325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
Декстрон 2 Д е минерално , декстрон 2 Е е синтетично по устойчиво и имат разлика само във вискозитета , 2Е е с по-нисък вискозитет при ниски температури и е по-добре за кутията , но достигне ли работна температура и двете масла са с еднакъв вискозитет. Декстрон 3 е синтетично и се различава от 2Е примерно по фрикционните свойства които са занижени и е възможно да не се понася добре от кутията като възможна поява на забавяне в превключването и други , но в крайна сметка не е нищо фатално и е въпрос на личен избор , смесването е възможно и безпроблемно. Лично мнение наистина най-подходящото масло може би е Декстрон 2Е обаче май е трудно намирането и затова Декстрон2Д си е баш тамън . Живи и здрави.
- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
Да отговоря на последните 2 поста:
Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf
Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf
Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа
))
Айде поздрави
Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf
Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf
Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа

Айде поздрави
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
пичове кат се сетя как сменят масло в скорости повечето "майстори"... вади колкот излезне и бута пак толкова.. дали ще се пресече все тая.. дали филтъра не е за смяна пак се тая..па кво останало в турбината...
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
AutoCoil написа:Да отговоря на последните 2 поста:
Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf
Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf
Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа))
Айде поздрави
Колега какво не мижа да разбереш , че д2Е заменя д2Д , но обратното не е препоръчително ако се кара в студен климат, капиш . И това което си показал са синтетични масла и пак ясно се вижда разликата във вискозитетите на ниски температури, а в спецификации и одобрения Лики Моли са написали точно това , в какви филми влизаш. Слагай си го туй масло и спи спокойно , отговаря ти на спецификациите и това е . Не разбрах какво искаш да отречеш или докажеш . Това масло ( 1100 ) не е минерално и обаче покрива спецификациите за д2 демек може да се мине на него . Ако сложиш д2 минерално , в случая на темата , си е правилното масло , защото колегата е описал че табелката на кутията му е черна . Сега ако искаш да изкараш някво масло на което пише д2 че не е хубаво ами по какво го позна , точно тези две означения са приети за спецификация и е достатъчно за тез кутии ( с черна табелка ). Аз карам от много време с такова и един приятел пък почти 6 години и няма и помен от лоша работа на кутията . Айде поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
AutoCoil написа:Да отговоря на последните 2 поста:
Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf
Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf
Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа))
Айде поздрави
Колегата vladobate, вече ни отговори.
Фирмата произвежда някакви масла и ги дава като заместители на почти всичко- нали и те трябва да печелят.



За 5НР18 ето това е маслото, останалото е импровизация:


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)
Ето още нещо по темата, не е свързано с АСК, но примера е показателен.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=320095
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=320095
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани