325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от vladobate » 21 Ное 2012, 21:14

Декстрон 2 Д е минерално , декстрон 2 Е е синтетично по устойчиво и имат разлика само във вискозитета , 2Е е с по-нисък вискозитет при ниски температури и е по-добре за кутията , но достигне ли работна температура и двете масла са с еднакъв вискозитет. Декстрон 3 е синтетично и се различава от 2Е примерно по фрикционните свойства които са занижени и е възможно да не се понася добре от кутията като възможна поява на забавяне в превключването и други , но в крайна сметка не е нищо фатално и е въпрос на личен избор , смесването е възможно и безпроблемно. Лично мнение наистина най-подходящото масло може би е Декстрон 2Е обаче май е трудно намирането и затова Декстрон2Д си е баш тамън . Живи и здрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: 318ti
Мечтае да кара: 318ti ;)

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от AutoCoil » 21 Ное 2012, 22:09

Да отговоря на последните 2 поста:

Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf

Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf

Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа :)))

Айде поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от Metzeler » 21 Ное 2012, 22:46

пичове кат се сетя как сменят масло в скорости повечето "майстори"... вади колкот излезне и бута пак толкова.. дали ще се пресече все тая.. дали филтъра не е за смяна пак се тая..па кво останало в турбината...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от vladobate » 21 Ное 2012, 23:36

AutoCoil написа:Да отговоря на последните 2 поста:

Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf

Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf

Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа :)))

Айде поздрави

Колега какво не мижа да разбереш , че д2Е заменя д2Д , но обратното не е препоръчително ако се кара в студен климат, капиш . И това което си показал са синтетични масла и пак ясно се вижда разликата във вискозитетите на ниски температури, а в спецификации и одобрения Лики Моли са написали точно това , в какви филми влизаш. Слагай си го туй масло и спи спокойно , отговаря ти на спецификациите и това е . Не разбрах какво искаш да отречеш или докажеш . Това масло ( 1100 ) не е минерално и обаче покрива спецификациите за д2 демек може да се мине на него . Ако сложиш д2 минерално , в случая на темата , си е правилното масло , защото колегата е описал че табелката на кутията му е черна . Сега ако искаш да изкараш някво масло на което пише д2 че не е хубаво ами по какво го позна , точно тези две означения са приети за спецификация и е достатъчно за тез кутии ( с черна табелка ). Аз карам от много време с такова и един приятел пък почти 6 години и няма и помен от лоша работа на кутията . Айде поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2012, 10:55

AutoCoil написа:Да отговоря на последните 2 поста:

Масло Д3 с ЛТ - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 200_EN.pdf

Масло Д2Е Д2Д Д3 - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf

Как така Д2Е и Д2Д се различават по вискозитета, като 1 и също масло ги има и 2та класа :)))

Айде поздрави


Колегата vladobate, вече ни отговори.

Фирмата произвежда някакви масла и ги дава като заместители на почти всичко- нали и те трябва да печелят. ;) Няма начин едно и също масло пълноценно да заменя и Dexron II E и Dexron II D. Нещо като да си купиш всесезонни гуми- нито са оптимални за лятото, нито за зимата, но фирмата, която ги произвежда твърди, че заместват всичко. ;) Top Tec ATF 1200 след като го дават, че замества и LT е безумно скъпо и не си заслужава да го сложиш на мястото на препоръчаното Д2- ти би ли дал няколко стотин лева отгоре. ;)

За 5НР18 ето това е маслото, останалото е импровизация: ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 325 ТДС проблем след смяна на масло(автоматик)

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2012, 10:19

Ето още нещо по темата, не е свързано с АСК, но примера е показателен.


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=320095

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook