Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1682
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
BMWMHartge написа:А до този клапан не ходи охлаждане от водата така ли? Само до диса клапата ходи? Немога да видя щото в момента ми няма колата.
Никакво охлаждане не ходи до него.
Днес разглабях всмукателния колектор за да сменя мъркучите на стъпковото моторче и да го почистя и хубаво го огледах този клапан.
При мен нещо е започнало да омаслява точно там където се събират двете части на колектора и искам да попитам това омасляване от клапана ли е?
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Някой ми беше казал, че като махна тоя клапан на за газовете ще спре капенето на масло от мотора, но не спря. Сега явно трябва да търся и от коя гарнитура капе. Защо почва да капе масло като си отиде клапана?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Защото запушва картерната вентилация, която надува надува и в даден момент избива някъде.
Отдолу където ляга клапана има подгряване Маркучите 9 и 11 отиват там
при м42 минават и през дросела, на моя отдавна съм вързал от пластмасовия тройник направо в главата, клапана за картерните газове премахнат, казана за бензиновите изпарения също съм махнал и нямам никакви проблеми, празния ход не трепва
Отдолу където ляга клапана има подгряване Маркучите 9 и 11 отиват там
при м42 минават и през дросела, на моя отдавна съм вързал от пластмасовия тройник направо в главата, клапана за картерните газове премахнат, казана за бензиновите изпарения също съм махнал и нямам никакви проблеми, празния ход не трепва
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Аз махнах клапана и запуших дипката с гарнитура която стегнах с болтове. Сега значи като е излоиран по тоя начин, продължава да има нялягане от картера и да избиват гарнитури ? В този вариант трябва да си взема клапан който работ? Казаха ми, че след изолирането няма проблеми
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Колеги,стига сте се чудели как да си стегнете панталона без колан!
Вземете си нов клапан,не е стотици левове.Наскоро колега беше писал за цена около 60лв на Феби.Най-добрият вариант е ОЕМ,т.е. около 100лв.Що се отнася до колегата и темата му ,нека си провери ламбдата.
Вземете си нов клапан,не е стотици левове.Наскоро колега беше писал за цена около 60лв на Феби.Най-добрият вариант е ОЕМ,т.е. около 100лв.Що се отнася до колегата и темата му ,нека си провери ламбдата.
С много любов към децата!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Да, така е, смятам да си купя и катализатор само да минат празниците
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Само искам да кажа, че дупката на която стои клапана, смуче надолу и явно надува в картера, щом е запушена сега, мисля, че няма от къде да надува?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Колега, налягането в картера се получава от проникване на газове през сегментите на мотора при работата му, от тук следва че колкото по-износен е мотора - толкова повече газове минават. Картерната вентилация отвежда тия газове в смукателния колектор, обаче в тях се съдържат много маслени пари и колектора става на л**но, от там омаслява дюзите и според някой точно на това се дължи и честото им задръстване. Тоя "вълшебен" за някой клапан единствено регулира да не се създава голям вакуум в картера, нищо друго. Той няма да ти ремонтира мотора ако е износен, нито ще ти оправи ламбдата ако е дала фира... С тия 100лв дето те увещава колегата по-горе можеш да свършиш доста по-смислени неща, но все пак ти си решаваш.
п.п. Не съм ти казвал че ще спре да капе масло от мотора когато ме пита на л.с., и изобщо не помня да е ставало въпрос за това.
п.п. Не съм ти казвал че ще спре да капе масло от мотора когато ме пита на л.с., и изобщо не помня да е ставало въпрос за това.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
А дали не смуче от някъде въздух и затова да не работи равномерно мотора.Има много съеденения, които на пръв поглед изглеждат добре.Препоръчвам със спрей за карбуратори да се провери навсякъде, около всмукателния колектор, какво и около бензиновите дюзи.
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Искам да кажа, че след изолацията на този клапан, работата на мотора се нормализира и стабилизира, от тази страна всичко е ОК. Колко е износен незнам, но преди да ми прави проблеми тоя клапан на 10 000км ми липсваше не повече от 400грама масло. Сега като го изолирах, взе да капе повече масло. Причината, най вероятно е от отишла гарнитура на картера в процес на разваления клапан, но не сам сигурен дали от там капе защото е омаслен по отгоре, но пък другаде няма връзка с тоя клапан.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
И аз изглежда имам драма с този клапан. Отворих колектора, за да сменя Диса клапата и там имаше доста масло. Колата работи лошо. Сутринта я настъпих и забелязах, че около капачката за маслото е омаслено. Мисля да го махна. Някой има ли впечатления от по-дълго каране без него? Маркуча, който излиза от капака на клапаните Свободен ли се оставя и не нарушава ли работата на двигателя? Понеже като махна капачката за маслото и колата гасне. Възможно ли е ако маркуча е свободен това да пречи?
Критика се приема
- pepi_velev
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i
- Мечтае да кара: е65
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
BMWMHartge написа:А до този клапан не ходи охлаждане от водата така ли? Само до диса клапата ходи? Немога да видя щото в момента ми няма колата.
не няма вода идеята му е екология. картерните газове да ги изгаря а не да излизат в атмосферата ,ако го махнеш колата ще почне да работи само с чист въздух и даже ще работи по-добре и ще върви по-добре .
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Този клапан не ми работи на мен. ОТкакто позлвам сега парното ми маца предния прозорец с нещо мазно и може би са маслени пари. Маркуча, който излиза от капана на главата е омаслен около щутцера на капака и половината капак, може ли като карам от там парното да придарпва леко пари и да ми маца стаклото, щото се убедих че не е от водната система?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Здравейте колеги, преди около 10тина дена смених маркуча от капака на главата водещ към клапана за картерни газове, защото се беше лошо цепнал и колата не държеше обороти и не вървеше добре. Смених го с нов, колата оправи оборотите и вървенето и забравих за това. До онзи ден когато останових че в дясната част на мотора при компресора на климатика е силно омаслено и даже се стича около маншончето на десен кормилен накрайник и капе по земята. Привидно не тече от гарнитурите на главата, капака на ангренажната верига и капака на клапаните. Не липсва много масло от щеката, но го събира при компресора от там по маншончето и капе като на земята по 3 4 капки. Изчистих всичко с обезмаслител, проверих гарнитури, даже си помислих че е от рейката и ударих на камък. После като свалих тавата на филтъра за купето видях, че въпросния маркуч който сменяваха се е прегънал от едната страна явно зле съм го поставил и от топлината... Свалих го поставих го обратно без никъде да се е прекълчил. Та питам възможно ли е като е бил прекълчен да е играл роля все едно е запушен и да е станало налягане в мотора и да е избивало масло. След като оправих маркуча форсирах мотора а един приятел гледа свети да види дали ще избие масло от някъде и не изби, а под колата беше капало от преди това и не можах да прецена дали е капало ново. Долях и в мотора от щеката не липсва.
///M power
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем с M43 - мени обороти и претриса
Ще съм ви благодарен ако някой има предположения от къде избива това масло та да омаслява посочените места. Гледах, сетих и на канал я качвах, корите свалях, не можах да определя, за мен гарнитурите са здрави... От лявата част на мотора няма капчица масло и омасляване.
///M power
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани