko_hd » 18 Юли 2013, 7:15

До МАП-а не съм стигнал още колега,но все пак ти благодаря за насоката.Завчера свалих МАФ-а и учудващо за мен беше в добро състояние (имаше малко масълце но не го почистих защото нямах под ръка нужния спреи.)
Искам да ви попитам там където е номер 6 аз имам едно разклонение и маркуча е запушен.
Къде тряябва да влиза този маркуч.
И защо на моя МАП имам единн свободен шлаух за маркуч??


http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ith_tubes/

Тук по вин го вкарах а ми го искарва Автомат а то не е :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби

Мнение от Zubcho » 21 Юли 2013, 10:29

nasko_hd написа:До МАП-а не съм стигнал още колега,но все пак ти благодаря за насоката.Завчера свалих МАФ-а и учудващо за мен беше в добро състояние (имаше малко масълце но не го почистих защото нямах под ръка нужния спреи.)
Искам да ви попитам там където е номер 6 аз имам едно разклонение и маркуча е запушен.
Къде тряябва да влиза този маркуч.
И защо на моя МАП имам единн свободен шлаух за маркуч??


http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ith_tubes/

Тук по вин го вкарах а ми го искарва Автомат а то не е :banghead:


Ето това вече е сериозен проблем ако в МАП не влиза маркуч от входящия колектор. Номер 6 е тапа. Под нея е клапан за сервото. Преди него от щуцера излиза тръбичка и влиза в редуцир винтил за ЕГР. Бъркаш нещо нещата ми се струва. МАП и ЕГР са различни неща. В МАП трябва да влиза маркуч излизащ от входящия колектор или някъде преди него. МАП е датчик за налягане и показва на ЕКУ какво е налягането във входящия колектор.

Понеже не пише от къде си в профила ти... ако си от Сф ми пиши 1 лс да ти пратя моя тел и да звъннеш. Така ще огледаме всички маркучи. Аз поне знам кой къде трябва да седи :D
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook