E36 320i vs 325tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
kam_tod написа:ivo098 написа:и още нещо, дизела е с по-скъпа подръжка и по-скъпи ремонти ако се наложат, а си е и печка, нема обороти![]()
иначе за газовия инжекцион ти казаха 2000-2200 за 6 цилиндъра, това поне 1000 нищо не е дето колегата е споменал..
Нещо си много у грешка мой човек. 325тдс-ката нема да може да бие 325-цата, но 320-ката ще я отнесе като куцо пиле домат
Блажени са Верующите

По темата - взимай бензиновата ,газовия инжекцион ще ти седне колкото нова електроника за помпата на дизела ,а тя ще е за смяна така или иначе

- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
tin написа:газта неможе да е 85 стотинки щото зимата беще 1.05 - 1,08 лв
Днес заредих на ЛукОйл на 84ст.

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
sikar написа:tin написа:газта неможе да е 85 стотинки щото зимата беще 1.05 - 1,08 лв
Днес заредих на ЛукОйл на 84ст.Ето ти снимка как изглежда монтиран газов инжекцион Ланди Ренцо (2бинки с монтажа) на М52
лол зарадва ме искрено !
а иначре как се държи мотора има ли разлика на бензин и някакви странични проблеми?
- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
tin написа:sikar написа:tin написа:газта неможе да е 85 стотинки щото зимата беще 1.05 - 1,08 лв
Днес заредих на ЛукОйл на 84ст.Ето ти снимка как изглежда монтиран газов инжекцион Ланди Ренцо (2бинки с монтажа) на М52
лол зарадва ме искрено !
а иначре как се държи мотора има ли разлика на бензин и някакви странични проблеми?
Почти неусетна разлика м/у бензин и газ.Разход 12-14/100 градско според настъпването на педала и сезона.Карам вече 10 месеца и досега не съм имал проблеми.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Аз съм с обикновенна газова на М50 и разхода ми е също 12/14 на 100 км градско в Пловдив
А и не е кой знае колко по-мудна отколкото на бензин
Не знам защо повечето хора са предубедени BMW, газ.. за нищо не става, и не знам си какво
мотора се чупел 





OMV Super 100
2,04 лв.
OMV Autogas
0,84 лв.
Ще изполвам темата за да ви питам:
Ако се сложи газов инжекцион на BMW E30 318i M40 колко по-евтино ще е и колко ще струва той чисто нов?
пс.Не виждам нищо лошо в това едно BMW да е на газ,но само едно нещо никога няма да приема-///M на газ
Ми то ако можеш да си купиш M-ка.......за каква газ говорим?

OMV Autogas

Ще изполвам темата за да ви питам:
Ако се сложи газов инжекцион на BMW E30 318i M40 колко по-евтино ще е и колко ще струва той чисто нов?
пс.Не виждам нищо лошо в това едно BMW да е на газ,но само едно нещо никога няма да приема-///M на газ

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
M6
Защо си решил да бъде газов инжекцион? На тази кола ще ти свърши работа и обикновенна газова уредба.
Какъв е смисъла да инвестираш в тази кола газова уредбва, която е на почти същата цена като колата. Инвестиция няма смисъл
Защо си решил да бъде газов инжекцион? На тази кола ще ти свърши работа и обикновенна газова уредба.
Какъв е смисъла да инвестираш в тази кола газова уредбва, която е на почти същата цена като колата. Инвестиция няма смисъл

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Според мен, щом гномовете не са сложили газ значи не трябва да има такава ... зимай един читав ТДС и недей да се косиш толкова, ако си мислиш че бензиновите коли не се трошат си в грешка ... без ремонти ще минеш само ако идеш в Камор и я поръчаш ... ама и така пак не е ясно да ти кажа
П.С. 325 ТДС с правилния чип подминава сток 320-ки

П.С. 325 ТДС с правилния чип подминава сток 320-ки



R.I.P Landikar
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
smg написа:M6
Защо си решил да бъде газов инжекцион? На тази кола ще ти свърши работа и обикновенна газова уредба.
Какъв е смисъла да инвестираш в тази кола газова уредбва, която е на почти същата цена като колата. Инвестиция няма смисъл
не е така !
проста сметка:
Super 95 1,88 лв.
Autogas Arrow 0,84 лв.
1,04 лв. разлика това прави 10 лв на 100км
за 20 000 км си спестил 2000лв точно толкова колкот струва газовия инжекцион. Ако е обикновенна газова(500лв) за 5000 км си я изплатил ама може да има детонации в двигателя ако е инжекция което не е желателно.
При положение че аз навъртам към 30 хил. км на година за 1 година ше си изплатя газ-инжекциона като нищо
rtzankov написа:П.С. 325 ТДС с правилния чип подминава сток 320-ки
325 тдс 141к.с + чип - 170к.с
320 150 k.с + чип - 180 к.с (но купето е по тежко)
325 тдс 141к.с + чип - 170к.с
че на 320 неможе ли да се сложи чип ?
320 150 k.с + чип - 180 к.с (при малко по леко купе)
Не е баш така за 320-ката, зависи от двигателя:
Вариант 1:
Марка BMW
Модел SERIE3
Двигател 320 i - 129CV
Година 1998
Цилиндри 6
Обем на двигателя 1990
Мощност в [HP] при 6000 min-1 129 Мощност в [HP] при 6100 min-1 142
Въртящ момент в [Nm] при 4000 min-1 177 Въртящ момент в [Nm] при 3800 min-1 200
Максимална скорост [Km/h] 199 Максимална скорост [Km/h] 203
Ускорение 0-100Km/h [s] 8.5 Ускорение 0-100Km/h [s] 8.1
Разход на гориво [l/100Km] -- Разход на гориво [l/100Km] --
Вариант 2:
Марка BMW
Модел SERIE3
Двигател 320 i - 150CV
Година 2000
Цилиндри 6
Обем на двигателя 1991
Мощност в [HP] при 5900 min-1 150 Мощност в [HP] при 6000 min-1 164
Въртящ момент в [Nm] при 4200 min-1 190 Въртящ момент в [Nm] при 3990 min-1 215
Максимална скорост [Km/h] 213 Максимална скорост [Km/h] 217
Ускорение 0-100Km/h [s] 8.3 Ускорение 0-100Km/h [s] 7.9
Разход на гориво [l/100Km] -- Разход на гориво [l/100Km] --
Вариант 3:
Марка BMW
Модел SERIE3
Двигател 320 i - 170CV
Година 2001
Цилиндри 6
Обем на двигателя 2171
Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни
Мощност в [HP] при 6250 min-1 170 Мощност в [HP] при 6350 min-1 185
Въртящ момент в [Nm] при 3500 min-1 210 Въртящ момент в [Nm] при 3320 min-1 239
Максимална скорост [Km/h] 226 Максимална скорост [Km/h] 230
Ускорение 0-100Km/h [s] 8.3 Ускорение 0-100Km/h [s] 8.0
Разход на гориво [l/100Km] 8.9 Разход на гориво [l/100Km] 8.6
А сега за тдс-ката:
Марка BMW
Модел SERIE3
Двигател 325 TDS - 143CV
Година 1998
Цилиндри 6
Обем на двигателя 2498
Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни
Мощност в [HP] при 4800 min-1 143 Мощност в [HP] при 4920 min-1 178
Въртящ момент в [Nm] при 2200 min-1 260 Въртящ момент в [Nm] при 2090 min-1 346
Максимална скорост [Km/h] 217 Максимална скорост [Km/h] 230
Ускорение 0-100Km/h [s] -- Ускорение 0-100Km/h [s] --
Разход на гориво [l/100Km] -- Разход на гориво [l/100Km] --
А сега, като ги гледаш тия цифрички (обърни внимание на въртящия момент!), ти ми кажи кво ша стане с 320-ката, па ако ще и да е с най-големия двигател

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Първия вариант не съществува на този свят при е36 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
tin написа:smg написа:M6
Защо си решил да бъде газов инжекцион? На тази кола ще ти свърши работа и обикновенна газова уредба.
Какъв е смисъла да инвестираш в тази кола газова уредбва, която е на почти същата цена като колата. Инвестиция няма смисъл
не е така !
проста сметка:
Super 95 1,88 лв.
Autogas Arrow 0,84 лв.
1,04 лв. разлика това прави 10 лв на 100км
за 20 000 км си спестил 2000лв точно толкова колкот струва газовия инжекцион. Ако е обикновенна газова(500лв) за 5000 км си я изплатил ама може да има детонации в двигателя ако е инжекция което не е желателно.
При положение че аз навъртам към 30 хил. км на година за 1 година ше си изплатя газ-инжекциона като нищоrtzankov написа:П.С. 325 ТДС с правилния чип подминава сток 320-ки
325 тдс 141к.с + чип - 170к.с
320 150 k.с + чип - 180 к.с (но купето е по тежко)
Първо от къде реши,че 320-ката е по-тежка!!!
И второ от бензинова кола която е и атмосферна на всичкото отгоре можеш просто да забравиш 30к.с. да качи.Винаги на дизелчето има повече ефект от един чип!!!
Ето ти пример на проспийд:
http://www.prospeed.bg/tuning_chip_more ... s=99&p=604
http://www.prospeed.bg/tuning_chip_more ... =103&p=609
Ето за килограмите най-долу пише:
Ето 320и: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1236.html
Снаряженная масса автомобиля 1285 кг
325тдс: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1191.html
Снаряженная масса автомобиля 1425 кг
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани