Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 26 Фев 2013, 21:46

Края на седмицата ще вземам 25-цата... и започвам мисля да направя тема да се види крайният резултат и в крайна сметка и вървенето до къде ще е...
Да се надяваме, лесно ще се намери ЕКУ, че иначе ще се търси някоя фирма за перформанс... :bang: да направи 20ковия Комп по злобен от 25цовия и да се знае...
BMW..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 09 Апр 2013, 21:36

Колеги здравейте отново ще се допитвам до вас, че нещо ударх на камък в мотора...


Така като за начало проблема с инсталацийте е решен ще се ползва 20ковата инсталация със 28-цово ЕКУ + 28цови дюзи. Главата е ревизирана и готова за затваряне (след смяна на 6 водача :smoke: което не е за тази тема ).

Така продължих нататък с блока ( попринцип с него започнах, но работата беше спъната и оправих останлите неща по главата и ЕКУ-то и оставих долнището за накрая )

Блока М50Б25 84мм. се оказа леко износен, не много но достатъчно да мине на 1ри ремонт след шлайф + хонинг (проверено и премерено) обаче се стигна до там, че ремонтни бутала никъде няма... (новите са много скъпи, а ремонтни втора ръка... имам тема от 3 седмици и нищо..)

Минах на алтернативен вариант с бутала 86мм от една друга известна марка която няма да споменавам ( рискувам да бъда оплют ), но уви и така нещата не се получават с вал от 2.8 и биели от Б25(ванус) 86мм-те бутала изскачат 3мм нагоре и няма какво да ги правя отново дърво...
Следващият вариант е бутала М44б19, обаче нямам никъква представа какви са колко са високи и т.к някой запознат ако може да даде инфо...


Моля някой да даде съвет накъде да поема... че съм пуснал блока с карантиите в Продава и ако някои ги поиска съм на 98% да се откажа и да ги продам...
BMW..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от maxpower » 09 Апр 2013, 21:45

А защо с мотовилки от м50б25 ванос- те са 140мм, а не с такива от м52б28 примерно или м50 без ванос. Сигурен ли си, че не стърчат повече от 3мм?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 09 Апр 2013, 21:53

Със 2.8вите 2мм недоход....
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от bavar4o.70 » 10 Апр 2013, 7:14

Ами сметни каква степен на сгъстяване става с този недоход и ако се разрежда много,челосай блока с колкото сметнеш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от M10 » 10 Апр 2013, 10:59

M44 :winky:
http://catalog.mahle-aftermarket.com/product_catalog/modules/motorComponent/specs/detail.xhtml?subId=4&filterId=966919

също виж буталата от sr20de. Друг не лош вариант според мен е да си разтържеш б20 блок и да ползваш каквото имаш...
Последна промяна M10 на 16 Апр 2013, 22:19, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 10 Апр 2013, 17:46

Челосването на блока отпада понеже не виждам вариант да играя с Веригата... не е ремък да натегна ролкота.. и не се знае Уптегача дали ще има ход да опъне веригата


Благодаря на колегата за М44-то ще го проуча !


А СР20ДЕ какъв мотор е 2.0 дизел или ?

20ковия блок не искам да го растъргвам ще утанее прекалено много и има опасност да почне да топли, искам сигурна кола нагласена със заводските хлабини за да знам, че като реша да и давам газ... да не избухва нещо... средствата ми не са много, но с време и малко повече търпение се надявам да се получи добра атмосферка...
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от Radoslav318i » 10 Апр 2013, 17:53

Тва с греенето си е мит просто.. ;)
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 10 Апр 2013, 18:00

Нямам интерес да растъргвам блока на 20-ката понеже ми е цял и ми е от купето да стои за резервен, пък при разглабянето на 25цовия имам 2 спукани бутала... така или иначе ще се иска шлаф на блока и други бутала ще трябват и то ремонтни защо не направо след шлайфа да си сложа по големите бутала (за който вмомента търсим подходящи..) с 2.8 вала и да знам, че за същите средства карам 29ХХ кубика и повече ами не 2500... все пак мечо пух е казал колкото повече толкова... повече... :smoke:
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от bavar4o.70 » 10 Апр 2013, 18:55

ThreeTwentyEight написа:Челосването на блока отпада понеже не виждам вариант да играя с Веригата... не е ремък да натегна ролкота.. и не се знае Уптегача дали ще има ход да опъне веригата


Благодаря на колегата за М44-то ще го проуча !


А СР20ДЕ какъв мотор е 2.0 дизел или ?

20ковия блок не искам да го растъргвам ще утанее прекалено много и има опасност да почне да топли, искам сигурна кола нагласена със заводските хлабини за да знам, че като реша да и давам газ... да не избухва нещо... средствата ми не са много, но с време и малко повече търпение се надявам да се получи добра атмосферка...

По въпроса за челосването-вече 10000 км. карам с челосан с 1.1 мм. блок заради такава интервенция,обтегача си го поема спокойно.А както ти е писал колегата по-горе,това със греенето е мит-също доказано от опит.А заводските хлабини нямат нищо общо с изтъняването на стената на цилиндъра.Ти и на 25-я блок да го разстържеш на размер,като сложиш стари бутала ,пак няма да докараш заводски хлабини. :nono:
А иначе си прав-колкото повече,толкова повече :yes: Успех в проекта!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 10 Апр 2013, 19:30

Прав си за хлабините не съм се изразил правилно, имах предвид, че с шлайфането ще занеса бутала (като уточня кой ще са) за да може човека спрямо всяко бутало да ми направи цилиндрите. Всичко ще се смени сегменти, биелни и основни лагери. И все пак ще гледам буталата да са в перфектно състояние.. просто нямам финансовата възможност за чисто нови :)

Признавам си не съм майстор занимавам се и ще си го сглобявам сам заедно с едно приятелче (който е още по запознат) така, че който смята, че бъркам някъде да каже,приемам критики с'екви все пак ако бях разбирач нямаше да се допитвам до вас....


А иначе проекта за мотор 2500 кубика отпада като цяло просто вече не си заслужава порастваме на към 3000 !

Пък 20ката... вече се проиграха, така както гледам буталца и биели които водят до разреждане... в бъдеще може да се помисли за нещо по атрактивно.... Но всяко нещо по реда си... първо франкенщайна да запали...
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от bavar4o.70 » 10 Апр 2013, 19:47

Добре си се ориентирал към 3000 кубика :yes: .
Ако разстържеш блока по размер на буталата ще завлекат материал,понеже работилото бутало също като цилиндъра става елипсовидно .Това също сме го отигравали.Трябва да се пусне по книга-колкото го дават за блока на буталата,които ще сложиш ,а не според индивидуалното износване на буталата.Този размер трябва да го имат шлайфистите.Отделно ,ако си с по-малък размер на цилиндрите ,ще трябва да гапваш сигментите също индивидуално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус

Мнение от ThreeTwentyEight » 10 Апр 2013, 20:14

По книга ще са, подготвени са тези неща даже ръководството трябва да видя ако го няма да го кача само, че е на руски, а за гапването колегата които ще помага е запознат, проблем остава кой ще са буталата :)
BMW..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook