Виско vs Ел. перка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Виско vs Ел. перка
Миналата година смених мотора на мойта кочина и нямах търпение по бързо да я пробвам и не сложих виското. Изкарвам колата, върви като полудела
за второто кръгче слагам виското и колата няма нищо общо във вървежа
Разликата беше може би колкото бензин 100 октана и такъв от долнопробна бензиностанция. Но виското е много по сигурно , електрониката рано или късно се разваля 



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Виско vs Ел. перка
Виското никога? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Виско vs Ел. перка
Електрическите перки са малки и ако не се лъжа се развъртат на 2000 об/мин.
Перката на виското е огромна и се развърта на много повече обороти от тези на коляновия вал.
Като зацепи в жегите tds-а шуми като хеликоптер та чак се оглеждам да не прелита някой ниско.
Ако и двете са изправни по-добре виско.
Сега ако едното не работи естествено, че е по-добре второто.
Перката на виското е огромна и се развърта на много повече обороти от тези на коляновия вал.
Като зацепи в жегите tds-а шуми като хеликоптер та чак се оглеждам да не прелита някой ниско.
Ако и двете са изправни по-добре виско.
Сега ако едното не работи естествено, че е по-добре второто.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
И моето виско май е заминало. Колата не грее при никакви обстоятелства докато карам. Но спирам, гася я, върша си няква работа за 10-ина мин. примерно, и като я запаля двига температура. След секунди охлажда и си продължава да държи средата. Перката я спирам преспокойно с пръсти на загрял мотор и отворен термостат. Никога не съм го чувал това виско да фучи така, както вие го описвате 

Re: Виско vs Ел. перка
Dirty M5 driveR написа:И моето виско май е заминало. Колата не грее при никакви обстоятелства докато карам. Но спирам, гася я, върша си няква работа за 10-ина мин. примерно, и като я запаля двига температура. След секунди охлажда и си продължава да държи средата. Перката я спирам преспокойно с пръсти на загрял мотор и отворен термостат. Никога не съм го чувал това виско да фучи така, както вие го описвате
Ами не е нормално това .като не ти минава средата не значи че не работи на повишени градуси тоз мотор . Друг е въпроса като се каже нищо и няма , ама за колко време ама тия 50000км нищо и няма така може да скъсят живота на мотора със 100000км да рече м и т.н. Такъв ефект се наблюдава при ел. перки тъй като може да се случи ( и то така става често ) да загасиш колата момент преди да включи перката да охлади , след което вече загасен двг не се охлажда и остатъчната температура в главата се повишава и оттам и тръгнала стрелка при повторен контакт. При виско недобре работещо пак се наблюдава същото тъй като охлажда по-малко , а при добро виско то е зацепило и охлажда нормално преди да загасиш мотора и е държало двг в нормален температурен диапазон и след това дори и да дигне още темп. от остатъчната то тя е недостатъчна за да покаже стрелката повишение.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
Ами аз направо съм си убеден, че виското е заминало и тия дни май ще слагам друго. Иначе да - стрелката седи изправена в голям диапазон от температура, така че със сигурност двигателя в момента работи на повишена такава.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Виско vs Ел. перка
И аз съм с ново хубаво виско на Е30-ката. Като я карам, няма никакви грижи колата. Като я загася и я запаля след някакво минимално време, стрелката ми е подминала средата и на секудата се връща на нея. Това какво означава, че виското си е заминало ли?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Виско vs Ел. перка
Означава че всичко си е нормално. 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
Е на е30 не знам, може и да е нормално. Но при е34 определено не е. В смисъл не виждам нищо нормално стрелката да ходи редовно до чертата след средата.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Виско vs Ел. перка
~Мишо~ написа:Означава че всичко си е нормално.
Благодаря ти

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bamaboy_
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i ; e91 320d++
- Мечтае да кара: 850
Re: Виско vs Ел. перка
колеги моито виско на 90 градусов мотор го спирам с ръка когато го загася маркучите ми се виждат малко твърди но като поседи извесно време като го запаля стрелката ми е паднала под 90 градуса и като поработи 2-3 минути пак застава на 90 тва кво значи работи ли не работи ли нещо немога да я схвана тая система с тва виско








Re: Виско vs Ел. перка
Вискосъединителя използва принципа на промяна на вискозитета на определено вещество под възддействието на температура. В случая топлото трябва да дойде от водния радиатор през който протича охлаждаща течност загрята от двг и обдухан от насрещния въздух или климатичната перка . Ако няма достатъчно дебит през радиатора ( поради запушване да речем или проблем във водната помпа ) няма да има и толкоз горещо откъдето и невъзможност да се включи виското макар да е изправно примерно. Друг пример , карате извънградско и имате достатъчно обдухване на радиатора , двг загрява повече от необходимото макар да имате перфектна водна помпа и вископерка , но термостата не отваря напълно . Следва отново нисък дебит и недостатъчно топло за да въздейства на виското или да се охлади достатъчно бързо ( в темпа на повишението на темп. на мотора ) антифриз през чисто новия радиатор . Имайки предвид гореописаното всеки може сам да прецени в зависимост от наччина на каране , външните атмосферни условия или колко е натоварвал мотора кога би трябвало да се чуе шума от вископерката демек кога е включило на високи обороти и кога не. Най-ефективно е при сравнително топло време ( над 20гр ) карате с голямо натоварване около половин една минута макс, спирате и загасяте мотора . След това повтаряте тези действия наколко пъти и в един момент трябва да чуете заветното фучене ( виене , смолетния двигател
и други цветущи описания на прилично зацепено виско ) . Определено лятото особено при каране на клима и с чести редувания на тръгване и спиране съпроводено със загасяне на двг довежда до описаното от много колеги повишение на температурата в главата отчетено от датчика , който така или иначе се намира там и показано на уреда на таблото. Но това не винаги означава , че охладителната ви система е в ред и най-добре всеки собственик може да прецени колко е натоварвал двигателя при какви условия , колко често и т.н. за да прецени коректно ли е поведението на охл. му система .

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Виско vs Ел. перка
Dirty M5 driveR написа:Е на е30 не знам, може и да е нормално. Но при е34 определено не е. В смисъл не виждам нищо нормално стрелката да ходи редовно до чертата след средата.
И при Е36 няма такъв филм, стрелката да минава средата под никакви обстоятелства, когато ще и да гасиш. Ако всичко е ок по перката, а аз даже съм карал със заминала 1ва степен в най-зверските задръствания лятото и колкото и пъти да съм гасил никога не е мърдала надясно от 12:1.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
Сложих ново виско. Фучи, да си е@е
Старото наистина е било аут. Ноооо... поведението на стрелката на уреда е абсолютно същото. Взел съм и нова капачка на разш. съд и утре ще я сменя, да видя ще има ли ефект. Почвам да си мисля, че е нормално също както при е30 


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Виско vs Ел. перка
Аз пък си махнах виското, но с термостат на 80 градуса и превключвател на перката на 80/88градуса. Нема по доволен човек температурата не минава 90 градуса(реални, не това дето го виждате на таблото) дори сега в жегите + задръствания в центъра, но без климатик, не съм пробвал с него още.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани