въпрос за монтаж на асц

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от Nickelback » 09 Май 2013, 0:27

stony1 написа:
shiko написа:при бензина схемата е друга.тук става въпрос за 325тдс.колата от която е свален асц модула е с шпер.мисля че играе ролята само на тракшън контрол.


Знам, че става въпрос за 325tds, но пак казвам, че ASC модулът не е свързан с подаването на газ, а със задействането на спирачките. Няма разлика в схемата на свързване при 4 цилиндровите бензиновите мотори и дизеловите двигатели. При бензиновите шестаци има едно допълнително реле, което предпазва ABS помпата от претоварване и малко разлика в окабеляването.


Нали има отделен дросел с актуатор, как така ASC-то не управлява подаването на газта...? Или аз нещо съм се объркал...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от steeN » 09 Май 2013, 0:57

Е ми на бензина има допълнителен дросел преди истинския. За мен лично е излишно. Няма проблем АСЦ и шпер :) Прави го още по-безсмислено само :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от bum_bum » 09 Май 2013, 10:31

stony1 написа:Има два модула за ABS/ASC. Единият се води "Earlier production 4–cylinder and Diesel", а другият е "Later production 4–cylinder and Diesel". В зависимост от това коя година е твоята кола и коя година е колата донор трябва да се наредят пиновете на буксата на ABS/ASC модула, защото има разлика. Ако не са наредени както трябва е нормално да дава грешка и да не работи.


Т.е. ако имаме кола която е с един от двата и сложим другия може да се препрограмира за да работи?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от shiko » 09 Май 2013, 11:22

не няма да може да работи.разликата е в това че ранното производство управлява клапаните в абс помпата от компютъра на абс.при по късно произведените абс помпи,клапаните се управляват от модул които е разположен в самата абс помпа.т.е.ако имаш абс помпа от старата версия и абс комп от новата няма да можеш да управляваш клапаните на абс.това е видимата разлика,но може и други да има но не съм се задълбочавал да я разглеждам подробно понеже няма смисъл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от zvetiko » 09 Май 2013, 12:34

shiko написа:Някой слагал ли е асц на кола без такова.Става въпрос за 325тдс с металните колектори/без дебитомер/.Намерих си модул абс/асц и копче,но като навържа всичко ми излиза грешка на can шината която е между компа на абс/асц и компа на мотора.Може би трябва да се програмира компа на мотора или направо да се сложи друг такъв с асц от друга кола.Ако някой е правил интервенцията да сподели,ако не е тайна разбира се.


Колега, коя година е колата ти за да имаш CAN-bus. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от shiko » 09 Май 2013, 14:28

произведена е 94г. 12 месец.точно това ме съмнява че има проблем с шината понеже не беше опроводена на компа на мотора.нямам и имобилайзер на ключа.той ползва същата шина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от zvetiko » 09 Май 2013, 15:37

shiko написа:произведена е 94г. 12 месец.точно това ме съмнява че има проблем с шината понеже не беше опроводена на компа на мотора.нямам и имобилайзер на ключа.той ползва същата шина.


Колега, знаех, че така ще ми отговориш.;) Мисля, че нещата се изясниха.;)
Само за информация- "шината" е проводник, по-който преминават няколко цифрови сигнала, вместо да има няколко отделни проводника, за съответните аналогови.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от bum_bum » 09 Май 2013, 16:06

shiko написа:не няма да може да работи.разликата е в това че ранното производство управлява клапаните в абс помпата от компютъра на абс.при по късно произведените абс помпи,клапаните се управляват от модул които е разположен в самата абс помпа.т.е.ако имаш абс помпа от старата версия и абс комп от новата няма да можеш да управляваш клапаните на абс.това е видимата разлика,но може и други да има но не съм се задълбочавал да я разглеждам подробно понеже няма смисъл.


На мен идеята ми беше да се лиша от АСЦ и да сложа само помпа и комп от такава с АБС. Защото тия късните помпи с АСЦ май зор се намират и не ми се и занимава (а и не виждам особена полза от АСЦ-то или поне не в тоя му вид в който е при е36). То и захранването на самите помпи е различно. При тази с АСЦ е вътре в помпата през едни шишове, а на тази с АБС само е отстрани с отделен кабел.

При мен за съжалени е заминал компа на АБС-а, а самата помпа е здрава.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: въпрос за монтаж на асц

Мнение от shiko » 09 Май 2013, 20:42

bum_bum написа:
shiko написа:не няма да може да работи.разликата е в това че ранното производство управлява клапаните в абс помпата от компютъра на абс.при по късно произведените абс помпи,клапаните се управляват от модул които е разположен в самата абс помпа.т.е.ако имаш абс помпа от старата версия и абс комп от новата няма да можеш да управляваш клапаните на абс.това е видимата разлика,но може и други да има но не съм се задълбочавал да я разглеждам подробно понеже няма смисъл.


На мен идеята ми беше да се лиша от АСЦ и да сложа само помпа и комп от такава с АБС. Защото тия късните помпи с АСЦ май зор се намират и не ми се и занимава (а и не виждам особена полза от АСЦ-то или поне не в тоя му вид в който е при е36). То и захранването на самите помпи е различно. При тази с АСЦ е вътре в помпата през едни шишове, а на тази с АБС само е отстрани с отделен кабел.

При мен за съжалени е заминал компа на АБС-а, а самата помпа е здрава.

ако искаш да сложиш само абс без асц,трябва да си вземеш от старите помпи с клапаните/това което се намира в коша на мотора/ и комп за абс за същата помпа и би трябвало да стане.тия компютри не ползват кан шината и нямат нищо общо с другите модули по колата.има само един кабел който отива до таблото за лампата,няколко плюса за захранване,маси и датчиците на абс от колелата.останалите връзки са между компютъра на абс и помпата.можеш да пробваш да откачиш кан шината да видиш дали няма да се шашка компа на мотора и да ти прави мизерии.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook