м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Колеги,325 човека са чели темата ,развитие никакво.Явно затова и колегата от Дания не пише.Дайте някакви предположения,моля!
С много любов към децата!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
stormrider написа:Колеги,325 човека са чели темата ,развитие никакво.Явно затова и колегата от Дания не пише.Дайте някакви предположения,моля!
На колегата му казахме доста хора да си върне орг.кутия и да види как ще е с нея колата,ама той нищо не е писал дали го е направил.
Колкото до твоя проблем,все едно нещо е било запушено изведнъж се отпушва и 2 дни си караш без ядове и после пак се запушва.
Проблема ти може да се корени в много неща,като почнеш от свещи и кабели и стигнеш до някой съвсем леко сцепен мъркуч,от който си дърпя доволно въздух.



- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Кои са тези маркучи които играят някаква роля за вакума?
Маркучите от серво апарата.
Маркучът от колектора към филтъра за бензинови пари.
Маркучът от клапана за картерните газове към капака на клапаните.
Маркучът от гуфрето към дюзите.Т.н. октопод.
Маркучът от рейката ,бензиновата,към колектора.
Всичките са проверни,няма пробойни никъде.
Гуфрето е чисто ново.
Маркучите от серво апарата.
Маркучът от колектора към филтъра за бензинови пари.
Маркучът от клапана за картерните газове към капака на клапаните.
Маркучът от гуфрето към дюзите.Т.н. октопод.
Маркучът от рейката ,бензиновата,към колектора.
Всичките са проверни,няма пробойни никъде.
Гуфрето е чисто ново.
С много любов към децата!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
stormrider написа:Кои са тези маркучи които играят някаква роля за вакума?
Маркучите от серво апарата.
Маркучът от колектора към филтъра за бензинови пари.
Маркучът от клапана за картерните газове към капака на клапаните.
Маркучът от гуфрето към дюзите.Т.н. октопод.
Маркучът от рейката ,бензиновата,към колектора.
Всичките са проверни,няма пробойни никъде.
Гуфрето е чисто ново.
Сега като си ги проверил. Вземи и ги смени, та да си сигурен и готово

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Колеги,аз пак ви казвам,всички маркучи са проверени.Защо да купувам нови?
С много любов към децата!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Добре казваш че тресе и гасне,като се опиташ да я форсираш,форсира ли се,или припуква и поетапно се форсира?
В моментите в които тресе и се опитва да гасне мирише ли на бензин?
В моментите в които тресе и се опитва да гасне мирише ли на бензин?



- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Форсира се колата.Не пука.
С много любов към децата!
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Здравейте ! Мерси много за отговорите ! Ще пробвам да сменя филтърната кутия възможно най скоро, а след 30 мин отивам на диагностика и довечера ще пиша. Благодаря отново!
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Колеги,ако филтъра дърпа топъл въздух,все си мисля,че и в движение трябва да се спъва колата.
А колегата казва,че в движение няма проблем
А колегата казва,че в движение няма проблем

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
burnou7 написа:Колеги,ако филтъра дърпа топъл въздух,все си мисля,че и в движение трябва да се спъва колата.
А колегата казва,че в движение няма проблем
За това може и да се поспори малко. Не съм съгласен и ще ти кажа защо. Когато колата се движи се получава въздушен поток , който постъпва в двигателния отсек. От него колата засмуква по-студен въздух и затова му няма проблем в движение. На място , постъпващия въздушен поток в двигателния отсек е значително по-слаб и при това разположение на спортния филтър , при хубаво загрял мотор горещия въздух който се засмуква е убийствен.
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Здравейте отново. Вчера ходих на сервиз и свалихме стъпково моторче и всички останали тръби до картера чак и познайте кво....
Изкарах отвратително голямо количество нагар и някакви други гадории... имам в предвид наистина отвратително много.....не знам въобще как са минавали газове/въздух от там.
Но това не е най лошото. Стъпковото моторче беше ПЪЛНО с някаква отвратителна помия - кафява боза.. казаха ми че е било от конденз и масло и от каране на къси разстояния и т.н.
След като почистихме тръби, маркучи, моторче изчистихме 2 грешки от компютъра(за еърбег и някаква лампа)които не се появиха повече после.
ефекта - колата върви много по бързо. заклевам се че ме е страх . направо се отпуши или идея си нямам. за сега не ми е смъквало оборотите до 400 и да почне да тресе но ще видим скоро ще си проличи.
но все пак колата държи 500-600 оборота на загрял двигател което ми се струва ниско... какво ще кажете ? Ниски ли са тези обороти?
тези дни ще пробвам да измисля нещо за тоя филтър да видя дали ще повлияе студения въздух.... мерси на всички които се отзоваха ...
препоръчвам да се чистят тия неща ако не сте го правили отдавна.


Изкарах отвратително голямо количество нагар и някакви други гадории... имам в предвид наистина отвратително много.....не знам въобще как са минавали газове/въздух от там.
Но това не е най лошото. Стъпковото моторче беше ПЪЛНО с някаква отвратителна помия - кафява боза.. казаха ми че е било от конденз и масло и от каране на къси разстояния и т.н.
След като почистихме тръби, маркучи, моторче изчистихме 2 грешки от компютъра(за еърбег и някаква лампа)които не се появиха повече после.
ефекта - колата върви много по бързо. заклевам се че ме е страх . направо се отпуши или идея си нямам. за сега не ми е смъквало оборотите до 400 и да почне да тресе но ще видим скоро ще си проличи.
но все пак колата държи 500-600 оборота на загрял двигател което ми се струва ниско... какво ще кажете ? Ниски ли са тези обороти?
тези дни ще пробвам да измисля нещо за тоя филтър да видя дали ще повлияе студения въздух.... мерси на всички които се отзоваха ...
препоръчвам да се чистят тия неща ако не сте го правили отдавна.


- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
Честито
И на мен ми държи 600 оборота

И на мен ми държи 600 оборота

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
sk8 написа:Здравейте отново. Вчера ходих на сервиз и свалихме стъпково моторче и всички останали тръби до картера чак и познайте кво....
Изкарах отвратително голямо количество нагар и някакви други гадории... имам в предвид наистина отвратително много.....не знам въобще как са минавали газове/въздух от там.
Но това не е най лошото. Стъпковото моторче беше ПЪЛНО с някаква отвратителна помия - кафява боза.. казаха ми че е било от конденз и масло и от каране на къси разстояния и т.н.
След като почистихме тръби, маркучи, моторче изчистихме 2 грешки от компютъра(за еърбег и някаква лампа)които не се появиха повече после.
ефекта - колата върви много по бързо. заклевам се че ме е страх . направо се отпуши или идея си нямам. за сега не ми е смъквало оборотите до 400 и да почне да тресе но ще видим скоро ще си проличи.
но все пак колата държи 500-600 оборота на загрял двигател което ми се струва ниско... какво ще кажете ? Ниски ли са тези обороти?
тези дни ще пробвам да измисля нещо за тоя филтър да видя дали ще повлияе студения въздух.... мерси на всички които се отзоваха ...
препоръчвам да се чистят тия неща ако не сте го правили отдавна.
Оборотите ще се оправят- трябва ДМЕ да се адаптира. За да не се случват повече подобни неща- вентилацията на картерните газове се пуска в атмосферата през oil catch tank.

- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
или клапана на картерните газове, преди да го сменя на свободна в движение ми държеше и на мен така обороти 1100-1300 и когато спра на място леко по леко падат до 700-800 

Re: м52б25 гаден проблем с оборотите - откачам вече!
в този случай кое поведение е правилно ?
да държи 1100 в движение и да падат докато не си в движение, или постоянно да са на 600?
къде се намира клапана за картерните газове ? благодаря !
да държи 1100 в движение и да падат докато не си в движение, или постоянно да са на 600?
къде се намира клапана за картерните газове ? благодаря !
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани