странен проблем...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
здравеите приятели.всичко идва от релето под волана.отворете релето и го прилепете наново.то контролира тока на ел стъклата и централното и взема сигнал от вратите.ако не ви затваря веригата просто го сменете.това е слабото място при проблемите с ел стъклата и алармата със централното.
успех колеги
успех колеги
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Колеги при мен броблема беше следният, първо почна да се заключва от вторият път след време изобщо спря да се заключва проблемът при мен беше,а най вероятно и при всички е един и същ, проверете си кабелите на багажника най-вероятно там има някой кабел който е скъсан и това дава грешка в модула за централното. Надявам се да съм бил полезен и да решите този досаден проблем!!!!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
titikaka написа:Колеги при мен броблема беше следният, първо почна да се заключва от вторият път след време изобщо спря да се заключва проблемът при мен беше,а най вероятно и при всички е един и същ, проверете си кабелите на багажника най-вероятно там има някой кабел който е скъсан и това дава грешка в модула за централното. Надявам се да съм бил полезен и да решите този досаден проблем!!!!
да това трябва да се провери,защото когато се опитвам да я отключа и сама се заключва ,преди да се заключи отварям шофьорската врата и купето не се заключва,обаче багажника остава заключен( е ключа отваря всичко но все пак:) ).....пък и като се замисля при мен това се получава май когато е по влажно

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
......баси историята, днес въоръжен с всички постове по темата + схеми отидох при моите алармаджии. Разглобиха я на елементарни частици и не само не тръгва, но и не става ясно какъв е проблема???
под волана намериха три релета две сини и едни оранжево. на едно от сините като му натиснат котвата тръгват стъклата, обаче нито централно, нито плафон тръгва.
Може ли, да помоля някой да го снима тва реле + бушона или да го опише максимално подробно, че в чудо се видях. копчето с мълнията си работи, като го мериха, чак контролера от др. страна разглобиха да му гледат пистите и нищо
Бушон също не намериха......
освен, че са мои хора половин ден им висях на главите, ама няма и кабелите са видимо здрави в багажника и въобще ситуацията е :
а бе, а къде е батко

под волана намериха три релета две сини и едни оранжево. на едно от сините като му натиснат котвата тръгват стъклата, обаче нито централно, нито плафон тръгва.
Може ли, да помоля някой да го снима тва реле + бушона или да го опише максимално подробно, че в чудо се видях. копчето с мълнията си работи, като го мериха, чак контролера от др. страна разглобиха да му гледат пистите и нищо


освен, че са мои хора половин ден им висях на главите, ама няма и кабелите са видимо здрави в багажника и въобще ситуацията е :
а бе, а къде е батко
понякога има проблем с реостатите за управление на парното и работи само 4-та степен
ако е това - потърси, има доста писано за него
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13703
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=15
ако е това - потърси, има доста писано за него
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13703
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=15
bmwdriver написа:При мен се получава горе-долу същото.Ту имам ел.стъкла,ту нямам.
Със централното нямам проблем,но понякога когато спра алармата и отворя
предна врата,алармата не отчита че е отворена врата и колата се заключва сама.
В същото време обаче лампата светва.
Проблема е решен! След като свалите кората под волана, пред вас изниква гнездо с 3 релета -
2 сини и между тях 1 кафяво/оранжаво (сините релета са абсолютно идентични,съвпадат и по
номер на часта). В случая търсеното реле се оказва лявото (ще се ориентирате по това, че от
него излизат доста по-дебели проводници, от колкото от другото синьо реле). Сваляте го,
разглобявате го. Пред вас изниква малка платка, на която са наредени съответните елементи
и управляващия/изпълнителния механизъм. Обръщате платката от долната страна (където са
"спойките") и преглеждате всички "спойки", като най-голямо внимание обръщате на "спойката", която
седи горе-долу в центъра на платката (няма как да я сбъркате, тя е най-"масивна"). "Спойката" просто
липсваше и се беше показало/оголило "крачето" на елемента. Взимате поялника, правите нова
"спойка", сглобявате, слагате релето в гнездото и "воала" - вече имате работещи стъкла и коректно
работеща аларма.
Успех!

Driver's Racing Team
Най сетне проблема се реши!
Благодаря, на всички които се отзоваха и дадоха ценни съвети и мнения!
Ще се опитам да опиша точно решението, т.к. се оказа малко по различно. Следствие на запушени отвори (къси гумени маркучи сплескани в единия край, които гледат на долу) за оттичане на водата, на всяка мивка през парното влиза малко вода. Мокета на Е36 е дебел сигурно 2см. и тази вода просто не се изпарява. Под седалката на шофъра (по пода) вървят снопове жици, като на две места има два плоски контакта/клеми, които приличат сплескано тенекиено парченце и двата бяха изгнили. Човека, който я оправи (работи в Дару), ги отряза и върза кабелите без клемите, след което всички проблеми описани по-горе се оправиха изведнъж - просто до релетата не стига ток изобщо и тва беше.
Поредност на операцията (извършваните действия):
1. отвиват се болтовете на шоф. седалка и цялата се бута назад за да не пречи.
2. откача се кората на прага от щипките
3. навива се мокета към скоростния лост
4.под него има голяма пластмасова кора на дупки кабелите и клемите се намират в нея
сглобяването в обратен ред
П.С. Ако модераторите преценят, може темата да се премести в полезни.

Благодаря, на всички които се отзоваха и дадоха ценни съвети и мнения!
Ще се опитам да опиша точно решението, т.к. се оказа малко по различно. Следствие на запушени отвори (къси гумени маркучи сплескани в единия край, които гледат на долу) за оттичане на водата, на всяка мивка през парното влиза малко вода. Мокета на Е36 е дебел сигурно 2см. и тази вода просто не се изпарява. Под седалката на шофъра (по пода) вървят снопове жици, като на две места има два плоски контакта/клеми, които приличат сплескано тенекиено парченце и двата бяха изгнили. Човека, който я оправи (работи в Дару), ги отряза и върза кабелите без клемите, след което всички проблеми описани по-горе се оправиха изведнъж - просто до релетата не стига ток изобщо и тва беше.
Поредност на операцията (извършваните действия):
1. отвиват се болтовете на шоф. седалка и цялата се бута назад за да не пречи.
2. откача се кората на прага от щипките
3. навива се мокета към скоростния лост
4.под него има голяма пластмасова кора на дупки кабелите и клемите се намират в нея
сглобяването в обратен ред
П.С. Ако модераторите преценят, може темата да се премести в полезни.



37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани