(E36) 1992 - 1999 Какви са разликите в годините?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 03 Май 2006, 22:23

тези детски болести да не мислиш, че чичкото в Германия или Италия ги е търпял 10-15 години? някъде четох, че първите модели са отзовани за някои корекции безплатно+това не вярвам, ако има нещо дефектно то да не се е проявило през годините(то няма да е болест, ако не се появи) и да се прецака точно при теб...

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 03 Май 2006, 22:26

xela написа:Здравейте,
Аз няма да пиша за такива неща като двигател, фарове, бъбреци, стопове и др., който знаем че не са проблем за едно БМВ.
Разликите в годините е друга и много по-съществена от това, какви са бъбреците примерно (сега да не ме захванете за двигателя).

Аз искам да спомена за "децките" болести на ранните модели.
При по старите модели на Е36 се забелязва една група от проблеми от типа: "маркича м/у това и онова се е скапал много бързо","Това съединение пак се капа", "Тампоните не са изчислени както трябва сложи си от онзи модел" ... и много други такива малки и НЕ ТИПИЧНИ ПРОБЛЕМИ ЗА ЕДНО БМВ. БМВ-то трябва да доставя удоволствие на шофЕра.
Разбирасе като изчистиш тези малки проблемчета колата раоти на пушка :) като едно истинско БМВ :).

За това ако някой иска да си вземе "тройка" но не може да си позволи нещо след 95-96 да си вземе Е30.

Децките болести - дразнят много. Само си представете само заради един маркуч на охлаждането, който не си видял да правиш мотор.

и защо мислиш че преди 95-96-та година не стават Е36-ците аз спокойно мога да кажа че моята :arrow: 93-та година досега не ми е създала и грам проблем с изключение на един шарнир и за 16-17000 км съм вдигнал капака 2 пъти да проверя дали имам масло нито съм доливал нито нищо :!:
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 2:30

SuPeR_FLY написа:
xela написа:Здравейте,
Аз няма да пиша за такива неща като двигател, фарове, бъбреци, стопове и др., който знаем че не са проблем за едно БМВ.
Разликите в годините е друга и много по-съществена от това, какви са бъбреците примерно (сега да не ме захванете за двигателя).

Аз искам да спомена за "децките" болести на ранните модели.
При по старите модели на Е36 се забелязва една група от проблеми от типа: "маркича м/у това и онова се е скапал много бързо","Това съединение пак се капа", "Тампоните не са изчислени както трябва сложи си от онзи модел" ... и много други такива малки и НЕ ТИПИЧНИ ПРОБЛЕМИ ЗА ЕДНО БМВ. БМВ-то трябва да доставя удоволствие на шофЕра.
Разбирасе като изчистиш тези малки проблемчета колата раоти на пушка :) като едно истинско БМВ :).

За това ако някой иска да си вземе "тройка" но не може да си позволи нещо след 95-96 да си вземе Е30.

Децките болести - дразнят много. Само си представете само заради един маркуч на охлаждането, който не си видял да правиш мотор.

и защо мислиш че преди 95-96-та година не стават Е36-ците аз спокойно мога да кажа че моята :arrow: 93-та година досега не ми е създала и грам проблем с изключение на един шарнир и за 16-17000 км съм вдигнал капака 2 пъти да проверя дали имам масло нито съм доливал нито нищо :!:



пич не така че ще засегнеш дооооста членове на клуба с тея годинки ... да не кажа 80 % ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 04 Май 2006, 2:40

Пепинко написа:
tin написа:модела е 320 купе , интересува ме реазликата между 94-95 и 97-98 год


Главната разлика е в двигателите. В първия случай най-вероятно говорим за М50, а във втория за М52 (въпреки че от 04.94 до 07.95 се произвеждат и с М52)



БМВ Е36 320и Седан се е произвеждало от 1990 до 1998г. с мотор М50, Туринг (т.е. комби) с М50 от 1995-1999г., Конвертибъл от 1994-2000г. с мотор М50 и само 320и купе 1992-1999г. е с мотор М52 без значение дали ще е 94-95 или 97-98г. :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 04 Май 2006, 10:59

Ако са истенски фенове на БМВ няма да се обиждат. Не го права с лоши чуства. Аз съм фен на БМВ.
Не можеш да правиш сравнение м/у е36 92' и някои друг автомобил но МОГА да ги сравнявам с автомобилите на БМВ от същата тази година.
Не казвам че е боклук !!!

Само дано не го приеме някой като упрек но като влезеш във форума на Е36 се заливаш да четеш теми от сорта счупи се това, неква лампа ми свети и др. докато на "старата" тройка въпросите са колко ви харчи 325 , мойта красавица ми харчи толко, колко ви вдига тройката... ето такива неща. Това е доста покаателно.

Това че някои от Вас си грижат за автомобила си това е похвално :).
Но не всики които карат е35 са такива като вас. :)

Наистина нямам лоши чувства към БМВ.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 04 Май 2006, 11:45

Enslaving_Lecher написа:БМВ Е36 320и Седан се е произвеждало от 1990 до 1998г. с мотор М50, Туринг (т.е. комби) с М50 от 1995-1999г., Конвертибъл от 1994-2000г. с мотор М50 и само 320и купе 1992-1999г. е с мотор М52 без значение дали ще е 94-95 или 97-98г. :!:

320 Седан - до 09.95 с М50 ,като от 09.94 и с М52; Туринг - само с М52; Кабрио - до 04.95 с М50,
като от 04.94 и с М52; Купе - до 08.95 с М50, като от 04.94 и с М52.

Колкото до първите модели на е36 (в частност 320 и 325) доста факти говорят, че са презапасени откъм
силов агрегат и ходова част. (на който му е интересно да се поразрови из Интернет, има доста инфо).
Не мога да твърдя със 100 - процентна сигурност какви са причините довели до модифицирането на
този модел по отношение на гореизброените сегменти, но със сигурност не е заради дефекти или
"детски болести". По-скоро причините ще дойдат да са икономически. ;) Разбира се, не мога
да не се съглася с това, че модифицирането се е отразило положително на някои от агрегатите
чрез замяната им с конструктивно по-добре подбрани такива.
Изображение
Driver's Racing Team

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 13:39

xela написа:Ако са истенски фенове на БМВ няма да се обиждат. Не го права с лоши чуства. Аз съм фен на БМВ.
Не можеш да правиш сравнение м/у е36 92' и някои друг автомобил но МОГА да ги сравнявам с автомобилите на БМВ от същата тази година.
Не казвам че е боклук !!!

Само дано не го приеме някой като упрек но като влезеш във форума на Е36 се заливаш да четеш теми от сорта счупи се това, неква лампа ми свети и др. докато на "старата" тройка въпросите са колко ви харчи 325 , мойта красавица ми харчи толко, колко ви вдига тройката... ето такива неща. Това е доста покаателно.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Това че някои от Вас си грижат за автомобила си това е похвално :).
Но не всики които карат е35 са такива като вас. :)

Наистина нямам лоши чувства към БМВ.



абе те са фенове .. то и аз тфа викам като видя тука некфи изкормени е30ки ... просто оТврат за тфа мразя тоя модел (и по старите му еквиваленти :mhihi: ) никои не го подържа как да ми хареса ... ама те са малко хапливи ... абе големи мъже сме пак плачем :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 04 Май 2006, 13:46

съмнява ме че някой се интересува
дали на теб Е30-ките ти харесват или
не, моля те запази си мнението за себе си!!!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Мнение от bELiAr » 04 Май 2006, 14:54

а при 318ис? след 94-та ли са с м43?
баце...как може бе така да обиждаш хората 0о заради 1 маркуч вика да хвърляш мотор .. има си датчик със стрелкичка баси трябва да си някаф току що зел книжка и за нищо да не ставаш :shock: ...да беше вуйчо ми дето не си бил сменял нищо на московеца от както си го е зел щях да те разбера ... колата трябва да се поддържа и това не зависи коя година е модела

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 04 Май 2006, 17:30

Под подържа имам предвид нормално проверяване на масло, течове, налягане, шум и други такива малки неща е не такива "болни" моцъци полудели по БМВ.

Защо веднага започнахте с това че монетата има две страни Марлячи и Готини пичове дето си подържат автомобила.

Пекани сте :)
Само че от едната страна няма кой да Ви обръща да се дообечете :)

Едно въпрозче според вас кое е най-красивото БМВ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 04 Май 2006, 19:16

bELiAr написа:а при 318ис? след 94-та ли са с м43?


iS-ката никога не е била с М43. Този двигател се използва при 316 и 318, като от 02.93 се вгражда и той, а от 04.94 само той за тези модели. iS-ката до 06.95 е с М42, от 07.95 и с М44, а след 03.96 само с М44 ;)
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 05 Май 2006, 2:06

lowdriver написа:
Enslaving_Lecher написа:БМВ Е36 320и Седан се е произвеждало от 1990 до 1998г. с мотор М50, Туринг (т.е. комби) с М50 от 1995-1999г., Конвертибъл от 1994-2000г. с мотор М50 и само 320и купе 1992-1999г. е с мотор М52 без значение дали ще е 94-95 или 97-98г. :!:

320 Седан - до 09.95 с М50 ,като от 09.94 и с М52; Туринг - само с М52; Кабрио - до 04.95 с М50,
като от 04.94 и с М52; Купе - до 08.95 с М50, като от 04.94 и с М52.

Колкото до първите модели на е36 (в частност 320 и 325) доста факти говорят, че са презапасени откъм
силов агрегат и ходова част. (на който му е интересно да се поразрови из Интернет, има доста инфо).
Не мога да твърдя със 100 - процентна сигурност какви са причините довели до модифицирането на
този модел по отношение на гореизброените сегменти, но със сигурност не е заради дефекти или
"детски болести". По-скоро причините ще дойдат да са икономически. ;) Разбира се, не мога
да не се съглася с това, че модифицирането се е отразило положително на някои от агрегатите
чрез замяната им с конструктивно по-добре подбрани такива.






http://www.bmwinfo.com/23380.html :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 05 Май 2006, 13:08

Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 05 Май 2006, 19:07



Ок, Пепинко, съгласих се ;) Мерси за инфото :!:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 06 Май 2006, 2:51

naskoksan написа:съмнява ме че някой се интересува
дали на теб Е30-ките ти харесват или
не, моля те запази си мнението за себе си!!!



е за тфа ти говорех баце Хела :mhihi:

п.с. а иначе по въпроса и мен ме дразни как секи обижда 316 че не е кола и не върви или пак дизела колко бил гаден ама не го казвам .. ама май ше треа да зема да ги храна малко или земи им се скараи ти шефе ;)че то тфа е коштунство срещу марката как може истински фен да обижда кои и да било модел ... тфа ако е фен яз сам турбофен :mhihi:
Последна промяна Гост на 06 Май 2006, 18:40, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook