Отделяне на съединител на e36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Отделяне на съединител на e36
Малък процент отделянето по-горе да се дължи на износването на феродовия диск и намалянето на дебелината му,независимо,че хидравликата би трябвало да компенсира разилите,но явно не успява.
И моя съединител отделя високо от поне 4 години или около 50 000 км го чакам да сдаде багажа и все още се държи на положение, хем съм го палил веднъж-дваж.
И моя съединител отделя високо от поне 4 години или около 50 000 км го чакам да сдаде багажа и все още се държи на положение, хем съм го палил веднъж-дваж.
Последна промяна Dream_BMW на 01 Сеп 2012, 14:51, променена общо 1 път
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Отделяне на съединител на e36
bebcho__ написа:димитър_81 написа:plradev написа:димитър_81 написа:На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?
Помпата (която и да е от двете) няма нищо общо с боксуването ,освен ако не е блокира (долната) по някакъв начин и пречи на вилката да се прибере до край.Което е почти невъзможно като вариант
то ясно, че помпата няма общо с буксуването, въпроса ми е на какво се дължи високото отделяне, а буксуването знам как да го оправя
според мен на горна помпа
Нещо съм се заблудил че буксува съединителя. Значи днес направих няколко старта и завъртания с цел проверка, да установя дали съдинителя ми е за смяна 100% и се изненадах, че не можах да го накарам да тръгне да буксува. Та сега пиатнката ми е дали винате е в горната помпа или да почвам по метода на изключването?

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Отделяне на съединител на e36
Дали пък ако скъсиш дължината на стержина на долната помпа(цилиндър) няма да почне по-доло да отделя.
Ако някой е пробвал подобен вариант,нека сподели,щото аз не бих ей така на сляпо ,иначе не ми пречи да давам такива идеи
хихихи.
Ако някой е пробвал подобен вариант,нека сподели,щото аз не бих ей така на сляпо ,иначе не ми пречи да давам такива идеи


- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Отделяне на съединител на e36
Dream_BMW написа:Дали пък ако скъсиш дължината на стержина на долната помпа(цилиндър) няма да почне по-доло да отделя.
Ако някой е пробвал подобен вариант,нека сподели,щото аз не бих ей така на сляпо ,иначе не ми пречи да давам такива идеи![]()
хихихи.
Ми то така и така ще трябва да се прави, може да пробваме всякакви варианти с теб, с научна цел


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отделяне на съединител на e36
Абе то идеи всеки може да дава, ама нали трябва да се помисли преди това
Като скъсите стержена на помпичката вероятно ще стане един празен ход на педала на съединителя в горно положение, а като нищо може и да не отделя добре дисковете, щото просто няма да има достатъчен ход. Ако съединителите ви не са за смяна не го умувайте толкова и си карайте. Колата така е излязла от завода и си е ок. А и не отделя толкова високо, че да изисква някакви модификации.

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Отделяне на съединител на e36
Dirty M5 driveR написа:Абе то идеи всеки може да дава, ама нали трябва да се помисли преди товаКато скъсите стержена на помпичката вероятно ще стане един празен ход на педала на съединителя в горно положение, а като нищо може и да не отделя добре дисковете, щото просто няма да има достатъчен ход. Ако съединителите ви не са за смяна не го умувайте толкова и си карайте. Колата така е излязла от завода и си е ок. А и не отделя толкова високо, че да изисква някакви модификации.
Карал съм доста БМВ-та и знам как им отделят съединителите, това при мен не е нормално и отделя много много високо, както съм писал по-горе 20см. а може и повече, със сигурност не е норамлно. А това за стержена не беше сериозно.

- martinrezzy
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.04.2013
- Местоположение: София България
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i Touring
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: винаги в перфектно състояние и бензин до капачката
Re: Отделяне на съединител на e36
димитър_81 написа:На старото ми Е36 съединителя буксуваше, но си отделяше нормално, сега на комбито (и той буксува) отделя почти на върха, сигурно на около 20см. и аз си мислех, че ще се оправи със смяна на съединителя. След написаното до тук си мисля, че проблема няма да се реши със смяна, дали няма да се наложи и помпа да се сменя, защото е много дразнищо така?
колега..на мойто комби смених съединителя и сега много трудно включват скоростите...обезвъздуших помпата но няма разлика...дали като улегне ще се оправи или тр нещо да се направи...много ме дразни...понйякога не мога да включа 2ра в движение..ужас е..м43б18
- martinrezzy
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.04.2013
- Местоположение: София България
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i Touring
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: винаги в перфектно състояние и бензин до капачката
Re: Отделяне на съединител на e36
Angelov91 написа:Колеги извинявам се ,че пиша в тази тема имам един въпрос . Възможно ли е като се натовари съединителя да боксува , защото на 2-3 пъти като си се връткам с колата и го усещам как боксува и като отнема газта се оправя после и няма проблеми при нормално каране ?!
моя беше така...за феродо си брат...и не го чакай много че моя като го свалих беше на 0.02 стотни до нитовете (на око) на косъм от нитовете...а да рискуваш да преебеш маховик си е неприятно
- martinrezzy
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.04.2013
- Местоположение: София България
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i Touring
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: винаги в перфектно състояние и бензин до капачката
Re: Отделяне на съединител на e36
Dream_BMW написа:Дали пък ако скъсиш дължината на стержина на долната помпа(цилиндър) няма да почне по-доло да отделя.
Ако някой е пробвал подобен вариант,нека сподели,щото аз не бих ей така на сляпо ,иначе не ми пречи да давам такива идеи![]()
хихихи.
няма да стане защото най-вероятно горната помпа ще компенсира...регулирането става от горната помпа най-вече...затова там виж дали може да се преправи...
Re: Отделяне на съединител на e36
Реших да съживя тази тема за да не пускам нова....
Проблема е следния - при каране с малка скорост на 1-ва или 2-ра с около 15 - 30 км., при пълното натискане педала на съединителя се получава някакво много дразнещо претрисане. За момент просто се получава някаква рязка вибрация в момента когато съединителя загуби напълно сцепление.
При висока скорост няма проблеми.
Тампоните на скоростната кутия и гуменото каре на кардана са видимо здрави.
Съединителят вече скоро трябва да се сменя, но на предишното Е36 дори когато беше тотално износен нямаше такива проблеми.
Възможно ли е да е маховика?
Колата е с климатик, тоест маховика е демпферен - подлежи ли на леко пристъргване и балансиране?
Проблема е следния - при каране с малка скорост на 1-ва или 2-ра с около 15 - 30 км., при пълното натискане педала на съединителя се получава някакво много дразнещо претрисане. За момент просто се получава някаква рязка вибрация в момента когато съединителя загуби напълно сцепление.
При висока скорост няма проблеми.
Тампоните на скоростната кутия и гуменото каре на кардана са видимо здрави.
Съединителят вече скоро трябва да се сменя, но на предишното Е36 дори когато беше тотално износен нямаше такива проблеми.
Възможно ли е да е маховика?
Колата е с климатик, тоест маховика е демпферен - подлежи ли на леко пристъргване и балансиране?

- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани