Е36 - ремонт на къса биалетка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Ами на мен при 2 смени вече на тези тампони ми карат около година. За сравнение ги смених миналата година края на март и сега вече са за смяна.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
А да сте забелязали, че планката свързваща тампона с носача, когато е монтирана стои накриво. Това яко скапва тампона.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Le Transporteur написа:А да сте забелязали, че планката свързваща тампона с носача, когато е монтирана стои накриво. Това яко скапва тампона.
И за това има малка цака ... при самия монтаж първо планката не се стяга , позиционира се на носача , след това биелетката се нагажда максимално правилно (по хоризонтала и вертикала доколкото е възможно) и след това се стяга планката към тампончето ... по този начин силите на усукване , които деистват на тампончето са по -малки ... Реално самата биелетка се пада под лек ъгъл спрямо тази планка и това наистина скапва тампочето , защото то е под постоянно напрежение ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Е то това всеки, който си има понятие от ремонт на ходова част би трябвало да го знае - при случай като този с позицията на биалетката, то най-удачно е тя да се затегне (болта, който минава през тампончето), когато колата е смъкната на гумите си. Същото е и с разни видове носачи и т.н.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Хората където сменят биалетки и маншони на 12 месеца ги съветвам да си сменят майстора 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Dirty M5 driveR написа:Е то това всеки, който си има понятие от ремонт на ходова част би трябвало да го знае - при случай като този с позицията на биалетката, то най-удачно е тя да се затегне (болта, който минава през тампончето), когато колата е смъкната на гумите си. Същото е и с разни видове носачи и т.н.
Принципно би трабвало да го знаят , но съм виждал как "майстор" взима биелетката , стяга планката директно към тампона (горе долу на око изправя планката още преди да е монтирана на носача и стяга ) и я монтира ..... насилва планката да влезе в носача , като усуква тампона още при монтажа .... Интересното е , че въпросните биелетки още си държат и са здрави (при това турски ) !
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка

Последна промяна valeri_86_ на 25 Ное 2014, 22:54, променена общо 1 път
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
С полиуретанов тампон заспиват нещата. На една 36ца вече 30 000км не са мръднали. Шарнирите горе карат много, обаче гумено- металната втулка се скапва за норматив. 50-60лв за полиуретан и забравяш за тия скъсани тампони. Заслужава си, от опит го казвам!
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
Извинявам се че изравям стара тема ама да питам
Как да разбера самият ябълковиден болт дали е здрав за да знам дали да сменям само тампончетата или да си купя нови биалетки и на тях да им сменям тампоните
И като цяло как се познава като са заминали биалетките,на канал какво да направя за да разбера? Поздрави!


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е36 - ремонт на къса биалетка
На канала хващаш щангата от всяка страна (близо до биалетката) и започваш да клатиш здраво нагоре-надолу. Не винаги се вижда дали е здрава ябълката обаче. Най-добре е да се свали биалетката.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани